astridastrid schreef:Ik lees ook mee. Ik was echt alllltijd anti-anti-anti datingApps. Ik had een vriend (beginnend stadium) die maar geen afscheid kon nemen van Tinder (nieuwsgierigheid) en vind ik het dus echt een grote afknapper als een leuke guy Tinder op zijn foon heeft staan haha.
Maar, na een heftige breakup had ik echt een verzet nodig. Want ik was alle hoop verloren dat ik ooit nog eens een leuke man tegen zou komen. En vriendin had ECHT een leuke gast ontmoet via Happn. Dus ik dacht, ik ga gewoon proberen! Eens kijken buiten mijn eigen cirkeltje. En ik moet zeggen; ik ben echt aaaangenaam verrast! Mijn eerste date had ik helemaal verprutst (omdat ik echt niet wist hoe dat werkte hahhahah blind date en die jongen ook niet veel zei en ik alleen maar domme dingen zei om stiltes op te vullen, je kent het wel. Achteraf denk je aahhhhhh had ik mijn bekkie maar gehouden hahahah). Maar heb nu echt al een paar suuuuuuuperleuke dates gehad met mensen die ik dus inderdaad niet in mijn normale doen en laten tegen gekomen zou zijn! Hope restored hahah!
Het lijkt overigens wel of op Happn veel hoger opgeleiden zitten, meer innerlijk dan uiterlijk. Tinder lijkt me meer voor de Mooiboys maar nogmaals, Tinder is echt een noooo goooo voor mij haahaha.
Heee As, jij ook hier!
Ik lees hier nog steeds af en toe bij/mee
Ik heb een heel aantal vriendinnen overgehouden aan het Tinder topic en een heeeele leuke vriend
Wordt daar soms een beetje moedeloos van, die confrontatie met de eikel type man.
)