Net een heel stuk gelezen op Facebook en eerlijk gezegd ben ik geneigd te gaan inkopen om maar niet zonder eten te komen zitten de komende dagen... Volgens sommigen komt er heul veul sneeuw!
PrizTwir
Geplaatst: 27-01-15 14:52
Hier scheen eventjes de zon, inmiddels is hij alweer verdwenen door de grijze wolken.
Heel de dag zonnig en droog ! Laat de lente maar komen !
Marcella
Geplaatst: 27-01-15 19:40
Heerlijk weertje geweest vandaag en zou heel mooi zijn als we eigenlijk morgen nog zo'n dag zouden krijgen aangezien ze druk bezig zijn met verbeteren track. En die verdienen wel droog weer vind ik.
En waren hier nu mensen die ervaring hebben met losse sneeuwringen.
Agossie
Geplaatst: 27-01-15 20:01
Joolien schreef:
Heb ik je bang gemaakt Marina?
Nee in tegendeel!! Ik hoop alleen niet dat het een dooie mus wordt. Lekker inslaan om dan maar niet mijn tijd te verdoen aan boodschappen, maar lekker in de sneeuw.
Overigens heeft een vriendin van mij bij Boston een filmpje laten zien dat er 29.5" sneeuw ligt inmiddels. Dat is 75cm... In één nacht. En zij vindt het helemaal geweldig! Haar honden en dochter ook. En ik ben echt jaloers!!
Ik hoop volgende week goed weer , midweekje weg en het is 2 uur rijden
Marcella
Geplaatst: 28-01-15 06:04
Nog droog, maar wind is wel aan het aantrekken en dat word dus vanavond dus vliegeren met hekken als dat nog erger word. Leek licht aangevroren te zijn vanmorgen op autoruit, maar was er ook zo weer af te vegen.