Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theadora99 schreef:Ik zoek een boek.. het ging over een hond die in een asiel zat in de dodencel zeg maar van honden die ingeslapen moesten. Toen werd hij gered en werd hij iets van astronaut? Kan het niet meer terugvinden en nu denk ik dat ik dit verzonnen heb. Is een jeugdboek, ik denk voor zo +/- 10 jaar?
Suzanne F. schreef:theadora99 schreef:Ik zoek een boek.. het ging over een hond die in een asiel zat in de dodencel zeg maar van honden die ingeslapen moesten. Toen werd hij gered en werd hij iets van astronaut? Kan het niet meer terugvinden en nu denk ik dat ik dit verzonnen heb. Is een jeugdboek, ik denk voor zo +/- 10 jaar?
Oh ja dat zegt me wel wat, heel vaag in mijn geheugen. Ik ga op zoek.
Ashleytjuhh schreef:ik zoek de naam van een product of waar je het kan kopen.
Je hebt/had van die plastic cover die je over een zadelsteun komt schuiven zodat je geen druk plekken krijgt
Jet schreef:Ook ik dacht dat het om Laika ging, maar volgens degene die er naar vroeg was het die niet. Ik zou verder ook niet weten om welk boek het dan wel gaat.Ashleytjuhh schreef:ik zoek de naam van een product of waar je het kan kopen.
Je hebt/had van die plastic cover die je over een zadelsteun komt schuiven zodat je geen druk plekken krijgt
Wat voor zadelsteun heb je? Heb je er een plaatje van?
Jindai schreef:Deze dan?Is niet dezelfde als bij Amazon, wel hetzelfde principe/zelfde functies.
https://www.bol.com/nl/p/tiktok-afstand ... androidapp