En nu nog; wat heb je gekocht???
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Nel heeft de winkel helpen leegkopen
.
.
.
. Oh ik niet voor de bokkers, ik gewoon voor het ruiken
.
. Lange leve file en lang leve knooppunt bij Gorichem. Terugweg was een kleine 5 kwartier, stuk beter te doen!
. Zit trouwens ook ILC bij, kleine BBW bestelling en een Hamman kaarsje die ik van vriendinnetje kreeg. De Village Smoked Birche was voor mams, schaar ook.
) uitgestald:

.
! Ben niet van het mega zoete, maar amber kan ik goed waarderen. Had daar nog bijna een large jar van meegenomen, maar toch nét niet
. Eerst de losse melt van ILC even proberen, dat is dezelfde geur.
Century schreef:Ik wil ook wel eens naar de Duizendpoot! Is voor mij volgens mij niet eens zo ver. Leuk verslag Yv!
Wat mijn melts betreft, ik heb gemerkt dat ik erg van hout en amber houd als ondertoon. Jij dus ook?
En wasgeurtjes... tja, ik vind het af en toe wel fijn om het wat fris in huis te laten ruiken.
. Alleen Goose Creek niet, die gaat altijd op de hoge. Kringle meestal ook op de hoge, soms op de lage. Ps&wme meestal op de hoge in de woonkamer, restant op de lage in de wc. Al is deze brander volgens mij nig een stukje lager dan die oude van me. Nouja, tis voor de wc en in zo'n klein hok geurt het toch al snel.
Lijkt me toch ook heel speciaal daar eens heen te gaan als ik die rekken zo zie. Heb inmiddels al redelijk wat gebrand en vaak vind ik wat ik droog lekker vind, in de brander ook super. Dan is het ruiken dus ook zeker nuttig
mijn brander had binnen n week al 1 scheur, 2e is er deze week kennelijk bijgekomen, zie ik net tijdens wisselen van de wax. Ik baal hier echt behoorlijk van, heb dat ding pas 2/3 maanden