Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
goeroe schreef:Bieden (of allerlei vragen stellen) en vervolgens nergens meer op reageren schijnt de normaalste zaak van de wereld te zijn. De keren dat ik dat met mijn veulen heb meegemaakt zijn niet meer op twee handen te tellen.Sterker nog, tot nu toe eindigde élk contact zo, behalve één persoon die na enig aandringen aangaf toch geen interesse te hebben (helemaal prima, is dat nou zo moeilijk om even te melden?) en die clown waar ik het laatst over had. Nu dacht ik eindelijk een serieuze kandidaat te hebben die dit weekend wilde komen kijken... Woensdagochtend schreef ze dat ze ging proberen vervoer te regelen en jullie raden het al, sindsdien doodse stilte. Ik ben er zo zat van.
upendo schreef:Ik vraag er zelfs achteraan of ze iets willen laten horen, ook als ze geen interesse hebben... Krijg er zelden iets op terug. Of een poepreden. 'Ohhhh toevallig heeft mijn oma me vandaag een nieuwe gegeven..!'
Cayenne schreef:Over schoenen gesproken.. Volgens mij is er een fetisjist actief op MP.
Kreeg de vraag of ik flink vieze schoenen in onze te koop staande kast wilde plaatsen en dan zoveel mogelijk foto's er van maken.
En dan wilde hij de schoenen er ook graag bij kopen
Cayenne schreef:Over schoenen gesproken.. Volgens mij is er een fetisjist actief op MP.
Kreeg de vraag of ik flink vieze schoenen in onze te koop staande kast wilde plaatsen en dan zoveel mogelijk foto's er van maken.
En dan wilde hij de schoenen er ook graag bij kopen