Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 08:59

Flowery schreef:
Dat er een DHL pakketje bij een afhaalpunt bij iemand thuis is geleverd en nu staat erbij dat het pakket is opgehaald door de ontvanger en een handtekening _-:( Ik heb niks gehaald en nu kan ik dus zwaaien naar mijn pakket |o Lang leven DHL, not. Vertrouw het al nooit die afhaalpunten aan huis.

Misschien leef ik onder een steen, maar sinds wanneer zijn er pakketpunten bij mensen thuis? Ik weet niet beter dan dat die in tabakszaken/kantoorboekhandels/bruna-achtigen zitten en in de grotere supermarkten.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 09:02

oomens schreef:
Flowery schreef:
Dat er een DHL pakketje bij een afhaalpunt bij iemand thuis is geleverd en nu staat erbij dat het pakket is opgehaald door de ontvanger en een handtekening _-:( Ik heb niks gehaald en nu kan ik dus zwaaien naar mijn pakket |o Lang leven DHL, not. Vertrouw het al nooit die afhaalpunten aan huis.

Misschien leef ik onder een steen, maar sinds wanneer zijn er pakketpunten bij mensen thuis? Ik weet niet beter dan dat die in tabakszaken/kantoorboekhandels/bruna-achtigen zitten en in de grotere supermarkten.

Hier in Alkmaar zijn er een paar mensen die hun huis als pakketpunt hebben aangemeld, ik stuur mijn pakketten er nooit heen en nu was ik 1x niet thuis en kon geen ander punt kiezen -O- Vind het altijd een beetje dubieus, ga veel liever naar een winkel oid

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 09:25

Ik dacht dat ik nog een strip van m’n medicatie had liggen, maar dat viel even tegen. -O- Hopelijk schieten ze een beetje op met het recept toesturen, want ik kan niet zo lang zonder. Helemaal omdat ik ook best wel even in een coronadip zit. -O-

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 11:26

De man in m'n straat die een paar keer per week ongeveer 1,5 uur met een bladblazer aan het werk gaat. Dat geluid is zo verschrikkelijk irritant!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 11:57

Dat ik na 2 dagen inwerken maandag op dinsdag alleen de route moet rijden. Joepie, op hoop van zegen dat alles goed gaat

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 12:17

Ik heb heel veel pijn en ik weet niet waarom.. kon nauwelijks in slaap komen gisteren. Ik heb ook niets geks gedaan ofzo

Gelukkig hoef ik niet te werken tot dinsdag dus mijn lichaam kan tot rust komen

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 12:35

Muur geverfd en tv en modem moeten loskoppelen. Daarna alles weer aangesloten, geen internet en tv. En ik krijg het niet meer voor elkaar.

Broer komt zo helpen en daarna ga ik 3 dagen in bed liggen, auwwwwww

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 13:07

Dat ik een montagestandaard heb gekocht voor mijn mountainbike en met veel pijn en moeite dat ding in elkaar heb, blijkt die best wel groot te zijn. Hopelijk is er nog ergens plek in de garage :')

Sorry mam :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 13:35

Marije_1997 schreef:
Dat ik na 2 dagen inwerken maandag op dinsdag alleen de route moet rijden. Joepie, op hoop van zegen dat alles goed gaat

Je hebt dus een nieuwe baan als ik het goed begrijp? Gefeliciteerd! :D

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 14:33

Lestrange01 schreef:
Rawr schreef:
Ik heb gisteren een advent calendar met chocola gekregen, en zo te zien is het over 3 dagen al kerst. De tijd gaat zo snel. ;(

Ik moest hier echt hard op om lachen in de (drukke) metro. Hopelijk werkt dat mondkapje :')

luuntje schreef:
Lestrange, Lidl heeft goede matrassen.
Komen bij de Consumentenbond goed uit de test.
Zijn rond de €100. Mijn man is er blij mee.

Dankje voor de tip! Daar heeft ze idd volgens mij ook eens over gehad

Máár mijn 1200 euro dure laptop van 7 maanden oud begint plots kuren te vertonen dus als het niet opgelost wordt door een nieuwe oplader en dat ellende ding gerepareerd moet worden dan kan mijn moeder dag zeggen tegen haar matras :j

Ik mag mijn laptop gewoon retouneren!!! Zoo blij en dan ga ik een nog betere kopen }>

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 14:38

Lestrange dat is fijn datje laptop retour kan.

