Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 13:40

Moet je niet zoveel pakketjes bestellen. _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 13:45

Niet denken dat je een pakket wel even kan laten staan met kattenvoer. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 13:49

Captain schreef:
Moet je niet zoveel pakketjes bestellen. _O-

Ik heb maar 1x iets besteld bij Zalando en het komt serieus in 3 paketten. :')

En dat van gisteren was een monteur. Die had het nog nooit zo erg gezien als bij onze WC. Als je doortrok dan ontstond er een soort fontein van (schoon) water achter de wc. :') :') :')

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 13:52

Moestuin schreef:
Er heeft maandag iemand tegen mijn geparkeerde auto gereden. Eerst al die rompslomp met het aanrijdingsformulier want mevrouw was hem gepeerd en dochter was gekomen om het op te lossen. Moet ik morgen naar het expertisecentrum om te schade op te meten, daarna moet die een dag naar de garage om een offerte om te maken. Dan nog even afwachten en dan weer enkele dagen naar de garage om hem te herstellen.

Fijn dat de verzekering er in tussen komt, maar wat een geloop weer om dit in orde te krijgen en ondertussen sluit mijn deur niet goed.

De schade expert komt toch ook naar de garage of zelfs naar je thuis als je wilt?Dan hoef je die rit toch al niet te maken en kan de offerte diezelfde dag ook worden gemaakt door de garage.
Laatst bijgewerkt door Merlen op 09-03-23 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 13:53

Telpeva schreef:
Dit weer. Vroege boeide het mij nooit maar de extra pijnklachten die dit geeft daar word een mens gewoon zo moe van. Kom maar op met die zon ik wil lente

Hier ook een lichaam wat het weer voorspeld. Mijn lijf is net het KNMI. En vooral met dit weer doet mijn lijf superveel pijn.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 13:56

purny schreef:
Telpeva schreef:
Dit weer. Vroege boeide het mij nooit maar de extra pijnklachten die dit geeft daar word een mens gewoon zo moe van. Kom maar op met die zon ik wil lente

Hier ook een lichaam wat het weer voorspeld. Mijn lijf is net het KNMI. En vooral met dit weer doet mijn lijf superveel pijn.

:wave:
Ik sluit mij bij jullie aan :j
Hier ook een lijf wat het weer voorspeld, ik wordt er ook niet gelukkig van :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 14:01

Merlen schreef:
Moestuin schreef:
Er heeft maandag iemand tegen mijn geparkeerde auto gereden. Eerst al die rompslomp met het aanrijdingsformulier want mevrouw was hem gepeerd en dochter was gekomen om het op te lossen. Moet ik morgen naar het expertisecentrum om te schade op te meten, daarna moet die een dag naar de garage om een offerte om te maken. Dan nog even afwachten en dan weer enkele dagen naar de garage om hem te herstellen.

Fijn dat de verzekering er in tussen komt, maar wat een geloop weer om dit in orde te krijgen en ondertussen sluit mijn deur niet goed.

De schade expert komt toch ook naar de garage of zelfs naar je thuis als je wilt?Dan hoef je die rit toch al niet te maken en kan de offerte diezelfde dag ook worden gemaakt door de garage.

Ja dat zei de verzekering ook! Maar ze belden net en het was zo druk dat het dan enkele welen ging duren. Met een deur die niet goed sluit wil ik dit ook zo snel mogelijk opgelost hebben en niet nog 2-3 weken langer zo rond rijden :)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 14:53

Fly_high schreef:
Ik heb het zo enorm niet naar mijn zin bij mijn huidige werkgever maar voel me daardoor te moedeloos om ergens anders te solliciteren -O- probeer mezelf al een tijdje een schop onder de kont te verkopen maar het werkt niet.

Wat een gedoe allemaal, mag ik de rest van mijn leven vakantie hebben ;(

Heel herkenbaar :(:)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 15:01

Moestuin schreef:
Moestuin schreef:

Ja dat zei de verzekering ook! Maar ze belden net en het was zo druk dat het dan enkele welen ging duren. Met een deur die niet goed sluit wil ik dit ook zo snel mogelijk opgelost hebben en niet nog 2-3 weken langer zo rond rijden :)

Ik ben al sinds half januari aan het rommelen met mijn verzekering, schiet niet op. Schade zit er nog steeds, ook door een andere partij veroorzaakt die schuld erkent. Dus dat is mijn ergernis. Hopelijk gaat het bij jou beter Moestuin...

