Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 20:13

Laibadji schreef:
Ik erger mij aan mezelf, m'n been en een ieniemienie beetje aan mijn paard. Lag ik plots over de omheining de weide in en stond meneer zelf geschrokken nog in de piste braaf te wachten op mij. Dude why???? Je was zo braaf en goed met je werk bezig.

Nu een heel pijnlijk been. Gelukkig heb ik veiligheidsstijgbeugels en een goede cap maar verdorie toch nu heb ik me toch wel pijn gedaan. |o

Beterschap, wees lief voor jezelf want je zal spierpijn krijgen / hebben de komende dagen. :(:)

Moestuin niet gaan… Sowieso begrijp ik gewoon echt niet dat familie die van ver komt geen eten krijgt ( welke dag het dan ook is ) maar op kerstavond is het extra belachelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 20:30

Vinted verkopers. Drie dingen gekocht en alle drie uiteindelijk automatisch geanulleerd zonder bericht van de verkoper wegens niet opsturen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 20:39

Zebrastreep schreef:
_San87_ schreef:

Black friday komt eraan.

Oeh dat is een hele goede tip zeg! :D

En daarna cyber monday :7.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 20:46

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 20:55

Ik weet niet wat mijn medereiziger heeft gegeten... Maar de putjeslucht die van zijn/haar scheet vandaan komt... :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 21:01

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 22:30

Dat iedereen denkt dat iemand waarmee ik nu regelmatig afspreek mijn vriend is :') Krijg nu allemaal appjes van mensen die vragen of ze wat hebben gemist :')

Mensen kalm , ik doe er heel rustig aan mee ik ga niet weer dezelfde fout maken door te snel te willen. Overigens is deze persoon wel echt iemand waarmee ik op zich wel een bepaalde toekomst zie , maar dat deel ik nog niet echt met vrienden ofzo :')

Ook misschien niet zo handig hij vroeg wel vind je het oké als ik deze foto van gisteren op Facebook plaatst ( was een dagje met hem weggeweest) maar was even vergeten dat dan mijn vrienden dat ook allemaal gaan zien :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 22:32

_San87_ schreef:
MarlindeRooz schreef:
Het eeuwige falen van NS en ProRail... https://nos.nl/artikel/2403988-treinver ... eelstekort

Ik weet dat het ergerlijk is, maar personeel toveren gaat niet en dan is de veiligheid belangrijker.

Ja dat snap ik, maar hoe slecht heb je het geregeld als je hele hoofdfunctie (treinen laten rijden) stopt wanneer je niet genoeg personeel hebt. :roll:

Godzijdank hoef ik morgen niet die reis te maken. Maar het is een traject waar ik wekelijks gebruik van maak. En omreizen is echt heel lastig.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 22:34

Ik heb te veel gewerkt maar nu doet mijn been echt ontzettend zeer, hopelijk horen we morgen eindelijk wat het eventueel is. Als ik mijn ICT toets mis, dan ga ik echt balen maarja, gezondheid boven een herkansbare toets

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 22:42

Voor het eerst mijn benen thuis proberen harsen. Deed om te beginnen heel veel pijn en de helft blijft staan. Zelfs toen vriend probeerde lukte het niet.

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 22:52

De regen die zo veel modder veroorzaakt... Leuk hoor paarden verzorgen in de modder, kou en donker.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 23:05

Mando schreef:
Ongesteld geworden... -:(- ben verdorie 55 en moet de overgang al gehad hebben.

Hier ook weer na 6 jaar (spiraaltje gehad dus geen overgang want ben 30er) wat een ellende. Was het alweer vergeten :') Opeens moet ik chocolade en ben en Jerry's...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 06:10

MarlindeRooz schreef:
_San87_ schreef:

Ik weet dat het ergerlijk is, maar personeel toveren gaat niet en dan is de veiligheid belangrijker.

Ja dat snap ik, maar hoe slecht heb je het geregeld als je hele hoofdfunctie (treinen laten rijden) stopt wanneer je niet genoeg personeel hebt. :roll:

Godzijdank hoef ik morgen niet die reis te maken. Maar het is een traject waar ik wekelijks gebruik van maak. En omreizen is echt heel lastig.

Het is geen baan die iedereen maar even kan doen, zeg maar. En op het drukste spoor van Europa kun je niet je eisen aan personeel zomaar laten varen.

Nogmaals, ik snap de ergernis. Maar net zoals in de zorg, liggen er geen blikken gekwalificeerd personeel klaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 08:25

En ieder bedrijf loopt toch gewoon vast als er te weinig personeel is? Met te weinig personeel kan zelfs een productiebedrijf niet de volle productie leveren.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 08:27

Klopt of de rest moet een tandje bijzetten of overwerken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 08:33

Als het personeelstekort zo groot is als bij prorail los je dat daar echt niet mee op :+

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 08:39

Corinep, het is een Brimnes bed, en ik had 12 schroeven over.

