Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:45

astridastrid schreef:
Ik lees ook mee. Ik was echt alllltijd anti-anti-anti datingApps. Ik had een vriend (beginnend stadium) die maar geen afscheid kon nemen van Tinder (nieuwsgierigheid) en vind ik het dus echt een grote afknapper als een leuke guy Tinder op zijn foon heeft staan haha.

Maar, na een heftige breakup had ik echt een verzet nodig. Want ik was alle hoop verloren dat ik ooit nog eens een leuke man tegen zou komen. En vriendin had ECHT een leuke gast ontmoet via Happn. Dus ik dacht, ik ga gewoon proberen! Eens kijken buiten mijn eigen cirkeltje. En ik moet zeggen; ik ben echt aaaangenaam verrast! Mijn eerste date had ik helemaal verprutst (omdat ik echt niet wist hoe dat werkte hahhahah blind date en die jongen ook niet veel zei en ik alleen maar domme dingen zei om stiltes op te vullen, je kent het wel. Achteraf denk je aahhhhhh had ik mijn bekkie maar gehouden hahahah). Maar heb nu echt al een paar suuuuuuuperleuke dates gehad met mensen die ik dus inderdaad niet in mijn normale doen en laten tegen gekomen zou zijn! Hope restored hahah!

Het lijkt overigens wel of op Happn veel hoger opgeleiden zitten, meer innerlijk dan uiterlijk. Tinder lijkt me meer voor de Mooiboys maar nogmaals, Tinder is echt een noooo goooo voor mij haahaha.

Heee As, jij ook hier! :):) Ik lees hier nog steeds af en toe bij/mee :D Ik heb een heel aantal vriendinnen overgehouden aan het Tinder topic en een heeeele leuke vriend O:)

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 12:04

Mandyy schreef:
Oeh spannend! Veel plezier alvast.

Thanks, al is het vooral heel heel erg een afleidingsmanouvre i.v.m. mr. net-single-horecaman. :')
Maar het was wel echt een leukerd via de app, en nieuwe mensen leren kennen kan nooit kwaad!

Schuur_

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 13:35

Ik heb morgen mijn eerste tinderdate.

Normaal zou ik hem niet geliked hebben maar hij zag er best leuk uit. Alleen foto’s met zonnebril en mond dicht maken me wat achterdochtig.

Best spannend want we hebben wel gechat maar over heel random dingen. Ik weet alleen waar die woont, hoe oud die is en zijn voornaam. En wat die dot weekend heeft gedaan en van de week van plan is.

Ben benieuwd! Na meer dan een jaar totaal geen interesse in dates of mannen begon het toch te kriebelen om weer aandacht te krijgen. We gaan een terrasje doen in mijn woonplaats. Wou eerst dot weekend naar het foodtruck festival maar lans is groot dat ik mijn ouders dan tegenkom ofzo en daar heb ik geen zin in :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 13:47

Ik vertrouw mensen zonder 'gebit' foto's niet. Vast lelijke tanden.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 13:56

Ik lach eigenlijk nooit met mijn tanden bloot en ik heb toch echt een prima stel tanden haha

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 14:08

Ik ook niet hoor lieveli, en ook niet als ze alleen maar petjes ophebben. Zit meestal een kaal hoofd onder.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 14:12

Haha ja idd, allemaal foto's met petjes... No go. En mooi kaal hoeft niet lelijk te zijn, maar dan zie ik het wel graag eerst even!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 14:17

Denise_Storm schreef:
astridastrid schreef:
Ik lees ook mee. Ik was echt alllltijd anti-anti-anti datingApps. Ik had een vriend (beginnend stadium) die maar geen afscheid kon nemen van Tinder (nieuwsgierigheid) en vind ik het dus echt een grote afknapper als een leuke guy Tinder op zijn foon heeft staan haha.

Maar, na een heftige breakup had ik echt een verzet nodig. Want ik was alle hoop verloren dat ik ooit nog eens een leuke man tegen zou komen. En vriendin had ECHT een leuke gast ontmoet via Happn. Dus ik dacht, ik ga gewoon proberen! Eens kijken buiten mijn eigen cirkeltje. En ik moet zeggen; ik ben echt aaaangenaam verrast! Mijn eerste date had ik helemaal verprutst (omdat ik echt niet wist hoe dat werkte hahhahah blind date en die jongen ook niet veel zei en ik alleen maar domme dingen zei om stiltes op te vullen, je kent het wel. Achteraf denk je aahhhhhh had ik mijn bekkie maar gehouden hahahah). Maar heb nu echt al een paar suuuuuuuperleuke dates gehad met mensen die ik dus inderdaad niet in mijn normale doen en laten tegen gekomen zou zijn! Hope restored hahah!

Het lijkt overigens wel of op Happn veel hoger opgeleiden zitten, meer innerlijk dan uiterlijk. Tinder lijkt me meer voor de Mooiboys maar nogmaals, Tinder is echt een noooo goooo voor mij haahaha.

