Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SecretLIN

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 10:43

via internet idd als brievenbus post denk wel beter kunnen ze niet zeggen dat het niet aan gekomen is

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 10:45

Ook hier een bod gekregen en gelijk geaccepteerd... Word er niet meer gereageerd. Zucht. Nu al 3 dagen overheen.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 11:03

Bieden (of allerlei vragen stellen) en vervolgens nergens meer op reageren schijnt de normaalste zaak van de wereld te zijn. De keren dat ik dat met mijn veulen heb meegemaakt zijn niet meer op twee handen te tellen. |o Sterker nog, tot nu toe eindigde élk contact zo, behalve één persoon die na enig aandringen aangaf toch geen interesse te hebben (helemaal prima, is dat nou zo moeilijk om even te melden?) en die clown waar ik het laatst over had. Nu dacht ik eindelijk een serieuze kandidaat te hebben die dit weekend wilde komen kijken... Woensdagochtend schreef ze dat ze ging proberen vervoer te regelen en jullie raden het al, sindsdien doodse stilte. Ik ben er zo zat van. :x

Chabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 12:20

x_Jeanine_x schreef:
Ook hier een bod gekregen en gelijk geaccepteerd... Word er niet meer gereageerd. Zucht. Nu al 3 dagen overheen.

Hier ook. Donderdags al het betaalverzoek verstuurd.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 12:50

hier net zo zo irritant zeg gewoon nee dan

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 15:30

Jep hier hetzelfde...afgelopen dagen al 6x akkoord gegaan met een bod en slechts 1 reactie terug gehad.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 19:55

Goeroe, hier precies hetzelfde met een veulen. Heel veel geïnteresseerden maar als puntje bij paaltje komt hoor je niets meer.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 16:29

Ik verbaas me soms nog steeds over de manier van communiceren van sommige mensen :=
Ik heb een tv meubel op een Facebook vraag en aanbod pagina staan, bieden vanaf 30 euro. Krijg ik een bericht '20 deal tv meubel'. Gewoon door een volwassen vrouw geschreven..
Dus ik heb terug gestuurd:

Hallo *naam*
Mijn minimumprijs voor het tv meubel is 30 euro. Ik hoor graag of je hiermee akkoord gaat.
Groetjes, *naam*

Zal er wel niks meer van horen :+

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 16:34

goeroe schreef:
Bieden (of allerlei vragen stellen) en vervolgens nergens meer op reageren schijnt de normaalste zaak van de wereld te zijn. De keren dat ik dat met mijn veulen heb meegemaakt zijn niet meer op twee handen te tellen. |o Sterker nog, tot nu toe eindigde élk contact zo, behalve één persoon die na enig aandringen aangaf toch geen interesse te hebben (helemaal prima, is dat nou zo moeilijk om even te melden?) en die clown waar ik het laatst over had. Nu dacht ik eindelijk een serieuze kandidaat te hebben die dit weekend wilde komen kijken... Woensdagochtend schreef ze dat ze ging proberen vervoer te regelen en jullie raden het al, sindsdien doodse stilte. Ik ben er zo zat van. :x

Zo herkenbaar. Ik ben er ook even helemaal klaar mee. Gaat bij mij dan om wat paardenspullen. Mensen stellen allerlei vragen en willen foto's (terecht natuurlijk) maar laten vervolgens niets meer van zich horen.

