We moesten maar mee naar het station en een bus terug nemen.. hebben uiteraard een klacht ingedient. Weet alleen niet of hier ooit wat mee is gedaan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cowboy55 schreef:Wat mij verbaast in deze tijden van technologie is dat zo'n route niet simpelweg in te geven is in een routeplanner-achtig programma: Ga links, rechts, over 200 meter bereikt u een bushalte, dat soort spul. Voor mijn part nog: u nadert een school of: pas op, gevaarlijke kruising. Waarom moet iemand nog een route leren anno 2018?
Cowboy55 schreef:Wat mij verbaast in deze tijden van technologie is dat zo'n route niet simpelweg in te geven is in een routeplanner-achtig programma: Ga links, rechts, over 200 meter bereikt u een bushalte, dat soort spul. Voor mijn part nog: u nadert een school of: pas op, gevaarlijke kruising. Waarom moet iemand nog een route leren anno 2018?
purny schreef:Cowboy55 schreef:Wat mij verbaast in deze tijden van technologie is dat zo'n route niet simpelweg in te geven is in een routeplanner-achtig programma: Ga links, rechts, over 200 meter bereikt u een bushalte, dat soort spul. Voor mijn part nog: u nadert een school of: pas op, gevaarlijke kruising. Waarom moet iemand nog een route leren anno 2018?
Omdat de technologie het soms laat afweten en je dan niet meer weet hoe of wat...
Ik word er af en toe een beetje moe van. Alles en iedereen steunt maar op die technologie. En als het allemaal kapot gaat dan weten ze het niet meer.
alex66 schreef:corine1981 schreef:Nou, ik stem voor een kaartje om je stoel automatisch goed te zetten
Jij weet net zo goed als ik dat dat meer kost dan een dubbeltje en dus te duur is![]()
maar het zou mijn werkplek wel een stuk aangenamer maken