Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charaz schreef:Heb je niks lekkers meer te koop Kirja (lekker in de buurt)
Pirouette66 schreef:Leuk, nieuwe geurliefhebbers hier!![]()
Ik heb net de nieuwe Goose Creek en Bridgewater geuren besteld bij 1000poot, ben heel benieuwd. Kreeg de track & trace net ook al, dus hopelijk morgen binnen
Kirja schreef:Charaz schreef:Heb je niks lekkers meer te koop Kirja (lekker in de buurt)
Op het moment niet echt nee, zoek je tarts of jars?
Wel handig inderdaad, zo dichtbij
Ik had peppermint bark (heb ik dat goed?) van WME op de brander in de keuken, niet mijn geurtje, bah![]()
Vond ook de geur snel vies worden, rook er snel de wax doorheen.
Lisitano schreef:Pirouette66 schreef:Leuk, nieuwe geurliefhebbers hier!![]()
Ik heb net de nieuwe Goose Creek en Bridgewater geuren besteld bij 1000poot, ben heel benieuwd. Kreeg de track & trace net ook al, dus hopelijk morgen binnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook morgen....\
Op hoop van zegen weer naar het Post NL afhaalpunt. Heb weer duidelijk mijn naam erbij gezet. Als ik naar huis laat bezorgen gaat sowieso mijn vriend weer afkeurende blikken geven
leestmee schreef:Tortilla schreef:Ik heb nu fresia van scentchips erop liggen, maar dat is niet mijn geur, bah. Laten harden en dat de prullenbak in.
Je kan de gesmolten was ook opzuigen met een watje (wattenschijfje kan ook)
Joaltijd schreef:xLotje schreef:Nicee! Ik heb op dit moment een liefde voor de hot mulled cider kaars van de Ikea Winter 2016 collectie. Normaal vind ik Ikea kaarsen niks, maar oeeeh deze.
Ojee.. Straks wil je meer..
En ook van duurdere merken
Welkom bij de club!
Kirja schreef:WME, ja zonde wel maar dan liever bij deze geur dan bij een die ik lekker vind![]()
Hier staat nu Golden Moonlight van Goose aan, 3wick maar vind hem tot nu toe niet heel sterk.