Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 19:23

Ik ben inmiddels thuis en niet gebeld |( |o

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 19:48

deksel schreef:
Winged schreef:
Of anders even kijken bij je reisverzekering of hij daar op kan. (doorlopende reisverzekering binnenland = zeggen dat je buiten was met een uitje en dat hij toen is gestuiterd?)

Valt dit niet onder fraude (als dit niet op deze manier is gebeurd)?

Heb je een inboedelverzekering? Misschien valt het daar onder.

Gisteren contact gehad met de verzekering en de schade valt onder de inboedelverzekering dus het wordt vergoedt gelukkig.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 19:50

Ineke2 schreef:
Ik ben inmiddels thuis en niet gebeld |( |o

:(:) Ja ronduit poedersuiker gewoon.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 19:58

Daar gaan mijn nekharen van overeind staan, Ineke2
Jij of wie dan ook moeten altijd op tijd zijn met bellen, maar andersom ja nee bekijk het.
Hopelijk ben je morgen de eerste wie hij belt.

Ugh sinds vanmiddag loop ik met hoofdpijn rond, en net nog in bad in slaap gevallen, maar daar van is de hoofdpijn niet minder van geworden.

En een splinter in mijn hand die %$#@ pijn doet maar niet uit te krijgen is.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 20:38

Lesgroepen van de hondentraining zijn door elkaar gegooid, omdat er een paar mensen uit zijn gegaan en 2 een aanvaring hadden vorig seizoen… ben benieuwd hoe het gaat lopen

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 20:42

Siggislief schreef:

Splinters dat zijn de irritantste. Probeer je m dr uit te krijgen maar dan wordt ie kleiner :n

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 20:51

Siggislief schreef:
Jij of wie dan ook moeten altijd op tijd zijn met bellen, maar andersom ja nee bekijk het.

Ugh sinds vanmiddag loop ik met hoofdpijn rond, en net nog in bad in slaap gevallen, maar daar van is de hoofdpijn niet minder van geworden.

Beter van niet, want dan zit ik in het ziekenhuis. :')
Ik heb een mail gestuurd met als eerste maar mijn geboortedatum, anders kunnen de assistenten mijn dossier niet vinden. Vervolgens dat ik na uren wachten vandaag niet meer gebeld ben ondanks dat dat wel beloofd was. Dat ik graag alsnog een huisarts wil spreken en morgen tussen dit en dit tijdstip niet te bereiken ben ivm ziekenhuis afspraken. Hopelijk werkt dat beter… Weinig hoop meer inmiddels trouwens.

Kun je met je hand niet in water met soda? Dat werkt over het algemeen best goed om een splinter eruit te krijgen :j

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 21:03

Dat mijn paard diarree heeft en een temperatuur van 35,5 graden. Dierenarts al aan de telefoon gehad dus als het morgen nog zo is dan komen ze langs, maar dat betekent wel weer twee keer naar stal morgen.

M_D_H

Siggislief schreef:

Pleister met Ilone er op :j

Nyaleti

Bah Ineke. En zoals ik jou hoor gaat het niet over koetjes en kalfjes maar iets belangrijks.. Dit is al dag 2 toch dat ze zouden bellen? Bah.

Je weet gewoon dat ze morgen gaan bellen in het tijdsvak waarvan jij zegt niet te kunnen. Kun je donder op zeggen :') (zodat ze weer kunnen zeuren 'ik had gebeld maar ggh'

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 21:12

xrobbiee schreef:
Dat mijn paard diarree heeft en een temperatuur van 35,5 graden. Dierenarts al aan de telefoon gehad dus als het morgen nog zo is dan komen ze langs, maar dat betekent wel weer twee keer naar stal morgen.

Is er verder nog iets anders wat je bezorgd maakt?
Want heb je echt goed getemperatuurd? Opzich is diarree en wat lage temp niet onwijs gevaarlijk toch? Zeker niet 1 dag.

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 21:18

Hutcherson schreef:
xrobbiee schreef:

Want heb je echt goed getemperatuurd? Opzich is diarree en wat lage temp niet onwijs gevaarlijk toch? Zeker niet 1 dag.

