Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 13:51

Mwa ben ik niet helemaal met je eens. Je kan een wens hebben. Maar als je iemand treft waarbij dingen ineens heel anders voelen of gaan....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 14:01

Dat mag jij vinden, maar ik ga er geen tijd in steken ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 14:28

Nee snap ik. Een ja kan een nee worden en visa versa want dat was bij ons natuurlijk zo, maar dit gaat een hoop gedoe worden. En als iemand het zo expliciet in z'n profiel zet dan kun je ook wel bedenken dat het waarschijnlijk een redelijk harde eis is.

Het is andersom toch ook poedersuiker als jij kenbaar maakt geen kinderwens te hebben en de man dat niet serieus neemt?

Als je pleeg- of adoptiekinderen wil zou ik me daar toch nog maar eens goed verdiepen trouwens. Zoiets kun je niet op de lange baan zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 14:40

Idd Lieveli, ik had het ook wel in mijn profiel staan en dan toch mannen die wel een kinderwens hebben en dan de discussie aan willen gaan.. Why.. :?

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 14:44

haha dat mag! :+

Ik vind het er serieus over hebben iets anders dan op Tinder in je profiel zetten. Ik kan daar bijvoorbeeld ook in zetten dat ik de wens heb om de hele wereld rond te reizen. Maar het kan zomaar zijn dat als ik de ware tegen zou komen die een huismus is, ik helemaal geen behoeft meer heb om de hele wereld rond te reizen.
Het zou in ieder geval voor mij geen redden zijn om iemand niet te matchen en er mee te daten...

Ik ben niet van mijn leven uitstippelen. Leef eerder met de dag. Dus me er nu al erg in gaan verdiepen... neu...Voor het zelfde geld emigreer ik volgend jaar naar Thailand ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 14:47

Maar dan kun je net zo goed nergens meer op selecteren op Tinder? Dan dus alleen maar plaatjes kijken :? Ik vind het juist fijn dat een man tenminste wat in zijn profiel zet, hoe vaak ik niet naar lengte vraag en hij weer kleiner is dan ik.. :n Maar wat er in staat, moeten we dus maar niks mee doen, want..?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 15:08

Ja en een kinderwens vergelijken met een reiswens? :?

Dat je niet wil uitstippelen is logisch en prima natuurlijk. Maar dat heeft consequenties, dan wordt adopteren lastig bijvoorbeeld.

Over dingen nadenken en uitzoeken hoe iets werkt is niet heel dom ofzo.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 15:20

Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat dingen die in eerste instantie heel belangrijk voor iemand lijken te zijn, kunnen veranderen.
Dit wilde ik zeggen omdat relaxed aangaf te merken dat ze op andere vlakken wel lijken te klikken. Dan zou ik persoonlijk geinteresserd zijn en het verder willen onderzoeken ipv me af te laten schrikken door iets wat op Tinder staat. Geen must, gewoon een ander inzicht.

Haha dat snap ik. Maar het nu nog niet doen is ook niet heel dom ofzo. Dat is een keuze. Tuurlijk heb ik er van alles over gelezen. Doorlooptijden, moeilijkheden en dat soort dingen. Maar daardoor laat ik me niet leiden door nu een keuze te maken en mezelf ergens voor vast te leggen. Dat kan over 5 jaar ook nog wel. En als dan blijkt dat het niet niet kan....c'est la vie

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 16:00

Ja want voor veel landen geldt een leeftijdsgrens. Dus over 5 jaar ben je bijna te oud.

Ik zeg maar, niet kiezen is ook kiezen. Maar een kind uit zijn cultuur halen met alle rompslomp eromheen is geen broodje kopen ofzo.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 18:40

Pleegopvang wil ik nog gaan doen ooit.

Adopteren nooit (wel over gedacht hoor). Ik ken een paar geadopteerde mensen, en dat is echt echt heftig. Echt flinke hechtingsproblemstiek en issues wat ik zo meemaak. Het is idd nogal wat.. vooral voor hen dat ze hun afkomst niet kennen. Voor ons onvoorstelbaar zo heftig.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 22:29

Date komt zo bij mij! Tsja restauranteigenaar, wat zal ik zeggen :+ Gelukkig woont/werkt hij 500m verderop!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 07:26

Hallo ik lees nog trouw mee met jullie date verhalen :D

Relaxed snap dat je daar geen tijd in gaat steken als hij al in zijn profiel heeft staan een kinderwens te hebben.

Swah succes met je kroegbaasdate!

Ik was vorige week bij een vriendin en gingen toen even drankje doen bij haar vriend, zijn broer en vader en nog een kennis. Ten eerste word ik alvast voor volgend jaar uitgenodigd voor hun jaarlijkse vaarweek. Vervolgens word een paar dagen daarna haar vriend opgebeld door zijn vader want hij wilde iets bespreken. Of ik niet wat was voor zijn broer (die daar ook was). Word hier potverdomme gewoon uitgehuwelijkt :’) . Wat die vader alleen niet weet dat we 2,5 jaar geleden al eens een ‘gezellig avondje’ incl sleepover hebben gehad en dat niet echt een succes was hahaha.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 07:45

Ik lees ook mee. Ik was echt alllltijd anti-anti-anti datingApps. Ik had een vriend (beginnend stadium) die maar geen afscheid kon nemen van Tinder (nieuwsgierigheid) en vind ik het dus echt een grote afknapper als een leuke guy Tinder op zijn foon heeft staan haha.

