Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lieveli schreef:Nee het scheelt echt!
Hier mijn Cher goes Tinder, hoewel er volgens mij een prt scrn mist. Maar in grote lijnen klopt het wel aardig
http://imgur.com/a/WTLaQ
oliebol er staat Sher
hyppolyte schreef:Hahaha, ik heb het wel eens gehad met een gozer die er meteen voor uitkwam dat ie geen relatie voor zich zag. Kon het wel waarderen en heb toen vervolgens maar wel even in de groep gegooid dat we dan wel een SLA (Service Level Agreement) moesten afspreken, reactietijd bij storingen etc.. Was best leuk, uiteindelijk niks van gekomen, maar het was toch leuk
.
hyppolyte schreef:lieveli schreef:Nee het scheelt echt!
Hier mijn Cher goes Tinder, hoewel er volgens mij een prt scrn mist. Maar in grote lijnen klopt het wel aardig
http://imgur.com/a/WTLaQ
oliebol er staat Sher![]()
![]()
heerlijk dit
Even inhakend op de baardendiscussie... ik hou van baard![]()
![]()
.... vriendje vindt het vervelend, maar toch is het zo'n schatje dat ie 'm laat staan voor mij
. Hij heeft ook echt zo'n guppenkoppie zonder baard (en het is al zo'n jonkie, hij is maar 2 jaar ouder dan ik
), maar ik heb compromis met hem gesloten, elke paar weken laat ie zijn baard een tijdje staan, en dan mag ie er weer een tijdje af. Hij blij, ik blij
.
De burgerlijkheid heeft hier trouwens enorm toegeslagen, we zijn vorige week naar tikibad geweest, morgen gaan we naar drievliet (met kinders dus) en hij heeft van de week een paar dagen slagharen geboekt (oohhh, the horror
)
. Van dat hele rustig aan is niet echt sprake meer, het voelt nu gewoon zoveel lekkerder en meer ontspannen, alles gaat veel meer vanzelf nu
.
Pascalle90 schreef:Ja zeker zo snel mogelijk afspreken!
Ik merk momenteel wel weer hoe moeilijk liefde ook kan zijn. Gaat helaas niet altijd over rozen.
Ik ben nu 7 weken aan het daten, we zien elkaar zo'n 3/4 dagen per week en het was al vrij snel dat we hadden uitgesproken elkaar heel leuk te vinden en exclusief te zijn. Dus officieel hangt er geen label aan, maar eigenlijk is er geen verschil tussen dit en een relatie.
Nu begin ik toch af en toe te twijfelen.. hij kan soms zo rot uit de hoek komen en vind dat dan zelf totaal niet. Hij denkt gewoon een leuke grap te maken.
Hij is echt een beetje van 2 uitersten en tot nu toe overheersen de leuke tijden wel want hij is ook echt suuuuper lief, maar ik vind dit wel heel lastig.. soms denk ik echt van ja wat moet ik er nou mee.
Zo dat heb ik even van me af geschreven haha