Mars schreef:Op buitenrit nageroepen worden ''OoWh Ik wIl WeL rUiLeN mEt jE pAaRd'' waarop mijn standaard antwoord was: 'hij is gecastreerd dus als jouw ballen er ook af zijn praat ik verder met je'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dilan93 schreef:Zo vind ik lebberende stelletjes vlak voor je neus ook niet heel geweldig.
Prima dat je gek op elkaar bent, maar uitgebreid tongen oid dat hoeft wat mij betreft niet in willekeurige wachtrij
Dilan93 schreef:Zo vind ik lebberende stelletjes vlak voor je neus ook niet heel geweldig.
Prima dat je gek op elkaar bent, maar uitgebreid tongen oid dat hoeft wat mij betreft niet in willekeurige wachtrij
Foaly schreef:Ik heb nog een UO, mede mogelijk gemaakt door de kringloop zonet: Blond Amsterdam is ontiegelijk lelijk en ik snap niet dat mensen dat in huis willen hebben. Laat staan willen verzamelen.
Foaly schreef:Als ik met iemand ben en ik zie een stel dat elkaar in het openbaar staat uit te hollen, zeg ik ook altijd net iets te hard "helemaal prima dat die mensen hetero zijn hoor, maar ik hoef het niet te zien."Vooral ook omdat die stelletjes vaak elkaar staan af te lebberen op de meest onhandige plekken. Zoals in de deur van de trein die bijna vertrekt en waar dus nog best wel wat mensen in willen
Ik heb nog een UO, mede mogelijk gemaakt door de kringloop zonet: Blond Amsterdam is ontiegelijk lelijk en ik snap niet dat mensen dat in huis willen hebben. Laat staan willen verzamelen.