Heb jij hem opgeheven? Want als je een nieuwe maakt krijg je ook een melding dat ze tijdelijk zijn.
F_Orumster
Geplaatst: 10-08-17 21:52
Jildau schreef:
Ik vind helemaal kaal niet mooi maar een hipsterbaard echt vreselijk. Lekker na het zoenen je tanden kunnen flossen bahhhh. Gewoon stoppels van een paar dagen!
Vriend was gisteravond nog bij me. Geloof dat hij het wel lastig vind dat ik op vakantie ga haha.. Uiteindelijk is hij maar bij me blijven slapen, maar moest hij wel lekker vroeg zijn bed uit! Misschien dat hij zaterdag nog bij mijn kampioenschappen komt kijken.
Ik lees al een tijdje mee, maar nog niets gereageerd
_Reneee
Geplaatst: 11-08-17 12:53
Het hele leuke eraan is dat het gewoon niet verveelt. Echt 95 procent van de kerels spoort gewoon niet.
Meneer: 'Wat zoek je hier?' Renee: 'Ik zoek iets wat niet bestaat' Meneer: 'Enigste wat je dan zult vinden is teleurstelling. Ik weet 1000 betere dingen om te doen.' Lee: 'Wijze levenslessen, noem eens 1000 dingen.' Meneer: 'Een vreemdeling blij maken 1000 keer? Als in duizend verschillende. Of een rondreis, meer dan genoeg locaties. Maar al die dingen draaien om jezelf. Hoe kun je een relatie hebben als je niet blij bent met jezelf? Kun je dan verwachten dat een ander wel van je houdt? Je zult dus eerst tevreden zij met jezelf voor je een goede relatie kan aangaan zou ik zeggen. En dan 1000 verschillende manieren om dat bereiken.'
Ik zeg sorry ik ben even m'n vagien bewateren Wat heeft die gast gebruikt joh
Maar inderdaad, je kunt ook gewoon reageren met songteksten en daar gaan mensen dus serieus op in. Man man man