Mkango schreef:Ergens energie in steken, er niks voor terugkrijgen, “want ik heb veel aan m’n hoofd [maar kan wel tijd maken voor de rest van de wereld],” en er dan alsnog energie in blijven steken. Dit is dus de reden dat ik me niet aan andere mensen hecht, want damn wat doet dit pijn.
Herkenbaar
ik ben dus bevriend met een ouder iemand en die heeft ook amper tijd. Althans veel komt van mijn kant maar toch snap ik wel dat ze er niet altijd zin in heeft helemaal als je wat ouder bent. Ik reageer ook wel vrij last op mensen puur omdat ik soms even geen zin erin heb. Toch weet ik dat ze van mij houdt en om mij geeft aangezien ze altijd nog blijft ook als ik weer in paniek ben of een keer boos op haar ben dus dan zit het wel goed denk ik
Maar de reactie teveel aan mijn hoofd hou ik ook niet zo van heb dan liever dat iemand zegt sorry heb geen zin om met je af te spreken. Scheelt weer een hoop tijd en energie voor jou
Ik hecht mij ook niet zoveel meer aan mensen is wel makkelijker. Vooral aan nieuwe mensen eigenlijk niet zo snel meerm