Ik probeer het wel en ben super trots op mezelf als ik een keer aan iets denk en dan vraag hoe het daarmee gaat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik zou er smakelijk om kunnen lachen, zeker ook als je al slecht slaapt, alles 24/7 om de baby draait etc. is een beetje comic relief ook wel fijn, zou ik denken.Ik denk niet dat het een generatiekloof is. Mijn schoonouders hebben sowieso al weinig met dieren en ik denk dat het daar ook een beetje in zit.
Tancreda4: Dat probleem hebben we hier dus ook. Hier ook nooit vragen hoe het met de huisdieren gaat, maar dat kon ik nog wel naast me neer leggen. Maar dit sloeg echt totaal nergens op.
Dank jullie wel in ieder geval!![]()
Toch fijn om te weten dat ik niets verkeerds heb gezegd want ik ging echt even aan mezelf twijfelen
Niobe schreef:Ik ook! Ik vind vogels heel leuk. Wij hebben vroeger een Beo gehad en dat blijft echt een legendarische tijd, wat een beest was dat![]()
Op een gegeven moment is hij wel verhuisd naar de volière in ons dierenpark en daar is hij ook nog gestolen… We hebben toen alles ingeschakeld wat maar kon, radio, kranten (social media was toen nog geen ding), uiteindelijk heeft de moeder van de dief ervoor gezorgd dat we hem en de andere gestolen vogels weer terug hadden.
Dus ja, echt vergeten kunnen we hem gewoon niet, naast dat het gewoon een heel bijzonder dier was.
Maar met 6 katten vind ik het niet zo slim om een vogel erbij te hebben.
Dus ik geniet ook mee van Mango!
Niobe schreef:Oh ik lees nu pas het verhaal van je buurvrouw, die weet wel een grudge te houden dus
Cayenne schreef:Zal ik dan maar de foto's met tekst plaatsen waarmee de "ruzie" is begonnen?
"Hier lag Mango nog rustig te chillen".
[ [url=m/ovjtdA.jpg]Afbeelding[/url] ]
"En hier keek hij vol verbazing toen hij hoorde dat hij een "neefje" heeft!"
[ [url=m/tJ5oHO.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
Zijn kop is ook echt wel een beetje van: "Wat flik je me nou?!"