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 15:11

Fly_high schreef:
Ik heb het zo enorm niet naar mijn zin bij mijn huidige werkgever maar voel me daardoor te moedeloos om ergens anders te solliciteren -O- probeer mezelf al een tijdje een schop onder de kont te verkopen maar het werkt niet.

hier ook herkenbaar... Ik zit op mijn werk een beetje tussen 2 vuren, ik werk voor 2 vestigingen en rapporteer aan het hoofdkantoor (top baas daar) maar een vd managers vd vestigingen is echt gewoon een ongelooflijke 2zak die geen moer om zijn personeel geeft, en helaas heeft (ongewild) veel invloed op mijn werkdruk... (vorige collega is zowat weggepest in de zomer en niet vervangen, ik heb bijna heel haar takenpakket bij gekregen) en ondanks dat ik al weken, maanden aangeef dat het te veel werk is, wordt er niet naar gehandeld door betreffende manager... -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 15:36

Besje schreef:
Fly_high schreef:

hier ook herkenbaar... Ik zit op mijn werk een beetje tussen 2 vuren, ik werk voor 2 vestigingen en rapporteer aan het hoofdkantoor (top baas daar) maar een vd managers vd vestigingen is echt gewoon een ongelooflijke 2zak die geen moer om zijn personeel geeft, en helaas heeft (ongewild) veel invloed op mijn werkdruk... (vorige collega is zowat weggepest in de zomer en niet vervangen, ik heb bijna heel haar takenpakket bij gekregen) en ondanks dat ik al weken, maanden aangeef dat het te veel werk is, wordt er niet naar gehandeld door betreffende manager... -O-
Uit ervaring kan ik je alleen maar aanraden om heel hard wat anders te gaan zoeken, want als jij straks overspannen of met een burn-out thuiszit, heeft dat bedrijf er echt niks van, maar jij zit er wel mee.

Ik had dat bij die hengelsporttoko waar ik gewerkt heb: ik had al 2 fulltime functies in 1, kreeg daarbovenop nog het werk van een incompetente collega én werd verwacht haar onder mijn hoede te nemen en en te begeleiden, waardoor ik ruim een half jaar met hangen en wurgen m'n werk deed doordat ik gewoon zo oververmoeid was, en puntje bij paaltje kon ik het veld ruimen, "want je prestaties zijn ondermaats." Terwijl ik al maanden aangaf dat ik het niet meer trok. Ik mocht van HR nog wel kiezen of ze een ontslagprocedure gingen starten, of dat ik een zak geld meenam en we het er niet meer over zouden hebben, maar dat was dus mijn dank voor al het harde werk dat ik voor dat kakbedrijf had gedaan. :evaw: Als er één ding is dat ik daarvan geleerd heb, is dat tenzij iemand me per uur betaalt, ik me van m'n leven niet meer zo uitsloof voor een bedrijf.

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 16:24

Dat m'n stem nog steeds weg is, iemand m gevonden?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 16:30

fjordjes schreef:
Dat m'n stem nog steeds weg is, iemand m gevonden?

Ik denk bij mn collega in z'n telefoon stem. Hij belt met dubbel volume

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 17:57

Koppijn en stomme knie.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 18:43

Collega’s

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 19:09

De bodemplaat van onze boot is doorgeroest, appelflap. Gelukkig snel kunnen handelen, is ze nog niet lek en ligt ze zaterdag op de kant zodat we dr kunnen gaan repareren.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 19:24

Nou daar waren jullie op tijd bij San :oo

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 19:27

chanicha schreef:
Nou daar waren jullie op tijd bij San :oo

Ja, geluk dat m'n vriend het ontdekt heeft. De motor zou er eigenlijk over een paar maand pas uit gaan.

Echt grandioos geluk gehad.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 21:38

Besje schreef:
Fly_high schreef:

Wat een naar gedoe dit, ik zou zeggen probeer voor je eigen mentale gezondheid te kiezen en daar zo snel mogelijk weg te zijn.

In mijn situatie is het ergste dat ik eigenlijk een prima manager heb :+ en verder niemand in mijn team die het leven voor mij zuur maakt ofzo. Echt hartstikke gezellig allemaal en ik kan mijn eigen gangetje gaan want ik haal alle KPIs altijd toch wel. Dus ergens heb ik het gevoel dat ik dankbaar zou moeten zijn ipv zo zitten miepen want puntje bij het paaltje is het best makkelijk geld verdienen := Maar er zit gewoon geen uitdaging in... en ik heb zo niets met dit bedrijf en hoger management enz... en ik heb niet het idee dat mijn werk nu daadwerkelijk een doel heeft... en er is ook maar beperkte hoeveelheid internet drama om je dagen mee te vullen :Y)

Maar ja op een uitdagende functie solliciteren houdt in dat falen uiteraard ook een optie is en daar loop ik inmiddels al maanden over te piekeren -O- f*cking kansloos. Ik wil gewoon zo graag zelfvertrouwen van je gemiddelde blanke man lenen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 21:44

