Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

petitparis

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 16:59

nope, want als zijn ouders dat aan hun oren zou komen, dan heb ik weer een hysterische moeder aan de deur. Zelfs zonder dat ik contact heb met haar zoon, behandelt ze me als het vuil vd straat. Dus nee dank je...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 17:04

Wat zijn sommige mannen toch honden he! Ik ben daar heel alert op.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 17:55

Ik zou zoiets ook niet aan de partner vertellen hoor. Daar komen de dames zelf maar achter :j Hoe sneu ook...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:04

Ik ben ook de andere vrouw geweest, vrij snel na mijn scheiding al, alleen ik wist het wel meteen.. :o Op dat moment was het gewoon even heel fijn en wat ik nodig had, ik zocht toch geen relatie en zijn huwelijk was op sterven na dood. We hadden er zelfs hele fijne gesprekken over, we herkenden zoveel van elkaars verhalen (ik ben dan nooit vreemdgegaan, maar snapte wel waarom hij het deed) Inmiddels is zijn huwelijk weer beter en heeft ze min of meer geaccepteerd dat hij een vreemdganger is (ik was ook echt niet de enige) en zien we elkaar heel af en toe nog.. Absoluut geen relatiemateriaal, just for fun.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:11

tja je moet er aan mee willen werken.....

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:15

Ik denk niet dat ik met mijzelf zou kunnen leven. Ieder zijn eigen gang van zaken maar ja, je bedriegt wel iemand en je weet het zelf ook nog .. Nee, ik zou daar geen goed gevoel bij hebben persoonlijk.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:17

Ben het ook geweest en dat boeide me op dat moment ook helemaal niets.. en als het niet met jou of mij gebeurd gebeurd het wel met een ander.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:20

Ik kan dat ook echt niet.

Oh ik krijg echt een te goede foto van m'n kerel <3
Dan smelt ik weer helemaal hahahaha! Gisteren ook heel fijn kunnen praten samen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:22

Suikermeisje, het boeide mij wel, maar hij was er eerlijk over, vanaf het begin en dat vind ik nogal een verschil met wat ik hier lees.. Zoveel als hij voor zijn vrouw heeft gedaan om hun huwelijk te redden, als mijn ex maar de helft had gedaan was het niet mijn ex geweest. Ik heb daar best veel respect voor en het heeft bij hun geholpen en dat gun ik hem, zijn gezin :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:24

suikermeisje schreef:
Ben het ook geweest en dat boeide me op dat moment ook helemaal niets.. en als het niet met jou of mij gebeurd gebeurd het wel met een ander.

Sorry, maar als jij de vrouw aan de andere kant was, hoe zou je je er dan over voelen? Alsof elk individu vreemd gaat ..?

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:26

Relaxed schreef:
Suikermeisje, het boeide mij wel, maar hij was er eerlijk over, vanaf het begin en dat vind ik nogal een verschil met wat ik hier lees.. Zoveel als hij voor zijn vrouw heeft gedaan om hun huwelijk te redden, als mijn ex maar de helft had gedaan was het niet mijn ex geweest. Ik heb daar best veel respect voor en het heeft bij hun geholpen en dat gun ik hem, zijn gezin :j

Wel lastig als je alleen zijn kant van het verhaal kent. Ik denk dat zijn vrouw misschien een hele andere mening heeft.

Nee, de andere vrouw ben ik ook liever niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:28

Ik ben liever geen van de vrouwen in dit verhaal :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:31

Yunaa schreef:
Ik zou zoiets ook niet aan de partner vertellen hoor. Daar komen de dames zelf maar achter :j Hoe sneu ook...

Vind dit wel erg negatief klinken tbh... Die vrouw kan daar ook niks aan doen.
Ik had het wel verteld. Zou iedereen een hoop tijd schelen

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:34

Robijntjah schreef:
Ik ben liever geen van de vrouwen in dit verhaal :')

Haha... Goed punt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:39

Ik zou het wel vertellen als ik daar de mogelijkheid voor had. Puur en alleen omdat ik het zelf ook zou willen horen.

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:39

Deze vond ik allebei wel erg leuk dus die wil ik even met jullie delen :D
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:41

Ik ben wel partner van geweest. En ja, heb al in het begin van onze relatie de nodige dingen gehoord. Geloofde ze alleen niet, dat is m'n eigen schuld.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:44

Robijntjah schreef:
Ik ben wel partner van geweest. En ja, heb al in het begin van onze relatie de nodige dingen gehoord. Geloofde ze alleen niet, dat is m'n eigen schuld.

Denk ook dat dat de reden is dat het geen nut heeft als je het de vriendin van de jongen zou vertellen. Ik zou ook het ook niet geloven als een wild vreemde aan komt: ik ben je vriend zijn andere vrouw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:47

Of je wil het niet geloven. Dat was het denk ik in mijn geval.

Door schade en schande wordt men wijs ;)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:58

ja maar waarom zou je ook een onbekende vrouw geloven als ze jou dat komt vertellen?
terwijl jij denkt dat je relatie goed zit, ik zou het ook niet geloven denk ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 20:02

Andere vraag. Waarom zou iemand daarover liegen? Die vraag heb ik mezelf pas gesteld nadat die relatie over was.
Zo had ik het nog nooit bekeken.
In mijn geval hoorde ik het overigens van 2 verschillende mensen....

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 20:14

mirthheee schreef:
Robijntjah schreef:

Denk ook dat dat de reden is dat het geen nut heeft als je het de vriendin van de jongen zou vertellen. Ik zou ook het ook niet geloven als een wild vreemde aan komt: ik ben je vriend zijn andere vrouw.

Maar je hebt het tenminste gezegd en dus gewaarschuwd

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 20:44

Nou de meid die met mijn vriend gaat terwijl ze weet dat ie een vriendin heeft, krijgt het even hard terug. Zoiets doe je niet :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 21:33

In mijn geval was het een vriendin uiteindelijk en vind dat ik ondanks m'n boosheid nog redelijk de eer aan mezelf heb kunnen houden.
Heb echt heel hard geprobeerd al die energie om te zetten om mijn eigen leven weer op te bouwen en dat is best goed gelukt. Ben er nog niet maar goed werk heeft tijd nodig :)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:00

pff aan de ene kant denk ik ook dat ik het zou willen weten, maar denk alvast niet dat ik het van een "vreemde" zou aannemen. Zou mijn parnter eerder nog beschermen.
Hetzelfde verhaal met mijn ex en zijn drank probleem, familie en vrienden hebben me gewaarschuwd, ik heb ze bijna allemaal de deur gewezen. Pas toen ik er klaar mee was, heb ik de nodige stappen ondernomen en de juiste mensen mijn verontschuldigingen aangeboden...

Dus tja, eigenlijk is het niet mijn verantwoordelijkheid, maar van diegene die vreemd gaat. Ik heb alles stopgezet van zodra ik het wist. Hij moet met zichzelf kunnen leven, niet ik.