Of juist wel, een beetje heerlijke storm waarboj geen schade is aan de kust. Heerlijk uitwaaien.
Hier is de licht grijs met lichtere en donkere plekken. Gaat steeds harder waaien. Vanmorgen was het even droog. Lekker met de honden uitgewapperd bij de grindafgraving in de buurt. Mooie schuimkoppen. Het is niet koud dus heb er van genoten. Begon daarna trouwens wel striemend te regenen en daarmee is het niet opgehouden.
Wat wel gek is, joolien misschien weet jij hoe dat kan. Het waait toch best stevig maar de wolken gaan heel traag. Terwijl er een flinke luchtdruk daling is. Kan me niet voorstellen dat dat alleen in de lagere luchtlagen is,
Karuna dat weet ik ook niet. En een fris windje wordt het niet, het is code oranje voor vnaavond
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 29-11-15 15:48
Ik liep lang geleden stage in Petten terwijl er een zeer zware zuidwester storm was. Best lekker eigenlijk.
De enige schade die er was bleek de dag erop. Bij ECN waren ze toen windmolens aan het testen en een ervan was niet stormbestendig. Een wiek vonden ze bijna 2 km verderop in de duinen terug,
Hier in Noord Brabant valt de storm tot nu toe nog erg mee, maar volgens mij moet het ergste nog komen? Ik kom eigenlijk uit Noord Holland en daar ben ik vele malen erger gewend. Wanneer ze hier in N-B in paniek raken om de wind, vind ik het eigenlijk nog maar een briesje
Ja t moet nog op gang komen, vanavond/vannacht. En dat heb ik ook hoor, kom ook can de kust en woon nu in Twente, vind de storm hier altijd veel minder erg
Anoniem
Geplaatst: 29-11-15 16:12
Hahaaha, vanmorgen stro maar afgedekt met een blauw schriktranningdoek en wat keitjes. Stro ging niet aan de wandel, alleen die hoosbuien.
Gisteravond was het code geel in Egmond aan zee. Er was één of andere fakkelwandeling en de reddingsbrigade heeft allemaal mensen moeten redden van het strand.