Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

OliLau

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 13:17

Ja echt hilarisch. Of dat ze de vraag stellen, ben je eigenlijk vrijgezel?
Wat doe jij hier op tinder?
IK BEN OP ZOEK NAAR EEN NIEUWE BOEKENKAST UHHHH

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 13:32

Nou je hebt dus dudes die uit zijn op seks. Dus ja ze vragen dan 'seks of relatie'. Kan ook anders, net vroeg er een random of ik geen zin had in zijn tong en zijn pielemans. Nee bedankt, sorry.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 13:50

Lieveli, hilarisch!!!!!

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:09

_Reneee schreef:
Nou je hebt dus dudes die uit zijn op seks. Dus ja ze vragen dan 'seks of relatie'. Kan ook anders, net vroeg er een random of ik geen zin had in zijn tong en zijn pielemans. Nee bedankt, sorry.

Ja ik laatst zei eentje tegen mij of ik zin had om lekker nat te worden door zijn tong.. :9 :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:10

Brrrrrrrrrr :r

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:14

Ik snap niet hoe je het in je hoofd haalt om zoiets te zeggen als je daadwerkelijk een kans wilt maken :(:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 18:03

Dat soort opmerkingen zijn zo, zo naar %)

Gisteren zat ik in de Tindergroep, maar ik was dusdanig druk dat ik er eigenlijk niets van mee heb gekregen. Ja, dat het ook in groepen treurig gesteld is met de gemiddelde Tinderman :')

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-17 13:28

Hahaha, ik heb het wel eens gehad met een gozer die er meteen voor uitkwam dat ie geen relatie voor zich zag. Kon het wel waarderen en heb toen vervolgens maar wel even in de groep gegooid dat we dan wel een SLA (Service Level Agreement) moesten afspreken, reactietijd bij storingen etc. :'). Was best leuk, uiteindelijk niks van gekomen, maar het was toch leuk :j.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-17 13:32

lieveli schreef:
Nee het scheelt echt!

Hier mijn Cher goes Tinder, hoewel er volgens mij een prt scrn mist. Maar in grote lijnen klopt het wel aardig :')

http://imgur.com/a/WTLaQ

oliebol er staat Sher :')

_O- _O- _O- heerlijk dit :')

Even inhakend op de baardendiscussie... ik hou van baard <3 <3 <3 .... vriendje vindt het vervelend, maar toch is het zo'n schatje dat ie 'm laat staan voor mij <3. Hij heeft ook echt zo'n guppenkoppie zonder baard (en het is al zo'n jonkie, hij is maar 2 jaar ouder dan ik :') ), maar ik heb compromis met hem gesloten, elke paar weken laat ie zijn baard een tijdje staan, en dan mag ie er weer een tijdje af. Hij blij, ik blij :j.

De burgerlijkheid heeft hier trouwens enorm toegeslagen :'), we zijn vorige week naar tikibad geweest, morgen gaan we naar drievliet (met kinders dus) en hij heeft van de week een paar dagen slagharen geboekt (oohhh, the horror := ) :'). Van dat hele rustig aan is niet echt sprake meer, het voelt nu gewoon zoveel lekkerder en meer ontspannen, alles gaat veel meer vanzelf nu <3.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 13:47

hyppolyte schreef:
Hahaha, ik heb het wel eens gehad met een gozer die er meteen voor uitkwam dat ie geen relatie voor zich zag. Kon het wel waarderen en heb toen vervolgens maar wel even in de groep gegooid dat we dan wel een SLA (Service Level Agreement) moesten afspreken, reactietijd bij storingen etc. :'). Was best leuk, uiteindelijk niks van gekomen, maar het was toch leuk :j.

Hoeveel uptime garandeerde hij? :')

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-17 13:52

Hij was helaas niet zo heel scherp :'), moest hem eerst uitleggen wat het was :')

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 19:57

hyppolyte schreef:
Hij was helaas niet zo heel scherp :'), moest hem eerst uitleggen wat het was :')

Ja dan is de hele lol er natuurlijk al vanaf zodra je het moet uitleggen ~~}>

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 07:20

hyppolyte schreef:
lieveli schreef:
Nee het scheelt echt!

Hier mijn Cher goes Tinder, hoewel er volgens mij een prt scrn mist. Maar in grote lijnen klopt het wel aardig :')

http://imgur.com/a/WTLaQ

oliebol er staat Sher :')

_O- _O- _O- heerlijk dit :')

Even inhakend op de baardendiscussie... ik hou van baard <3 <3 <3 .... vriendje vindt het vervelend, maar toch is het zo'n schatje dat ie 'm laat staan voor mij <3. Hij heeft ook echt zo'n guppenkoppie zonder baard (en het is al zo'n jonkie, hij is maar 2 jaar ouder dan ik :') ), maar ik heb compromis met hem gesloten, elke paar weken laat ie zijn baard een tijdje staan, en dan mag ie er weer een tijdje af. Hij blij, ik blij :j.

