Vorige week op de NLP mijn medecursisten ook flink de schrik aangejaagd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Je mag niemand zomaar labelen, maar volgens mij had jouw ex wel meer narcistische trekjes toch? Het is de stalker toch? Zo'n smeercampagne past iig wel in dat plaatje.
Stoer opgelost met je andere ex ook. Zal vast best akward gevoeld hebben. Maar je hebt je rug gerecht. Top!
Je bent een sterke vrouw relaxed. Ik vind dat je je kranig weert. Positieve dingen doen en je leven weer lekker opbouwen. En volgens mij geef je je verdriet ook de ruimte. Je komt er wel
Valerie93 schreef:Na twijfelen meld ik mij toch weer eens een keer hier.
Ongeveer 1 of 1,5 jaar geleden smoorverliefd geweest, spreek deze jongen nog soms maar ook gewoon vriendschappelijk. Laatste keer dat ik hem heb gezien is tijdje terug. Nu zal ik wel een hoop "drama" hier gaan veroorzaken maar dan gebeurd er ook altijd wel iets.
Ik heb nog altijd gevoelens als ik bij hem ben en heb daar dan echt paar dagen last van. Hier heb ik op andere dagen totaal geen last van. Ik weet dat hij ook nog behoorlijke gevoelens voor mij heeft.
Nu zag ik laatst op social media dat hij geregistreerd partnerschap heeft. Toch doet dat een beetje pijn. Dat had ik namelijk ook kunnen hebben met hem.
Spreken elkaar amper hoor, juist omdat ik (echte) gevoelens wil voorkomen ivm zijn situatie. Maar de vriendschap is mij ook wat waard, dus we bellen zo af en toe eens. En afspreken is echt zelden
xDenies schreef:Dankjulliewel allemaalValerie93 schreef:Na twijfelen meld ik mij toch weer eens een keer hier.
Ongeveer 1 of 1,5 jaar geleden smoorverliefd geweest, spreek deze jongen nog soms maar ook gewoon vriendschappelijk. Laatste keer dat ik hem heb gezien is tijdje terug. Nu zal ik wel een hoop "drama" hier gaan veroorzaken maar dan gebeurd er ook altijd wel iets.
Ik heb nog altijd gevoelens als ik bij hem ben en heb daar dan echt paar dagen last van. Hier heb ik op andere dagen totaal geen last van. Ik weet dat hij ook nog behoorlijke gevoelens voor mij heeft.
Nu zag ik laatst op social media dat hij geregistreerd partnerschap heeft. Toch doet dat een beetje pijn. Dat had ik namelijk ook kunnen hebben met hem.
Spreken elkaar amper hoor, juist omdat ik (echte) gevoelens wil voorkomen ivm zijn situatie. Maar de vriendschap is mij ook wat waard, dus we bellen zo af en toe eens. En afspreken is echt zelden
Dat is niet degene waar je relatie vorig jaar oktober mee is uitgegaan? Heb je met deze kerel een relatie gehad? Ik volg het niet helemaal.
Valerie93 schreef:Even mijn berichten terug gelezen, vorig jaar oktober was van mijn ex van lange relatie nu bijna 2 jaar uitelkaar. Die berichten waren toen hij echt verhuisd was uit huis vandaan.
Degene waar ik t nu over heb is de jongen die ik daarna had leren kennen(terwijl mijn ex nog in dit huis woonde zeg maar)
xDenies schreef:Ik heb teruggelezen, daarom vraag ik het netjes. Ik kan zo 123 niet iets lezen over iemand anders. Maar daarna nogmaals de vraag of je een relatie hebt gehad met deze kerelNiet dat het iets uitmaakt (alhoewel ik denk dat het toch net even wat anders is dan daadwerkelijk na een break met iemand anders verder gaan), maar als hij niets weet over jouw gevoelens en nu dus een geregistreerd partnerschap met iemand anders heeft dan is dat natuurlijk heel rot voor jou om mee te dealen, maar ook heel lastig.
Natuurlijk ben je van harte welkom hier om je hart te luchten en ik geef je een dikke knuffel en hoop dat je een manier vindt om dit een plekje te geven.
Ik snap alleen niet zo goed wat je met je bericht bedoelt over bijv. drama hier veroorzaken enz. Sorry.
Valerie93 schreef:Hij en ik weten beide van elkaar dat er nog gevoelens spelen, vanaf zijn kant nog flink aanwezig van mijn kant valt het mee alleen als ik hem heb gezien heb ik er echt last van. Als we bij elkaar zijn wat niet vaak gebeurd, is het niet alleen gezellig praten. Krijg ook nog weleens foto's enzo van hem. Om het netjes te zeggen.
Laatste keer dat hem gezien heb is echt al weer paar maanden terug. Maar toen ik daar bericht zag over zijn relatie deed dat toch wel een beetje pijn.
Needje schreef:Ja ik vrees dat afstand toch echt de enige remedie is.
Waarom blijft ie bij haar als ie gevoelens voor jou heeft?
CupCakes_ schreef:Eerlijk gezegd?
Het is tijd dat je flinke afstand neemt van deze jongen. Vooral als hij een geregistreerd partnerschap heeft. Want als het uitkomt wat jullie wel of niet uitspoken, dan krijg je een bak ellende over je heen. En dat wil je echt niet. Ik heb dat van dichtbij meegemaakt en dat was geen leuke tijd. (vriendin had soortgelijke situatie).
En het maakt niet uit of het contact merendeels van zijn kant komt. Wees de wijste en stap uit deze situatie. Want dit is zó niet fair tegenover zijn vriendin. Daarnaast, hij kan een 'goede' vriend zijn. Maar als jullie beiden gevoelens hebben telt het 'goede vrienden' zijn niet meer.
En dat Denies beschrijft, daar ben ik het wel mee eens. Hij is op zoek naar aandacht, jij gaat in op zijn aandacht en het geregistreerd partnerschap is nog maar van korte tijd. Verwacht jij echt dat hij dat op gaat geven voor jou?
Het klinkt erg hard wat iedereen hier zegt, maar deze situatie is niet bepaald fair en mijn haren gaan hier wel lichtelijk van overeind staan. Maar ik ben echt anti-vreemdgaan ook.