Heee As, jij ook hier! :):) Ik lees hier nog steeds af en toe bij/mee :D Ik heb een heel aantal vriendinnen overgehouden aan het Tinder topic en een heeeele leuke vriend O:)

Ohhhhhhhh dat wist ik niet! Had hij in zijn profiel staan dat hij zo goed foto's kon maken of hoe vind je zo'n goede fotograaf? Hahhha!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 14:42

Zo even bijgelezen na een soort festival weekend. Eerste dag paar leuke mannen gespot. Bleken bezet, was voor hun niet zo'n probleem maar voor mij wel... Sukkels >;) Wordt daar soms een beetje moedeloos van, die confrontatie met de eikel type man.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 14:54

Ja daarom ben ik ook wat achterdochtig. Geen ogen of tanden op voorhand gezien.
Och in het slechtste geval hou ik er een avondje terrassen aan over. Hebben ook geen nummers of Facebook uitgewisseld dus als jet tegenvalt is het makkelijk verdergaan

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 15:03

Rytir schreef:
Zo even bijgelezen na een soort festival weekend. Eerste dag paar leuke mannen gespot. Bleken bezet, was voor hun niet zo'n probleem maar voor mij wel... Sukkels >;) Wordt daar soms een beetje moedeloos van, die confrontatie met de eikel type man.

Die zijn er helaas in overvloed...

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 17:20

SophievdV schreef:
Rytir schreef:

Die zijn er helaas in overvloed...

Dat is erg! dus dan raak je aan de praat met die mannen en dan vertellen ze dat ze een relatie hebben. Vervolgens gaan ze toch flirten etc?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 17:25

Ik had er een die opzoek was voor alleen seks want hij had al een relatie maar goed.

Vreemd en heel debiel.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 17:25

Niet alleen flirten..

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 17:57

Yep, en inderdaad als ik er in mee zou gaan meer... Sneuneuzen maar ergens wel eerlijk (naar mij dan, niet naar hun partner := )

Ook nog een, euh, bijzondere toenadering ervaring qua context maar die gooi ik niet openbaar.

Mannen met enkel petjes foto's begin ik ook niet aan... Petje op vanwege de zon moet kunnen. Petje om kaalheid te verbergen is jammer vanwege het verbloemen. Petje omdat het bij je stijl hoort, tja die vinnik meestal een beetje infantiel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 18:44

Nou ik had weer een toppertje hoor :') Sinds zaterdag aan het appen, maar hij was steeds gigantisch aan het overdrijven, met name over zijn bedprestaties.. Nou neem ik dat altijd al met een enorme bak zout, want iets te vaak ervaren dat het tegenviel. Maar tussendoor ook wel leuke gesprekken en zelfs gebeld.. Maar goed, mijn intuïtie had alle seinen op rood staan en het zou toch maar op 1 ding uitdraaien en daar heb ik geen zin meer in (sowieso niet met deze bloedhitte :') ) Min of meer wel erover gehad om vanavond wat te gaan drinken, maar ik was dus door zijn arrogante gedrag helemaal niet serieus.. Had ik ook meerdere keren wel aangegeven dat ik hem niet geloofde. Hij was dus blijkbaar wel serieus.. Dus vanavond uitgelegd waarom ik een date helemaal niet zag zitten en toen begon ie eindelijk wat bij te draaien dat ie toch wel wat had overdreven links en rechts, vervolgd door "Hoe laat spreken we af?" Euh, wat dacht je van niet :') Nu is ie boos en heeft ie me geblockt :+

Ik kan echt zo slecht tegen die mannen die eigenlijk gewoon liegen om je in bed te krijgen, wat een afknapper :n

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 18:59

Haha net goed voor 'm relaxed :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 19:50

:') :')

Bambi, mijn man flirt ook met anderen hoor en ik trouwens ook. Met flirten is niks mis, maar seksvoorstellen of verder dan dat zou ik niet tof vinden.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 19:52

Wat een droeftoeter Relaxed! Bah!

Rytir: ik heb ook wel gehad dat ze het niet zeiden. Dan hoorde ik dat later pas.. oops. Maja weet je, het is ook zijn verantwoordelijkheid. Hij heeft een relatie. Ik niet. Als hij voor 1 avond zijn relatie of zelfs huwelijk op het spel wil zetten dan moet ie dat vooral doen.

Waren overigens geen mannen via Tinder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 19:54

Tja als ze het niet zeggen en je kunt het niet op een andere manier checken kun je er natuurlijk weinig aan doen..

Flirten zou ik ook geen moeite mee hebben, maar bij voorstellen oid ga je toch verwachtingen scheppen en dat moet je voor alle partijen niet willen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 20:01

Oh ik ben weer ontblockt.. Hij probeert het nog eens :')

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 20:03

Ik heb er ook weer een paar date kandidaten....

Kreeg van het weekend nog te horen van een date die ik vrijdag had dat ik te dominant ben := :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 20:04

Relaxed schreef:

:')

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 20:06

Relaxed schreef:

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 20:14

Afbeelding