Een paletmes gekocht via bol.com. Pak ik hem net uit zit het hele ding onder de beschadigingen en krassen. Hoe krijg je het voor elkaar, zo verkoop je zoiets toch niet?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 22:23

Fly_high schreef:
In mijn situatie is het ergste dat ik eigenlijk een prima manager heb :+ en verder niemand in mijn team die het leven voor mij zuur maakt ofzo. Echt hartstikke gezellig allemaal en ik kan mijn eigen gangetje gaan want ik haal alle KPIs altijd toch wel. Dus ergens heb ik het gevoel dat ik dankbaar zou moeten zijn ipv zo zitten miepen want puntje bij het paaltje is het best makkelijk geld verdienen := Maar er zit gewoon geen uitdaging in... en ik heb zo niets met dit bedrijf en hoger management enz... en ik heb niet het idee dat mijn werk nu daadwerkelijk een doel heeft... en er is ook maar beperkte hoeveelheid internet drama om je dagen mee te vullen :Y)

Maar ja op een uitdagende functie solliciteren houdt in dat falen uiteraard ook een optie is en daar loop ik inmiddels al maanden over te piekeren -O- f*cking kansloos. Ik wil gewoon zo graag zelfvertrouwen van je gemiddelde blanke man lenen :')

Is OnlyFans niet iets voor jou?

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 22:33

:=

Spoiler:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 00:30

Mensen die sokken bij mij bestellen en dan niks meer laten horen. Weken nauw contact, contact omtrent het proces en wanneer ze klaar zijn. En dan zijn ze klaar en ineens is/blijft het stil. Ookal vraag je dan van te voren of ze nog altijd geïnteresseerd zijn omdat het soms wat langer kon duren voor ik er aan toe kwam (mede door verhuizen) en dan is het steeds ja hoor zeker en doe maar rustig aan. Zo zit ik nu met 3 paar sokken, waarvan 1 al sinds oktober en daar is nu wel een streep door. En 2 paar voor 1 persoon waar ik ontzettend moeizaam contact mee krijg en waar ik echt geen geduld voor heb. Het waren ook de laatste die ik voorlopig wou doen op bestelling door dit soort situaties is de lol er echt zo vanaf. Dat waren weer heel wat uren van mijn tijd die ik veel beter had kunnen gebruiken als ik dit soort dingen toch eerder wist. Ik snap soms niet wat er mis is met sommige mensen hoor, je gaat toch niet iets handgemaakt bestellen en vervolgens zeggen als het af is oh nee laat maar of gewoon niks meer laten horen? Of ligt dat nou aan mij?

En ik heb natuurlijk geen poot om op te staan verder want het is allemaal hobbymatig..

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 03:30

Aan dat regen op het dak zo erg klinkt als knetterend vuur -O-

De regendruppels op het dak (ik slaap op zolder) klinken namelijk precies zo als toen ik wakker werd en er wel echt brand bij ons thuis was. Ik weet nog goed dat ik toen wakker werd en dacht, jeetje, wat regent het hard! En dat was dus vuur := Dus als het nu hard regent terwijl ik op bed lig, dan twijfel ik soms even of het nou vuur is of regen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 08:25

AyDeeDee schreef:
Mensen die sokken bij mij bestellen en dan niks meer laten horen. Weken nauw contact, contact omtrent het proces en wanneer ze klaar zijn. En dan zijn ze klaar en ineens is/blijft het stil. Ookal vraag je dan van te voren of ze nog altijd geïnteresseerd zijn omdat het soms wat langer kon duren voor ik er aan toe kwam (mede door verhuizen) en dan is het steeds ja hoor zeker en doe maar rustig aan. Zo zit ik nu met 3 paar sokken, waarvan 1 al sinds oktober en daar is nu wel een streep door. En 2 paar voor 1 persoon waar ik ontzettend moeizaam contact mee krijg en waar ik echt geen geduld voor heb. Het waren ook de laatste die ik voorlopig wou doen op bestelling door dit soort situaties is de lol er echt zo vanaf. Dat waren weer heel wat uren van mijn tijd die ik veel beter had kunnen gebruiken als ik dit soort dingen toch eerder wist. Ik snap soms niet wat er mis is met sommige mensen hoor, je gaat toch niet iets handgemaakt bestellen en vervolgens zeggen als het af is oh nee laat maar of gewoon niks meer laten horen? Of ligt dat nou aan mij?

En ik heb natuurlijk geen poot om op te staan verder want het is allemaal hobbymatig..

Mensen vooraf laten betalen?