Spoiler:
Afbeelding
Het bed heeft de nacht overleefd! :D

Naar aanleiding van wat Marcella zei maar even de paklijst gecheckt en het blijkt dat er maar 8 schroeven in het pakket hadden moeten zitten en ik heb er 12 over.. Gewoon een foutje van Ikea dus. :')

Het enige hinderlijke is die enorme houtlucht die ervan afkomt. Daar moet ik nog even wat aan doen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 08:47

Mijn vriend, manmanman. Hij weet al een hele tijd dat zijn school zal verhuizen naar een nieuwe locatie in het centrum van een stad (lees: slecht kunnen parkeren). Hij heeft lang getwijfeld of hij met de auto zou blijven gaan, of de trein zou pakken, trein zou hem meer geld kosten, maar geen parkeerstress opleveren. Hij wist ook al geruime week, als het geen twee weken is, dat als hij de trein pakt, hij de banden van zijn fiets zal moeten oppompen.

Nou bedacht hij net, tijdens het ontbijt, dat hij vandaag (de eerste dag in het centrum) de trein wel een kans wilde geven. Maar omdat hij slecht had voorbereid moest hij zijn ticket nog kopen én zijn banden nog oppompen. Dus ticket gekocht en hij gaat bezig met zijn banden. En het lukt niet, dus hij roept mij, mij lukt het ook niet. Hij heeft Frans-poedersuiker dus daar hebben we een speciale pomp voor van de Decathlon, maar we krijgen het gewoon niet voor mekaar (iemand tips toevallig?). Hij boos. Flikkert zijn fiets en pomp terug in de schuur en neemt de auto. Extra boos omdat hij nu waarschijnlijk ook het geld van zijn treinkaartje kwijt is...

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 09:24

Ja, een diagnose eindelijk gekregen die waarschijnlijk fout is en de dokter het ook niet zeker weet. Patello femoraal pijn syndroom, ik heb vooral pijn in mijn onderbeen, het is voor de dokter een raadsel om die onderbeen te linken met de diagnose 8)7. Haar advies, meer paracetamol slikken.

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 09:45

MarlindeRooz schreef:
_San87_ schreef:

Het grappige hiervan is, mijn vader werkt bij ProRail, reist op hetzelfde traject en kon dus vanmorgen een uur op de fiets omdat hij door zijn eigen bedrijf niet met de trein naar het werk kon :Y)

Ergernis hier is dat ik moet leren omdat ik een tentamen heb vanmiddag maar de motivatie ontzettend ontbreekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 09:57

Voor de tweede keer gezeik met een deurwaarderskantoor dat ervan overtuigd is dat iemand op mijn adres woont. Ik ken diegene niet en zou niet weten waar die woont. Het is een ander dan vorige keer. Toen heeft het een jaar geduurd voordat ik het deurwaarderskantoor en de rechtbank kon overtuigen dat ze het verkeerde adres hadden -:(-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 10:03

Lau07 schreef:
Corinep, het is een Brimnes bed, en ik had 12 schroeven over.

Spoiler:
[ [url=m/kjBNwy.gif]Afbeelding[/url] ]
Het bed heeft de nacht overleefd! :D

Naar aanleiding van wat Marcella zei maar even de paklijst gecheckt en het blijkt dat er maar 8 schroeven in het pakket hadden moeten zitten en ik heb er 12 over.. Gewoon een foutje van Ikea dus. :')

Het enige hinderlijke is die enorme houtlucht die ervan afkomt. Daar moet ik nog even wat aan doen.

Hee, deze hebben wij ook. Fijn bed +:)+.

En dus ook schroeven over :)).

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 10:11

Afbeelding

Dit... gisteren staat er voor 62m3 verbruikt... ik woon er nog niet eens.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 10:50

Susanne-1995 neem even contact op met je gemeente om te vragen wie er op jullie adres staan ingeschreven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 10:56

luuntje schreef:
Susanne-1995 neem even contact op met je gemeente om te vragen wie er op jullie adres staan ingeschreven.

Al gedaan. Alleen ik. Deurwaarderskantoor wilt het pas oplossen als ik de brief retour stuur en dat kan ik pas eind van de maand omdat ik dan pas terug kan. Ze kunnen zogenaamd pas onderzoek doen als ze de brief retour hebben en kunnen niet garanderen dat er geen verdere stappen worden ondernomen voor die tijd |o

Zo fijn, ik voelde me al onveilig daar en nu nog meer. Dit is de tweede keer dat dit gebeurt, vorige keer heeft het een jaar gekost en meer dan 150 telefoontjes voor het werd opgelost :(