Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:Moet je niet zoveel pakketjes bestellen.
Moestuin schreef:Er heeft maandag iemand tegen mijn geparkeerde auto gereden. Eerst al die rompslomp met het aanrijdingsformulier want mevrouw was hem gepeerd en dochter was gekomen om het op te lossen. Moet ik morgen naar het expertisecentrum om te schade op te meten, daarna moet die een dag naar de garage om een offerte om te maken. Dan nog even afwachten en dan weer enkele dagen naar de garage om hem te herstellen.
Fijn dat de verzekering er in tussen komt, maar wat een geloop weer om dit in orde te krijgen en ondertussen sluit mijn deur niet goed.
purny schreef:Telpeva schreef:Dit weer. Vroege boeide het mij nooit maar de extra pijnklachten die dit geeft daar word een mens gewoon zo moe van. Kom maar op met die zon ik wil lente
Hier ook een lichaam wat het weer voorspeld. Mijn lijf is net het KNMI. En vooral met dit weer doet mijn lijf superveel pijn.
Merlen schreef:Moestuin schreef:Er heeft maandag iemand tegen mijn geparkeerde auto gereden. Eerst al die rompslomp met het aanrijdingsformulier want mevrouw was hem gepeerd en dochter was gekomen om het op te lossen. Moet ik morgen naar het expertisecentrum om te schade op te meten, daarna moet die een dag naar de garage om een offerte om te maken. Dan nog even afwachten en dan weer enkele dagen naar de garage om hem te herstellen.
Fijn dat de verzekering er in tussen komt, maar wat een geloop weer om dit in orde te krijgen en ondertussen sluit mijn deur niet goed.
De schade expert komt toch ook naar de garage of zelfs naar je thuis als je wilt?Dan hoef je die rit toch al niet te maken en kan de offerte diezelfde dag ook worden gemaakt door de garage.
Fly_high schreef:Ik heb het zo enorm niet naar mijn zin bij mijn huidige werkgever maar voel me daardoor te moedeloos om ergens anders te solliciterenprobeer mezelf al een tijdje een schop onder de kont te verkopen maar het werkt niet.
Wat een gedoe allemaal, mag ik de rest van mijn leven vakantie hebben
Moestuin schreef:Moestuin schreef:Er heeft maandag iemand tegen mijn geparkeerde auto gereden. Eerst al die rompslomp met het aanrijdingsformulier want mevrouw was hem gepeerd en dochter was gekomen om het op te lossen. Moet ik morgen naar het expertisecentrum om te schade op te meten, daarna moet die een dag naar de garage om een offerte om te maken. Dan nog even afwachten en dan weer enkele dagen naar de garage om hem te herstellen.
Ja dat zei de verzekering ook! Maar ze belden net en het was zo druk dat het dan enkele welen ging duren. Met een deur die niet goed sluit wil ik dit ook zo snel mogelijk opgelost hebben en niet nog 2-3 weken langer zo rond rijden
Fly_high schreef:Ik heb het zo enorm niet naar mijn zin bij mijn huidige werkgever maar voel me daardoor te moedeloos om ergens anders te solliciterenprobeer mezelf al een tijdje een schop onder de kont te verkopen maar het werkt niet.
Besje schreef:Uit ervaring kan ik je alleen maar aanraden om heel hard wat anders te gaan zoeken, want als jij straks overspannen of met een burn-out thuiszit, heeft dat bedrijf er echt niks van, maar jij zit er wel mee.Fly_high schreef:Ik heb het zo enorm niet naar mijn zin bij mijn huidige werkgever maar voel me daardoor te moedeloos om ergens anders te solliciterenprobeer mezelf al een tijdje een schop onder de kont te verkopen maar het werkt niet.
hier ook herkenbaar... Ik zit op mijn werk een beetje tussen 2 vuren, ik werk voor 2 vestigingen en rapporteer aan het hoofdkantoor (top baas daar) maar een vd managers vd vestigingen is echt gewoon een ongelooflijke 2zak die geen moer om zijn personeel geeft, en helaas heeft (ongewild) veel invloed op mijn werkdruk... (vorige collega is zowat weggepest in de zomer en niet vervangen, ik heb bijna heel haar takenpakket bij gekregen) en ondanks dat ik al weken, maanden aangeef dat het te veel werk is, wordt er niet naar gehandeld door betreffende manager...
Besje schreef:Fly_high schreef:Ik heb het zo enorm niet naar mijn zin bij mijn huidige werkgever maar voel me daardoor te moedeloos om ergens anders te solliciterenprobeer mezelf al een tijdje een schop onder de kont te verkopen maar het werkt niet.
hier ook herkenbaar... Ik zit op mijn werk een beetje tussen 2 vuren, ik werk voor 2 vestigingen en rapporteer aan het hoofdkantoor (top baas daar) maar een vd managers vd vestigingen is echt gewoon een ongelooflijke 2zak die geen moer om zijn personeel geeft, en helaas heeft (ongewild) veel invloed op mijn werkdruk... (vorige collega is zowat weggepest in de zomer en niet vervangen, ik heb bijna heel haar takenpakket bij gekregen) en ondanks dat ik al weken, maanden aangeef dat het te veel werk is, wordt er niet naar gehandeld door betreffende manager...
Fly_high schreef:In mijn situatie is het ergste dat ik eigenlijk een prima manager heben verder niemand in mijn team die het leven voor mij zuur maakt ofzo. Echt hartstikke gezellig allemaal en ik kan mijn eigen gangetje gaan want ik haal alle KPIs altijd toch wel. Dus ergens heb ik het gevoel dat ik dankbaar zou moeten zijn ipv zo zitten miepen want puntje bij het paaltje is het best makkelijk geld verdienen
Maar er zit gewoon geen uitdaging in... en ik heb zo niets met dit bedrijf en hoger management enz... en ik heb niet het idee dat mijn werk nu daadwerkelijk een doel heeft... en er is ook maar beperkte hoeveelheid internet drama om je dagen mee te vullen
![]()
Maar ja op een uitdagende functie solliciteren houdt in dat falen uiteraard ook een optie is en daar loop ik inmiddels al maanden over te piekerenf*cking kansloos. Ik wil gewoon zo graag zelfvertrouwen van je gemiddelde blanke man lenen
AyDeeDee schreef:Mensen die sokken bij mij bestellen en dan niks meer laten horen. Weken nauw contact, contact omtrent het proces en wanneer ze klaar zijn. En dan zijn ze klaar en ineens is/blijft het stil. Ookal vraag je dan van te voren of ze nog altijd geïnteresseerd zijn omdat het soms wat langer kon duren voor ik er aan toe kwam (mede door verhuizen) en dan is het steeds ja hoor zeker en doe maar rustig aan. Zo zit ik nu met 3 paar sokken, waarvan 1 al sinds oktober en daar is nu wel een streep door. En 2 paar voor 1 persoon waar ik ontzettend moeizaam contact mee krijg en waar ik echt geen geduld voor heb. Het waren ook de laatste die ik voorlopig wou doen op bestelling door dit soort situaties is de lol er echt zo vanaf. Dat waren weer heel wat uren van mijn tijd die ik veel beter had kunnen gebruiken als ik dit soort dingen toch eerder wist. Ik snap soms niet wat er mis is met sommige mensen hoor, je gaat toch niet iets handgemaakt bestellen en vervolgens zeggen als het af is oh nee laat maar of gewoon niks meer laten horen? Of ligt dat nou aan mij?
En ik heb natuurlijk geen poot om op te staan verder want het is allemaal hobbymatig..