Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:Winged schreef:Of anders even kijken bij je reisverzekering of hij daar op kan. (doorlopende reisverzekering binnenland = zeggen dat je buiten was met een uitje en dat hij toen is gestuiterd?)
Valt dit niet onder fraude (als dit niet op deze manier is gebeurd)?
Heb je een inboedelverzekering? Misschien valt het daar onder.
Siggislief schreef:Daar gaan mijn nekharen van overeind staan, Ineke2
Jij of wie dan ook moeten altijd op tijd zijn met bellen, maar andersom ja nee bekijk het.
Hopelijk ben je morgen de eerste wie hij belt.
Ugh sinds vanmiddag loop ik met hoofdpijn rond, en net nog in bad in slaap gevallen, maar daar van is de hoofdpijn niet minder van geworden.
En een splinter in mijn hand die %$#@ pijn doet maar niet uit te krijgen is.
Siggislief schreef:Daar gaan mijn nekharen van overeind staan, Ineke2
Jij of wie dan ook moeten altijd op tijd zijn met bellen, maar andersom ja nee bekijk het.
Ugh sinds vanmiddag loop ik met hoofdpijn rond, en net nog in bad in slaap gevallen, maar daar van is de hoofdpijn niet minder van geworden.
xrobbiee schreef:Dat mijn paard diarree heeft en een temperatuur van 35,5 graden. Dierenarts al aan de telefoon gehad dus als het morgen nog zo is dan komen ze langs, maar dat betekent wel weer twee keer naar stal morgen.
Hutcherson schreef:xrobbiee schreef:Dat mijn paard diarree heeft en een temperatuur van 35,5 graden. Dierenarts al aan de telefoon gehad dus als het morgen nog zo is dan komen ze langs, maar dat betekent wel weer twee keer naar stal morgen.
Is er verder nog iets anders wat je bezorgd maakt?
Want heb je echt goed getemperatuurd? Opzich is diarree en wat lage temp niet onwijs gevaarlijk toch? Zeker niet 1 dag.
M_D_H schreef:Siggislief schreef:Daar gaan mijn nekharen van overeind staan, Ineke2
Pleister met Ilone er op
Hutcherson schreef:xrobbiee schreef:Dat mijn paard diarree heeft en een temperatuur van 35,5 graden. Dierenarts al aan de telefoon gehad dus als het morgen nog zo is dan komen ze langs, maar dat betekent wel weer twee keer naar stal morgen.
Is er verder nog iets anders wat je bezorgd maakt?
Want heb je echt goed getemperatuurd? Opzich is diarree en wat lage temp niet onwijs gevaarlijk toch? Zeker niet 1 dag.
Daphara schreef:Voor gezamenlijke bankrekeningen kan ik het volgende adviseren:
Sluit 3 bankrekeningen af: 1 voor jezelf, 1 voor je parter en een gezamenlijke rekening.
Ieder hun salaris komt binnen op de eigen bankrekening en dan staan beide partners hetzelfde percentage af naar de gezamenlijke rekening (dus niet per definitie hetzelfde bedrag). Vaak is dat een percentage tussen de 50 en 75% van wat er netto binnen komt.
Van de gezamelijke rekening gaan alle vaste lasten voor alles waar je samen gebruik van maakt (huur/hypotheek, utiliteiten, abonnementen voor TV & internet, basis boodschappen, alles voor de kinderen, eventueel vakanties enz.).
Van je prive rekening gaan de lasten die alleen voor jouw geleden (prive abonnementen, paard, kleding, uitgaan enz.) Zo is het eerlijk verdeeld en heeft een ieder toch hun eigen geld.
Kinke schreef:ik deed een poging om de Belastingdienst Toeslagen te bellen. Toen ik belde stond op de site een wachttijd van 1 minuut. Het duurde al ff dus ik opnieuw kijken...opeens was het 9 minuten, toen 16 minuten en nu een uur....(uiteraard heb ik allang de verbinding verbroken