Ja, 4 keer opnieuw gecheckt met 2 verschillende thermometers. Staleigenaar eind vd middag ook nog een keer gecheckt. Paard is niet heel ziek, maar wel een beetje treurig. Dierenarts gaf aan dat de temperatuur wel erg laag was, dus het is even kijken hoe het blijft gaan.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 21:25

Maandag moet mijn oude wagen,waar dochter mee rijdt,naar de garage voor de expertise na ongeval.
Heb dit doorgegeven aan de makelaar die zei dat hij het ging doorgeven aan de expert.Alleen heb ik nu nog niets van het expertisebureau vernomen en bij het vorige ongeval in maart wel.
Enfin,ik zal het wel horen van de garagist maandag.
Trouwens,de makelaar kan van mij de hoogste boom in na alles wat hij in het honderd heeft doen lopen met de aanpassingen van de verzekeringen.
Het laatste nieuwe had ik hier nog niet verteld.
Begin dit jaar had x dus het busje in de prak gereden.Kort daarna,begin februari,is het kentekenbewijs geschrapt.Nu maanden later is het tegoed van die lopende verzekering nog altijd niet terug gestort.We spreken hier dus over een periode van 9 maanden verzekering die terug moet komen.
Sinds februari heeft de makelaar al zeker 6 keer gezegd dat het in orde zou komen,de verzekeringsmaatschappij wist van niks,dan was het weer te druk,etc....
Beiden zitten maar wat uit hun nek te banketstaaf zodat ze zelf het geld kunnen houden,vermoed ik.
Vorige week zat plots een nieuwe betalingsuitnodiging in de bus.Kan je zeggen dat ik razend was.Er is helemaal niks opgezegd en de makelaar die speelt de onschuldigheid zelve.
Tijd dus om rechtsbijstand in te schakelen en hopelijk gaat dit met terugwerkende kracht.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 21:45

M_D_H schreef:
Siggislief schreef:

Pleister met Ilone er op :j

Ik heb er nu een pleister met trekzalf erop, dat is nu het enige wat ik dacht te werken in huis hebben.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 22:37

Hutcherson schreef:
xrobbiee schreef:

Ik heb bij mijn dieren liever koorts dan een hele lage temperatuur. Thermometer houd ik altijd beetje omhoog zodat hij tegen de darmwand komt en niet in mest zit ofzo.
Laatst bijgewerkt door imaudy op 24-08-23 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 22:37

Of een warm badje maken met wasmiddel, daar krijg je een zachte huid van en als het goed is wip je hem er dan zo uit.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 00:50

Mensen die zeggen dat het nu heerlijk weer met hoge luchtvochtigheid. Heb het weer gruwelijk benauwd.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 03:53

Werd om 2uur wakker en moest plassen. Maar lig nu nog wakker. En mijn vriend ligt nog heerlijk te slapen. Is warm en vies klam in bed, alles is klam door de regen. Is benauwd ook nog.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 04:00

wakkerr worden met echt ontzettend veel pijn in mijn oor doordat er water in zit maar het komt er echt niet uit |o

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 05:39

Weer een nacht dat ik bijna niet heb geslapen.
Ik hoop dat mijn droomsap snel binnen komt.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 07:33

Daphara schreef:
Voor gezamenlijke bankrekeningen kan ik het volgende adviseren:

Sluit 3 bankrekeningen af: 1 voor jezelf, 1 voor je parter en een gezamenlijke rekening.
Ieder hun salaris komt binnen op de eigen bankrekening en dan staan beide partners hetzelfde percentage af naar de gezamenlijke rekening (dus niet per definitie hetzelfde bedrag). Vaak is dat een percentage tussen de 50 en 75% van wat er netto binnen komt.

Van de gezamelijke rekening gaan alle vaste lasten voor alles waar je samen gebruik van maakt (huur/hypotheek, utiliteiten, abonnementen voor TV & internet, basis boodschappen, alles voor de kinderen, eventueel vakanties enz.).
Van je prive rekening gaan de lasten die alleen voor jouw geleden (prive abonnementen, paard, kleding, uitgaan enz.) Zo is het eerlijk verdeeld en heeft een ieder toch hun eigen geld.

Dit hebben wij ook. Werkt perfect.

Mijm vriend koopt veel auto spullen en ik veel.kleding voor mezelf en de kids.

Kinke schreef:
ik deed een poging om de Belastingdienst Toeslagen te bellen. Toen ik belde stond op de site een wachttijd van 1 minuut. Het duurde al ff dus ik opnieuw kijken...opeens was het 9 minuten, toen 16 minuten en nu een uur....(uiteraard heb ik allang de verbinding verbroken

Je kan ook kiezen om te worden terug gebeld. Doen ze heel snel. :j

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 07:39

Wakker worden om 7 uur op je vrije dag met buikpijn in de onderbuik en misselijk zijn 8)7

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 08:03

Marcella schreef:
Mensen die zeggen dat het nu heerlijk weer met hoge luchtvochtigheid. Heb het weer gruwelijk benauwd.

Ik deel deze. Ik had gehoopt op meer afkoeling…..Wat een vieze plak bende.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 08:06

Luchtvochtigheid in huis van 78% %) Heb alle ramen de hele nacht open gehad en nog stik benauwd in huis -O-

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 08:29

Het is helemaal niet warm hier, maar wel stikbenauwd. Stomme regen