Maar, na een heftige breakup had ik echt een verzet nodig. Want ik was alle hoop verloren dat ik ooit nog eens een leuke man tegen zou komen. En vriendin had ECHT een leuke gast ontmoet via Happn. Dus ik dacht, ik ga gewoon proberen! Eens kijken buiten mijn eigen cirkeltje. En ik moet zeggen; ik ben echt aaaangenaam verrast! Mijn eerste date had ik helemaal verprutst (omdat ik echt niet wist hoe dat werkte hahhahah blind date en die jongen ook niet veel zei en ik alleen maar domme dingen zei om stiltes op te vullen, je kent het wel. Achteraf denk je aahhhhhh had ik mijn bekkie maar gehouden hahahah). Maar heb nu echt al een paar suuuuuuuperleuke dates gehad met mensen die ik dus inderdaad niet in mijn normale doen en laten tegen gekomen zou zijn! Hope restored hahah!

Het lijkt overigens wel of op Happn veel hoger opgeleiden zitten, meer innerlijk dan uiterlijk. Tinder lijkt me meer voor de Mooiboys maar nogmaals, Tinder is echt een noooo goooo voor mij haahaha.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 08:09

Astris grappig dat je dat zegt want ik had dat idee altijd omgekeerd. Ik vond op Happn allemaal van die balletjes zitten. Studeerden dan wel maar echt niet mijn types.

Op Tinder kwam ik echt leuke jongens tegen. De sukkels filter je er zo uit vond ik. Mijn Tinder vriend heeft z'n master gehaald, goede baan en is totaal niet type mooi-boy. :D Die zaten wel op Tinder hoor maar goed die heb je overal.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 08:22

Haha ohhh wat grappig Jildau! Ja, ik denk dat je overal wel de juiste eruit moet zien te pikken haha. Ik vind foto’s/ uiterlijk niet het belagrijkste. Als de tekst goed is, is mijn aandacht getrokken.

Op Happn is/ lijkt (!) iedereen wel Manager in het een of ander hahahaha (staan beroepen bij)

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 09:14

Haha dat zegt ook niks hoor, die opleidingen. Mijn ex had ook er bij staan dat ie z'n HBO had in account manager. Nu het uit is (meneer heeft echt over van alles en nog wat gelogen waar ik later achter kwam) heb ik dus ontdekt dat ie z'n middelbare school niet eens afgemaakt heeft.. Dus niks geen HBO :')
Ik vind juist dat op happn wat meer gasten zitten voor de snelle scoor, lekker even kijken wie in de buurt is en dan een poging wagen om gelijk af te spreken :')
Maar goed, ligt misschien ook aan de omgeving waar je zit haha :D

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 13:36

Ja je moet heeel goed filteren maar er zitten echt wel wat leukerds tussen.

Jemig wat een nacht. Heel intens. Blijkt dat zn relatie pas sinds 2 weken over is.. Rebound alert :') Maar goed het was fijn, héél fijn.

xpattystagor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 00:07

ik kom weer even binnenvallen :D nadat het nu zo’n 1,5/ bijna 2 maanden uit is met mn tinderrelatie ben ik weer best intensief aan het tinderen. ik kwam iemand tegen die ik kende van vroeger (en yep, ik like gewoon automatisch de mensen die ik ken) en match! hij kende mij blijkbaar niet meer, wat het wel leuk maakte. we waren beide naar niks op zoek wat resulteerde in gewoon een chille seksdate. helemaal best en zeker voor herhaling vatbaar heheh

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:54

Ja leuk prima toch! Zolang je er beide maar herzelfde instaat! :)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 22:10

Omg omg... ik vind mijn date veel leuker dan ik had verwacht :oo doodeng dit :')

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 22:52

Ik had vanavond een date. Was leuk. :j
Relatie is alleen pas net uit en woont nog samen met zijn ex ivm afronden.. Dus we zullen zien hoe het loopt.

Heb al wel appjes gehad dat hij het heel leuk vond en snel weer wil afspreken.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 05:05

Klinkt goed Sophie en Mandy!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 07:11

Ultimoo en ik waren gisteren op pad... Sneekweek met Boef. Zij kende alle liedjes dankzij dochterlief en ik heb mn ogen uit gekeken naar twerkende 16jarige meisjes. WTF zeg hee.. :oo Het was weer een enerverend avondje maar niet te vergelijken met ons avontuur van 2 weken geleden :')

Zie mn date deze week weer!

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 08:27

Klinkt goed Sophie en Mandy! Lekker van genieten!

En bij mijn date is de relatie ook net over Mandy. Voor mijn eigen gevoel probeer ik maar een beetje afstand te houden. Als afleiding vanavond onverwachts weer op date. :') Zit door de weeks in Zeeland voor werk en werd via Happ'n aangesproken door een echte knapperd, die nog leuk bleek qua chatten ook.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:36

Oeh spannend! Veel plezier alvast.