Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bambi1995 schreef:Hoe zit het eigenlijk met onweer en tv of pc aan met stekker in het stopcontact? mijn moeder zegt altijd haal de stekkers er uit anders slaat het in en is het apparaat stuk. Mijn broer zegt weer dat dit niet kan.
Piekosjj schreef:Blijkbaar worden de stemmen van het UK referendum met een groep vrijwillige personen geteld. Kan je er dan echt op uit gaan dat het eerlijk wordt geteld met zo'n enorm sterk en belangrijk referendum?
flettie schreef:germie schreef:Waarom moeten muggen mij altijd steken?
Om (muggen)eitjes te kunnen leggen. Het zijn overigens alleen de vrouwtjes die steken
Ik had het er vanmiddag nog met een collega over: 'Wat voor een nut hebben muggen, dazen en horzels eigenlijk op deze wereld?'
Ik bedoel: vliegen ruimen poep en dode beesten op, bijen maken honing, wespen ruimen ook dode beesten op, spinnen eten weer vliegen en muggen maar wat voor nuttig iets doen muggen, etc?
flettie schreef:germie schreef:Waarom moeten muggen mij altijd steken?
Om (muggen)eitjes te kunnen leggen. Het zijn overigens alleen de vrouwtjes die steken
Ik had het er vanmiddag nog met een collega over: 'Wat voor een nut hebben muggen, dazen en horzels eigenlijk op deze wereld?'
Ik bedoel: vliegen ruimen poep en dode beesten op, bijen maken honing, wespen ruimen ook dode beesten op, spinnen eten weer vliegen en muggen maar wat voor nuttig iets doen muggen, etc?
Sammie schreef:gohya schreef:Maar er is nogal een verschil tussen natuurramp en natuurgeweld. Hagelstenen is geen natuurramp,het hoort bij het weer,een aardverschuiving of overstroming is dan weer een natuurramp.Toch?
Als ik het artikel op het AD goed begrijpt wordt het iig vergoed.
Piekosjj schreef:Blijkbaar worden de stemmen van het UK referendum met een groep vrijwillige personen geteld. Kan je er dan echt op uit gaan dat het eerlijk wordt geteld met zo'n enorm sterk en belangrijk referendum?