De burgerlijkheid heeft hier trouwens enorm toegeslagen :'), we zijn vorige week naar tikibad geweest, morgen gaan we naar drievliet (met kinders dus) en hij heeft van de week een paar dagen slagharen geboekt (oohhh, the horror := ) :'). Van dat hele rustig aan is niet echt sprake meer, het voelt nu gewoon zoveel lekkerder en meer ontspannen, alles gaat veel meer vanzelf nu <3.

Lekker van genieten <3

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 10:10

Hoe snel spreken jullie voor het eerst af met een tindermatch?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 10:22

Zo snel mogelijk :+
Ben niet zo van het lang chatten, dan kan de ontmoeting alleen maar tegenvallen.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 10:40

Geniet ervan hypo! Tof hoor!
Wij hebben gisteren, na weken zoeken, alle meubels voor ons nieuwe huis besteld!

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 13:45

Ja zeker zo snel mogelijk afspreken!

Ik merk momenteel wel weer hoe moeilijk liefde ook kan zijn. Gaat helaas niet altijd over rozen.
Ik ben nu 7 weken aan het daten, we zien elkaar zo'n 3/4 dagen per week en het was al vrij snel dat we hadden uitgesproken elkaar heel leuk te vinden en exclusief te zijn. Dus officieel hangt er geen label aan, maar eigenlijk is er geen verschil tussen dit en een relatie.

Nu begin ik toch af en toe te twijfelen.. hij kan soms zo rot uit de hoek komen en vind dat dan zelf totaal niet. Hij denkt gewoon een leuke grap te maken.
Hij is echt een beetje van 2 uitersten en tot nu toe overheersen de leuke tijden wel want hij is ook echt suuuuper lief, maar ik vind dit wel heel lastig.. soms denk ik echt van ja wat moet ik er nou mee.

Zo dat heb ik even van me af geschreven haha :o

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 14:30

Pascalle90 schreef:
Ja zeker zo snel mogelijk afspreken!

Ik merk momenteel wel weer hoe moeilijk liefde ook kan zijn. Gaat helaas niet altijd over rozen.
Ik ben nu 7 weken aan het daten, we zien elkaar zo'n 3/4 dagen per week en het was al vrij snel dat we hadden uitgesproken elkaar heel leuk te vinden en exclusief te zijn. Dus officieel hangt er geen label aan, maar eigenlijk is er geen verschil tussen dit en een relatie.

Nu begin ik toch af en toe te twijfelen.. hij kan soms zo rot uit de hoek komen en vind dat dan zelf totaal niet. Hij denkt gewoon een leuke grap te maken.
Hij is echt een beetje van 2 uitersten en tot nu toe overheersen de leuke tijden wel want hij is ook echt suuuuper lief, maar ik vind dit wel heel lastig.. soms denk ik echt van ja wat moet ik er nou mee.

Zo dat heb ik even van me af geschreven haha :o

Je omschrijft echt precies mijn situatie :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 14:36

Ik ben ook van snel afspreken, maar app nu al 2 weken met iemand en die vind ik op de een of andere manier wel de moeite waard om op te wachten.. Als het goed is nu donderdag een date :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 15:15

Ik appte meestal 1/2 weken met iemand voor ik ging afspreken, record was 4 dagen :Y)

Met M. Had ik 11 juni een match en hadden we 26 juni date geloof ik, maar volgens mij was dat omdat ik druk was met mijn deadline dat het niet eerder werd.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 17:37

ik ben nu al ruim een maand met iemand aan het appen, vind het heel leuk en het blijft nogsteeds bij gepaste onderwerpen! (Bij mij gaan de mannen snel over naar ongepaste dingen) maar toch, ik durf niet af te spreken :+ Juist uit angst dat ie net zo tegenvalt als de rest. Maargoed, hij stelt ook niks voor dus ik zie wel hoe het gaat denk ik.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 20:12

Ik ben ook voor snel afspreken :j Hoewel ik bij huidige date wel echt lang heb geappt. Meestal spreek ik wel met een week, twee weken af. Anders wordt de drempel vaak toch wel hoog, en is de kans op tegenvallen ook groter. En dat is dan weer rotter, want dan heb ik er al zoveel tijd in gestoken :))

Huidige date is heel uitgesproken, en wil ook heel snel. Ik heb dat juist helemaal niet, na de vorige twee wil ik het vooral kalm aan doen en een beetje op mezelf passen.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 22:28

Ik ben een beetje terughoudend met afspreken, heb nog nooit een vriendje gehad ofzo en mijn ervaringen met mannen zijn nou niet echt wat je noemt spetterend :o
Er is een jongen waar ik nu al best een tijdje mee praat, waar ik wel mee ga afspreken binnenkort. Hij is hartstikke begripvol geweest, dus ik 'durf' het wel aan :j Ben benieuwd wat ervan gaat komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 00:15

Ik zie R. Morgen weer, hij gaat voor me koken en zijn dinsdag samen vrij :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 10:46

Wij gaan straks eerst naar de sauna, en vanavond in een hotel. Morgen een dagje naar het dolfinarium :D