Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 14:02

Iemand heeft het voor elkaar gekregen om de hond precies in de doorgang van mijn voortuin de hond te laten schijten en het ook niet op te ruimen. Precies op de looproute, een meter voor mijn voordeur.

Echt hoe asociaal ben je dan

Winged

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 14:08

Tossa sterkte!

Telpeva: weet je wie t is? Tis sowieso asociaal.

Hier loopt iemand zn hond standaard mijn voortuin in om tegen mijn boompje te zeiken. Paar keer flink op t raam geklopt en momenteel is t even klaar. Maar hoe kun je zo zijn

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 14:09

Tessa, dat klinkt als een gevalletje beter kwijt dan rijk := Taggen in berichten zodat zij ze kan lezen, kom op zeg :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 14:12

Ik zou der nog 1 bericht aan wagen en dat erbij zeggen dat dit de laatste keer is dat je hier nog energie in steekt. Blijft ze haar ding doen zoals voorheen ( die kans is groot) zou ik der zoveel mogelijk negeren.
Dan merkt ze vanzelf dat het niet zo handig om te doen zoals ze te werk gaat.

—-
Trein is vertraagd 10 minuten en die daarvoor is uitgevallen. Ik heb letterlijk nog maar 5 minuten om van het station zo meteen op kantoor te komen en nog naar de juiste verdieping te gaan…
Heb daarom maar even gebeld naar de organisatie en die heeft weer een bericht gestuurd naar de betreffende persoon. Pff stress dit, ik haat te laat komen. Gaat denk ik nu om max 2 minuten maar toch.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 14:14

Telpeva schreef:
Iemand heeft het voor elkaar gekregen om de hond precies in de doorgang van mijn voortuin de hond te laten schijten en het ook niet op te ruimen. Precies op de looproute, een meter voor mijn voordeur.

Echt hoe asociaal ben je dan

Wow… Dat is echt heel aso inderdaad… Weet je wie het baasje is?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 14:16

Nope, ik was niet thuis toen het is gebeurd. Wat raar ook Winged van diegene die toestaat dat de hond bij jou in de tuin komt, en dan óók nog eens daar gaat plassen, ik vind beide al not done eerlijk gezegd. Tuinen zijn geen openbare ruimte...

Bij zulke figuren vraag ik mij dan altijd af: als je dit goede plekken vindt om je hond uit te laten, waarom ga je dan speciaal de deur uit om hem bij een ander te laten plassen en poepen, laat het dier dan lekker bij je eigen voordeur, in de eigen tuin en tegen eigen bezittingen aan zeiken. Maar dan zullen ze het zeker opeens wel vies vinden, en wel de hond wegtrekken en voorkomen dat het daar bij hen zelf gebeurd. Jammer dat ik geen deurbel camera heb, ik heb spontaan zin om er een te kopen want dan had diegene er vol op gestaan.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 14:19

Tessa, gecondoleerd nog. En iemand die zo reageert is misschien niet erg om geen vriendinnen meer mee te zijn? Ook al is dat niet leuk, de vriendschap toch ook niet zo te lezen :(:)

Grr, wedstrijd die aangeeft dat mijn klasse weer tegelijk met het Z is en weer 's avonds laat. Van de 4 wedstrijden die ik meegedaan heb zijn er dan 3 s avonds laat geweest terwijl ik me expres inschrijf voor OVERDAG, omdat ik s avonds niet trek qua gezondheid. En ook 3 tegelijk met het Z waardoor je maar 1 jury hebt ipv 2 en met al die ruiters tegelijk in kleine bak moet losrijden ipv in de hele grote baan.
Het is dat ik deze finale graag mee doe maar ben echt niet blij en vind het echt niet eerlijk.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 14:21

Hoe laat is 's avonds laat?

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 14:23

Pff het weer. Ik weet zeker dat dit andere winters niet zo erg was.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 14:31

Wat kosten die wormspuiten voor paarden ineens veel :(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 14:41

imaudy schreef:
Hoe laat is 's avonds laat?

