Hij ligt gewoon echt als een mens.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alja schreef:Haal net een blauwe trui uit de was die per ongeluk was meegewandeld met de witte wedstrijd kleding van mijn dochter dus zag de bui al hangen…..
Maar gelukkig is alles nog intact
Little_Gift schreef:'s Ochtends vlak voor alle hectiek en drukte van de dag begint... Altijd even de tijd nemen om lekker te liggen snoozen met mijn knuffeldametje![]()
Zo'n heerlijk begin van de dag![]()
Ze slapen alledrie standaard bij mij hoor maar verplaatsen zich tijdens de nacht meermaals over het bed en onder de dekens maar voor het in slaap vallen en voor het opstaan hebben dit dametje en ik altijd ons "momentje"![]()
[ Afbeelding ]
Bellatrix schreef:Oh dat is heel lang, hoe heb je gekookt in die tijd?
Ik heb denk ik 1.5 week zonder plaat gezeten toen de mijne kapot was en ik heb op een grillplaat veel gekookt. Gewoon gourmetplaat haha!

_Nancy schreef:Little_Gift schreef:'s Ochtends vlak voor alle hectiek en drukte van de dag begint... Altijd even de tijd nemen om lekker te liggen snoozen met mijn knuffeldametje![]()
Zo'n heerlijk begin van de dag![]()
Ze slapen alledrie standaard bij mij hoor maar verplaatsen zich tijdens de nacht meermaals over het bed en onder de dekens maar voor het in slaap vallen en voor het opstaan hebben dit dametje en ik altijd ons "momentje"![]()
[ Afbeelding ]![]()
![]()
Wat lief!!