Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 13:19

Serieus? Ik heb alles inmiddels binnen.. Wel balen, was een van m'n favoriete merken :(

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 13:19

Dat meen je! Ik heb inderdaad een bestelling geplaatst dinsdag en nog geen T&T gekregen :oo

*edit, website is nu ook uit de lucht..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-18 13:23

Dan moet je contact opnemen met de Consumentenbond.
Je hebt nu immers een vordering op Noeser. Maar goed dat is achteraan aansluiten en alleen krijg je niks. Consumentenbond kan wel eens bemiddelen.

Wel slecht dat dit dinsdag nog kon. Ze zijn die dag namelijk failliet verklaard.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 13:28

Ja dat lees ik idd -:(-
Je moet een berichtje doen naar de curator als je nog goederen of geld tegoed hebt. Helaas staat er alleen een postbusnummer bij. Dus even ergens een envelop vandaan toveren.
En zal ook eens kijken bij de Consumentenbond, bedankt voor de tip.

Ik baal vooral omdat ik het echt leuk spul vind en ik het bewust daar had besteld omdat ze daar alles bij elkaar hadden, ipv verspreid over verschillende websites.

Het is geen wereldbedrag, maar wel goed zuur natuurlijk.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 13:40

Ja heb van de week alles binnen gekregen.

Balen want vind het een tof merk

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 13:58

MaritB schreef:
Oh wat leuk! Echt maat 74?

Nee joh want dan had ik hem zelf wel gebruikt, was het leukste pakje dat ik had :P
Deze is maat 80.

Nou zeg! Ook aso dat ze een webshop nog in de lucht hielden terwijl dan vast al wel duidelijk was dat het einde verhaal was -O-

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 14:04

Jeetje, ik kon van de week steeds niet op de website, maar failliet dus...
Zuur voor de mensen die nog een bestelling hebben staan :(

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 14:06

Iemand enig idee hoe het nu zit met aankomende collecties als zo'n bedrijf failliet is? Afgelopen week zochten ze nog modellen voor zomer 2019 en aankomende week zou de wintercollectie uitkomen, daar zag ik op te wachten. Zou dit misschien al aan winkels/webshops verkocht zijn of komt daar helemaal niks meer van in de verkoop?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 14:07

Treurig want zijn erg aardige mensen. Ik heb maandag bestelt en dinsdag de boel binnen gekregen.

Dinsdag nog mailcontact gehad over een kortingscode en die was een jaar geldig. Heel bijzonder
Lijkt wel uit de lucht gevallen te zijn zo

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 14:25

Dat klinkt wel heel apart allemaal zo, je bent toch niet van de ene op de andere dag ineens failliet verklaard zonder dat je het zelf aan voelt komen...zou je denken :?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 14:32

Kijk als je weet dat het komt mag je het geloof ik niet vertellen of laten blijken. Dus mijn kortingscode verhaal is niet vreemd.
Maar actief modellen zoeken wel

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-18 14:32

Het schijnt dat het al geruime tijd niet goed liep.

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 14:55

Ik breek even in als het mag ( ben vandaag 41 weken zwanger van ons eerste kindje dus ben nog volop inspiratie op aan het doen.. ) , ik heb namelijk bij een kinderkleding leverancier gewerkt die een aantal jaar geleden failliet is gegaan.

Maar waarschijnlijk hebben ze tot op het laatst geprobeerd financierders te vinden en als je dan ruchtbaarheid geeft aan dat het slecht gaat met het bedrijf, door bijvoorbeeld geen nieuwe collectie te ontwikkelen, geen modellen te zoeken terwijl je dat normaal wel doet ed, dan ben je gelijk minder aantrekkelijk om in te investeren / geld aan te lenen. Mensen stoppen dan namelijk meteen met bestellen terwijl ze zo veel mogelijk geld binnen willen krijgen. Momenteel zit er een curator alles na te lopen en de vrr te inventariseren. De kans is gewoon aanwezig dat de curator de openstaande orders nog gewoon uitlevert en de overige inventaris of opgekocht gaat worden door een handelaar of bij een overname overgenomen gaat worden door de nieuwe eigenaar. Bij ons ( Eager Beaver, Rags en Blue Rebel ) is de nieuwe collectie nog zo veel mogelijk uitgeleverd en heeft iedereen die besteld had na het faillissement maar nog voor de site uit de lucht ging zijn / haar bestelling gewoon nog ontvangen. Ik heb als logistiek manager het gehele faillissement nog helpen afwikkelen in opdracht van de bank.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 15:35

pmarena schreef:
MaritB schreef:
Oh wat leuk! Echt maat 74?

Nee joh want dan had ik hem zelf wel gebruikt, was het leukste pakje dat ik had :P
Deze is maat 80.

Nou zeg! Ook aso dat ze een webshop nog in de lucht hielden terwijl dan vast al wel duidelijk was dat het einde verhaal was -O-

Ooh haha. Ga je m nu verkopen? :o

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 16:44

Hopelijk krijgt iedereen gewoon nog zijn geplaatste bestelling, want het is wel heel erg lüllig anders...niet goed voor consumenten-vertrouwen enzo.

Ja ik moet al die pakjes nog steeds te koop zetten. Kwam ook deze nog tegen, die vond ik toen ook zó leuk met die ankertjes er op! Maar is er ook niet van gekomen om te dragen...echt balen is dat altijd -O-

Afbeelding

Ben nu eerst al het wol / zijde spul te koop aan het zetten op de Wolletjes Facebook groep want dat levert altijd het meeste op en is het snelste weg :P Berg foto's aan het maken enzo :)

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:55

Iemand hier enig idee hoe huxbaby valt? Op maat, wijd of smal?

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:56

Geen idee. Ken het merk niet :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 14:45

Smal en ik was niet te spreken over de kwaliteit.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 14:47

Ik ken het merk ook niet Nymeria.

Mijn Picnik Barcelona bestelling is binnen, fijne dunne sweat shirts :) valt op maat, zeker niet te groot. Mooi voor deze (na)zomer en de mooie herfst dagen. Vooral de bolle buik staat de viking goed :')

Afbeelding

Voor haar 1 met een maan en sterren er op. Ik vind het wel grappig als broer en zus zo nu en dan in matchende kleding lopen :D

Afbeelding

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 15:07

Leuk, die viking!
Ai, dat is balen om te horen, lieveli.. Heb een outfit op 't oog, maar 't is duur! Nu twijfel ik..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 18:23

Ja ze hebben prachtige spullen maar het viel hier na 4 keer wassen uit elkaar. Ging om een pakje met gouden opdruk, ander materiaal zou ik misschien wel aandurven.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 20:43

Dat klinkt niet oké, en uiteraard gaat 't mij ook om iets met gouden opdruk. Ze hebben een supertof popcorn shirt in de wintercollectie.. Wacht iig tot het in NL verkrijgbaar is, dan kan ik er mee terug als er iets aan schort.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 09:24

Volgens mij zijn zulke opdrukken sowieso vaak erg kwetsbaar?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 09:33

Huxbaby wordt wel bij een aantal adresjes verkocht dacht ik :j

Voor de dames die interesse hadden, ook via PB: ik ga vandaag even een insta pagina maken voor de kleding, dan kunnen jullie daar rustig kijken :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 10:20

pmarena schreef:
Volgens mij zijn zulke opdrukken sowieso vaak erg kwetsbaar?

De opdruk bleef wel zitten maar het pakje viel uit elkaar.