Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HxSunlight schreef:Helaas hier een beetje teleurgesteld!
Paardenbriefpapier gekocht en in de advertentie stond dat het nieuw was!(zelfs nog in plastic, maar kon niet zien op advertentie dat het al eens open was gemaakt..) Vandaag was het binnen en misde ik 2 van de 6 enveloppen en 6 van de 12 papiertjes..
Het gaat hier niet om een groot bedrag maar heb toch wel dubbel betaald vanwege de verzending..
Ik wou een review schrijven maar lukt me helaas niet.. of is dit alleen mogelijk als je een betaalverzoek had ontvangen?
DatBenIkNou schreef:HxSunlight schreef:Helaas hier een beetje teleurgesteld!
Paardenbriefpapier gekocht en in de advertentie stond dat het nieuw was!(zelfs nog in plastic, maar kon niet zien op advertentie dat het al eens open was gemaakt..) Vandaag was het binnen en misde ik 2 van de 6 enveloppen en 6 van de 12 papiertjes..
Het gaat hier niet om een groot bedrag maar heb toch wel dubbel betaald vanwege de verzending..
Ik wou een review schrijven maar lukt me helaas niet.. of is dit alleen mogelijk als je een betaalverzoek had ontvangen?
Heb je de verkoper zelf al aangesproken? Dat zou ik altijd eerst doen ipv review.
SecretLIN schreef:vraagje
als ik een brievenbus pakketje thuis via internet frankeer en betaal. kan ik hem gewoon in de brievenbus disn toch voor versturen of moet ik het alsnog bij post nl afgeven
Chabby schreef:Ik had interesse in schoenen. Ik vroeg of ik kon betalen met Paypal of via de gelijk oversteken service van Marktplaats zelf. In de advertentie stond namelijk al dat ophalen niet kon. Hierdoor vertrouwde ik het niet helemaal. De verkoper gaf aan dat het alleen via de bank kon. Ik vroeg of ze een foto van de schoenen kon maken met een papier met mijn naam er op of iets. Ook dat kon niet. Ik heb gezegd haar een fijne dag gewenst en benoemd dat ik niet achterlijk ben. Binnen een minuut heb ik een review van één ster te pakken waarbij alle verbeterpunten zijn aangevinkt. Ik heb haar account en de advertentie bij Marktplaats gerapporteerd. Ik neem aan dat deze verwijderd wordt. Ik hoop dat de review dan ook verdwijnt. Wat een rot systeem.
Nessa schreef:Nou fijn... heb een BH verkocht
Die wilde ze ophalen. Half uur voor de tijd zegt ze af. Dag later zegt ze weer af met de vraag of ik het wil opsturen per brievenbus post. Nou ja prima, eigen risico. Ook hoe die aankomt. Want voorgevormde BH die ik plat moet drukken.
Nu heeft ze niks ontvangen en is dus boos. Ja hallo....
Punt is, ze weet dus wel waar ik woon. Zucht
Traceren kan niet, want tja, brievenbus
SecretLIN schreef:Nessa schreef:Nou fijn... heb een BH verkocht
Die wilde ze ophalen. Half uur voor de tijd zegt ze af. Dag later zegt ze weer af met de vraag of ik het wil opsturen per brievenbus post. Nou ja prima, eigen risico. Ook hoe die aankomt. Want voorgevormde BH die ik plat moet drukken.
Nu heeft ze niks ontvangen en is dus boos. Ja hallo....
Punt is, ze weet dus wel waar ik woon. Zucht
Traceren kan niet, want tja, brievenbus
daar zit toch ook track en trace op bij mijne wel