Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Maar met alleen een nummer verwijderen kan hij natuurlijk nog steeds contact opnemen.
Ik vind verder niet dat je je in hun relatie moet roeren. Er is al genoeg gedaan, daar ben je ook medeveroorzaker in. Ik vind niet dat zijn vriendin het nu van jou moet horen. Vind dat vooral een beetje een trap na van, 'ik kan je niet krijgen, dus dan verpest ik je relatie maar'. Zal je vast niet zo bedoelen, zo interpreteer ik het wel. Dus nee, geen contact meer met beide niet en eigenlijk gewoon lekker blokkeren.
Herpak jezelf, ga werken aan je eigen waarde en time to shine, moet je eens zien wat er dan op je pad komt
xDenies schreef:Gisteravond las ik een inkijkexemplaar op bol.com bootcamp voor breakup ofzo. Daar kwam een stukje naar voren waarin werd uitgelegd dat je nu eigenlijk aan het afkicken bent van een zogenaamde verslaving. De verslaving aan de dopamine die je ervaarde door het verliefd zijn. Ik kon mij daar heel erg in vinden, het voelt ook inderdaad alsof ik aan het afkicken ben en het voelt ook alsof ik iets mis. Dat wordt godzijdank al heel erg veel minder, maar vooral de eerste weken had ik daar echt wel last van.
Daarnaast werd er ook omschreven dat je natuurlijk voor je zelf een soort beeld hebt geschetst hoe je de rest van je leven voor je zag, mét die persoon. Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat niet doen - maar ik ben er dus ook zo één, ik beeld me een toekomst in met degene. Wat ik allemaal graag zou doen en afvinken, dat is niet gek toch? Lijkt mij. Maar oké. Ook dat is iets waar je hoofd en je hele lijf aan moet gaan wennen als dat in duigen valt. Het geeft ook een stukje onzekerheid van goh komt dat beeld ooit terug.
You can do this