Ik vind het zó onbeschoft! Hoe moeilijk is het om even een berichtje te sturen dat je er vanaf ziet?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 19:46

Waarom kunnen mensen niet gewoon een berichtje sturen dat ze geen interesse meer hebben?! Ik had/heb mijn 3DS op marktplaats staan en een vrouw vroeg of ik hem wilde vasthouden, in verband met de kinderbijslag. Aangegeven dat ik dat normaal niet doe (juist omdat ik daarna niks meer hoor), maar ze wilde hem erg graag hebben. Nou goed, vandaag tussen 6 & 7 zou ze komen, maar uiteraard nog niemand gezien en verwacht ook niet meer dat ze komt. Zal zometeen nog een berichtje er achteraan doen en anders zet ik hem morgen weer op marktplaats. Gedoe altijd...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:20

Andersom ook hoor. Er staat een eiken schoenenkastje te koop, perfecte maten voor mij dus ik mail of ze ook foto's van de binnenkant heeft. Geen reactie. 2 dagen later een bod gedaan van 30- bij vp 50. Nog steeds geen reactie. Nu is het dag 4 en nog niks gehoord. Zo vervelend!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 07:27

Ik vraag er zelfs achteraan of ze iets willen laten horen, ook als ze geen interesse hebben... Krijg er zelden iets op terug. Of een poepreden. 'Ohhhh toevallig heeft mijn oma me vandaag een nieuwe gegeven..!'

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 07:31

Over schoenen gesproken.. Volgens mij is er een fetisjist actief op MP.
Kreeg de vraag of ik flink vieze schoenen in onze te koop staande kast wilde plaatsen en dan zoveel mogelijk foto's er van maken.
En dan wilde hij de schoenen er ook graag bij kopen :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 07:44

upendo schreef:
Ik vraag er zelfs achteraan of ze iets willen laten horen, ook als ze geen interesse hebben... Krijg er zelden iets op terug. Of een poepreden. 'Ohhhh toevallig heeft mijn oma me vandaag een nieuwe gegeven..!'

Diezelfde oma die een paar dagen daarvoor nog met spoed in het ziekenhuis was opgenomen waardoor hij/zij niet meer kon reageren.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 08:06

Helemaal waar jolien! :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 08:07

Oma wordt wel vaak gebruikt als excuus.. :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 08:13

Oma is ook fragiel en zeer gevoelig dus is een geliefde smoes. :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 08:14

Cayenne schreef:
Kreeg de vraag of ik flink vieze schoenen in onze te koop staande kast wilde plaatsen en dan zoveel mogelijk foto's er van maken.

Ahahahahaha.... o man , heb jij weer

Ik zou Zeggen: dikke prima
Geld over maken en zodra het Binnen is maak ik wel foto’s hoor :')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 15:58

Ik heb ook een keer mijn stalschoenen opgestuurd hoor. :') Of ik ze nou in de prullenbak mik of er nog geld voor vang, dan weet ik het wel.

Ik zou willen dat ik nog een oma had... Wacht... 'Ik bied 3 euro op je dure nieuwe hoofdstel. Mijn oma is overleden.' := :')

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:05

Cayenne schreef:

Dat soort verzoekjes krijg ik ook vaak, of nieuwe schoenen vies maken etc... als ik dan zeg prima, maar wel vooruit betalen hoor ik niets meer.

Overigens wel een keertje knalrode lak laarzen verkocht aan zo iemand. Keurig vies gemaakt, door de drek gelopen foto's verzonden etc. Hij was er zielsgelukkig mee en ik was €100,- rijker. Zo heb ik nog 3 jaar lang al mijn oude laarzen en die van mijn collegae aan hem verkocht, hij stuurde mij zelfs nieuwe laarzen terug als de oude op waren (ik had een dansbureau en leverde Go-Go danseressen in diverse discotheken en evenementen). :D

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:10

:') Wat ontzettend humor
Zou ik ook zo gedaan hebben idd

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:52

Ik heb ook een keer hele ranzige oude vieze stalschoenen verkocht :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:55

Saul schreef:
Ik heb ook een keer hele ranzige oude vieze stalschoenen verkocht :')

Ik vind dat best bizar :+

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 18:06

Ik ook. Ziek zelfs maar hey als ik er €50 voor kan krijgen ben ik gek als ik het niet doe :+)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 18:38

Wauw echt? Had ik ook gedaan hoor :')