Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik verwacht momenteel nog niks? 
hagelslag schreef:Collega
Weer wat stuk rijden aan de vrachtauto.
En dan kreeg ik net te horen van een andere collega dat hij wil gaan zeuren bij de planners dat ik de auto hem smerig overgeef.
Maar dat vind ik eigenlijk ook weer grappig... Want ehm ja dat gebeurt wel eens dat er geen tijd is om de auto schoon te maken van binnen. En als ik 5 minuten te laat in principe binnenkom ga ik niet de auto eerst schoonmaken en dan overgeven. Nee ik geef direct de auto over zodat hij kan gaan werken
ik vind t prima moet hij lekker gaan doen. Het beste zou zijn als hij een ander bedrijf zou zoeken.
. Het parkeerterrein van de supermarkt is vernieuwd. Er zijn 3 in/uitgangen, waarbij er van eentje éénrichtingsverkeer is gemaakt. Je kan er bij deze dus alleen uitrijden. Dus ik rijd daarheen, staat er een auto. Zij stak gelijk al haar hand op van, ooh oeps sorry. Aangezien er voor mij meer ruimte was om uit te wijken, ben ik in z'n achteruit gegaan. Ik daarna weer verder, blokkeert een volgende auto de route, zijn vrouw stapt uit (oké wacht ik daar toch op). Vervolgens wil hij verder rijden naar mij toe en kijkt hij me boos aan. Dus ik kijk boos terug, wijzend naar het bord recht voor zijn snufferd. Vrouw kijkt mij ook boos aan en seint dat ik achteruit moet (nee doe ik niet, dan moet ik door een smal stukje en dan twee bochten maken, hij staat verkeerd en hoeft maar een klein stukje achteruit om mij er langs te laten kunnen). Inmiddels staat er een auto achter hem, die er langs wil (wil een andere straat in). Man maakt het zichzelf alleen maar moeilijker. Vrouw komt naar me toe; Kun jij niet achteruit? Ik; Kan wel, maar het éénrichtingsverkeer, u mag hier niet inrijden. Zij; Kan ik toch ook niet ruiken? Ik; Er staat letterlijk een bord voor je neus... Ik ga niet mezelf in een smal straatje achteruit rijden met het risico dat er een ander aankomt, die verwacht het niet.
Britta31 schreef:Ben je alleen?Of op een plasic stoel gaan zitten in de douche.
Dorus schreef:Britta31 schreef:Ben je alleen?Of op een plasic stoel gaan zitten in de douche.
Plastic kan zacht worden van het warme water. Zo is mijn man ooit door een stoel gezakt tijdens het douchen met een gebroken poot.