MarlindeRooz schreef:Telpava, heb je wel offline contacten om het mee te delen?
Ergernis: ik zit al in m’n pyjama en badjas en ik wil eigenlijk even naar de supermarkt.
Gewoon doen. Schijt aan iedereen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MarlindeRooz schreef:Telpava, heb je wel offline contacten om het mee te delen?

Telpeva schreef:Dankje
En ik vind dat je bonuspunten krijgt hoor dat je je hebt omgekleed en toch naar de super bent gegaan, dat is een zelfdiscipline die ik niet zou hebben op zo'n moment

Suzanne F. schreef:Ik ga maar 1 x per week naar de supermarkt voor mijn boodschappen en dat vind ik al meer dan genoeg. Is niet mijn hobby. Dan eet ik liever een keer brood met een gebakken ei. Blik knakworst heb ik ook altijd wel staan. Beschuit ook.
maar vanmiddag.. man man man
Maar goed, goedkoper tanken en goedkopere boodschapjes.
naar hem, gaat hij helemaal los! Ik was een dom wijf, had zeker nog nooit iemand zien pissen blabla. Nee niet op de parkeerplaats van de Lidl tegen een schutting aan nee 
Berdien schreef:Na het werk even naar Duitsland. Bunde is al niet mijn lievelingsplekmaar vanmiddag.. man man man
Maar goed, goedkoper tanken en goedkopere boodschapjes.
Loopt er één of andere kerel schimmig o.a. rond mijn auto. Dus ik opzichtig mijn auto ingepakt, verdwijnt hij achter de bus naast me. Breng mijn karretje terug, komt hij al graaiend aan zijn kruis achter die bus weg. Dus ik kijk![]()
![]()
naar hem, gaat hij helemaal los! Ik was een dom wijf, had zeker nog nooit iemand zien pissen blabla. Nee niet op de parkeerplaats van de Lidl tegen een schutting aan nee
Volgende keer neem ik gewoon weer m’n vriend mee
Zebrastreep schreef:Flink aan het malen over wat mijn paard nu heeft gehad waaraan ze is overleden. Ik kan er niks meer aan veranderen, maar vind dat toch wel heel moeilijk. Ik weet het mij schuldig voelen heeft geen zin, maar ik ben er wel flink over aan het piekeren.
nicole_floor schreef:Zebrastreep schreef:Flink aan het malen over wat mijn paard nu heeft gehad waaraan ze is overleden. Ik kan er niks meer aan veranderen, maar vind dat toch wel heel moeilijk. Ik weet het mij schuldig voelen heeft geen zin, maar ik ben er wel flink over aan het piekeren.
Heb je haar nog op laten halen voor autopsie?
Ze kan ook gewoon een hartstilstand hebben gehad hea.