Vorige keer begonnen ze op zaterdagavond om 18 uur met pony's tot 22 uur ongeveer. En dan half uur daarna nog prijsuitreiking.
En de zondagen was ik de 1e van de rubriek tussen half 19 en 19 uur en de laatste tussen 20 en 21 uur. Die tijden verwacht ik niet als ik inschrijf voor iets waar bij staat de wedstrijd is zondag overdag...
Maar ik geef geen avond wedstrijden op, omdat ik na 18 uur gewoon niet meer op mijn best ben, na 19 uur nog starten is extreem zwaar en nog maar de helft van kunnen bij wijze van en hier is de kans groot dat het nog veel later wordt. Plus dat zo laat starten de hersteltijd voor mij met flink aantal dagen verlengd.
Stalhouder was daar ook niet zo gelukkig mee, tegen de tijd dat we thuis waren was stal allang dicht officieel.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 14:46

Rare planning idd dan. Overdag is tot 18u.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 14:51

imaudy schreef:
Rare planning idd dan. Overdag is tot 18u.

Dank u _/-\o_ :') Ik ben al voor gek verklaard, omdat ik dat dacht en zei. Een keer een uitschieter snap ik, maar anders zet je het er vooraf bij. Zo ben ik het bij alle anderen gewend iig. Dan kan ik bewust kiezen of ik het doe of niet. En meteen bij inschrijving een verzoek doen om zo vroeg mogelijk te mogen starten.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 22-02-24 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 14:52

Winged schreef:
Hier loopt iemand zn hond standaard mijn voortuin in om tegen mijn boompje te zeiken. Paar keer flink op t raam geklopt en momenteel is t even klaar. Maar hoe kun je zo zijn

Ik zou dus emmer water bij de deur klaarzetten voor de volgende keer. :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-24 15:04

Loop weer eens compleet vast op mijn onderzoek. Het zal ook eens niet zo zijn.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 15:14

Dankjewel nog voor de berichtjes iedereen <3

Ik heb nu idd gezegd dat ik het voor de laatste keer benoem, en dat als ze nu weer niet gaat reageren op normale dingen dat ik er dan ook wel klaar mee ben omdat dit wel veel energie kost. Ik heb autisme en een angststoornis, en ik ben dus constant in m'n hoofd er ook mee bezig dat ze niet reageert op erge dingen of dingen die ik stuur omdat zij daar ook geïnteresseerd in is. Maar nu blijft ze wel lange berichten sturen, maar met constant hetzelfde erin, dus dat ze druk is en het moeilijk vind om te reageren en ondertussen weet ik al niet meer wat ik moet zeggen, want ik blijf ook constant het zelfde zeggen. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 15:51

Niet meer op reageren Tessa. Heel knap van je dat je je grens hebt aangegeven en het is aan haar om dingen voortaan anders te doen.
Smoesjes van te druk en moeilijk tja… Dat zou kunnen dan moet ze maar niet in een appgroep gaan zitten misschien. Of op zijn minst niet verwachten dat anderen steeds maar tijd steken in het reageren op haar berichten terwijl dat andersom niet terugkomt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 17:06

Paard die niet zo goed weet wat ze met zichzelf aanmoet door haar hengstigheid.

Maar om nu zo wild te doen en dan te denken oh ik kan wel even rollen met zadel slaat weer nergens op :( gelukkig ging het net goed allemaal.

En daarna 10 rondjes in galop door de bak.

En als ik haar aanraakte reageerde ze heel kribbig. Het is dit keer wel heel heftig

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 17:14

Zwemles. Het is hier altijd zo stikheet. Hopelijk nog maar een paar maanden.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 17:39

Vandaag achter gekomen als je staat te irriteren/ergeren aan een instantie
en als je het uitspreekt hardop dat ze dan 's middags ineens kunnen e-mailen met antwoord. 8)7

(Heb ruim 20-25 dagen gewacht)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 18:16

Tessa sterkte. Met het verlies van je oom en het gedoe met je vriendin.

Straks code oranje.
Heb al appjes gestuurd of orkest vanavond doorgaat.
Maar nog geen reactie. Beetje idioot om als amateurlid deweg op te moet4n met flinke storm.
Zo belangrijk zijn we niet.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 19:10

Het ging net opeens echt heel hard regenen en waaien… Echt bizar en nu is 5 minuten later weer stil :?

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 19:14

Dat mensen plaatjes, duidelijk gemaakt met AI, op LinkedIn zetten. Echt, mensen }:0

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 19:14

Kookaburra schreef:
Dat mensen plaatjes, duidelijk gemaakt met AI, op LinkedIn zetten. Echt, mensen }:0

Echt := ? Waarom zou je

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 19:15

Kookaburra schreef:

}:0 De mensen draaien door. Waarom gewoon. Waarom?