Ik had/heb zoveel pijn in mijn heupen (labrums zijn kapot en slijtage) dat ik extra pijnstillers heb genomen.
Nu voel ik mij een zombie.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 16:07

Pas week 3 van het blok gehad en ik ben oververmoeid. :z

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 16:19

Marije_1997 schreef:

Fijn dat je een nieuwe baan hebt! Gaat je vast lukken! +:)+

Ik had hem al voorbij zien komen, maar ook ik erger me eraan: de "Drop your beautiful wat dan ook challenge" op Facebook. Waar komt dit ineens vandaan? :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 16:27

Dat ik een opdracht voor school totaal verkeerd heb begrepen. Een flink aantal uren dus verspild en ik kan het opnieuw gaan doen ^)

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 17:02

Mannen.... althans degene waarmee ik om ga...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 17:03

Valerie93 schreef:

Dit.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 17:03

LukieBradley schreef:
Valerie93 schreef:

Dit.

Zal vast in de lucht hangen dan denk ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 17:20

Ergens energie in steken, er niks voor terugkrijgen, “want ik heb veel aan m’n hoofd [maar kan wel tijd maken voor de rest van de wereld],” en er dan alsnog energie in blijven steken. Dit is dus de reden dat ik me niet aan andere mensen hecht, want damn wat doet dit pijn.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 17:33

Mkango schreef:
Ergens energie in steken, er niks voor terugkrijgen, “want ik heb veel aan m’n hoofd [maar kan wel tijd maken voor de rest van de wereld],” en er dan alsnog energie in blijven steken. Dit is dus de reden dat ik me niet aan andere mensen hecht, want damn wat doet dit pijn.

Herkenbaar :') ik ben dus bevriend met een ouder iemand en die heeft ook amper tijd. Althans veel komt van mijn kant maar toch snap ik wel dat ze er niet altijd zin in heeft helemaal als je wat ouder bent. Ik reageer ook wel vrij last op mensen puur omdat ik soms even geen zin erin heb. Toch weet ik dat ze van mij houdt en om mij geeft aangezien ze altijd nog blijft ook als ik weer in paniek ben of een keer boos op haar ben dus dan zit het wel goed denk ik :')

Maar de reactie teveel aan mijn hoofd hou ik ook niet zo van heb dan liever dat iemand zegt sorry heb geen zin om met je af te spreken. Scheelt weer een hoop tijd en energie voor jou

Ik hecht mij ook niet zoveel meer aan mensen is wel makkelijker. Vooral aan nieuwe mensen eigenlijk niet zo snel meerm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 18:36

Myfairytale schreef:
Marije_1997 schreef:

Je hebt dus een nieuwe baan als ik het goed begrijp? Gefeliciteerd! :D

Jaaa thank God. Opzich simpele route, rondom Smilde Ruinerwold enzo. Mooi dicht bij de zaak ook. Maar na 2 nachten al gelijk alleen is best pittig.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 18:58

De buren die zelf muziek maken en het is ZO vals en lelijk :(

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 19:17

Aan m'n man die zeurt over de verwarming. Had het vanmiddag rond een uur of 13u koud en had 'm op 21 gezet, om half 5 zou die vanzelf uitgaan terug op 20. Nu zeurt ie dat het de vloer gloeiend heet is en ik heb het al niet heel warm...

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 19:17

Dat een bokker iets zou opsturen, ik gelijk betaald heb met alvast verzendkosten en nu 2 weken later nog niets ontvangen heb. }:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 19:18

Mando schreef:
Dat een bokker iets zou opsturen, ik gelijk betaald heb met alvast verzendkosten en nu 2 weken later nog niets ontvangen heb. }:)

Dit heb ik ooit ook gehad. :))

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 19:23

Wat heb jij ermee gedaan?

1e pb gelezen niet gereageerd, 2e pb niet gelezen.

Als er iets is, of weet ik veel wat meld het dan.

Heb nu berichtje via fb gestuurd.