Ook niet toen ik nog hockeyde.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Een thigh gap is echt niet natuurlijk.. Het is in principe een teken van (te) ernstig ondergewicht. Je pruim hoort namelijk gewoon beschermd te worden voor invloeden van buitenaf (zoals de wind), daar zijn je dijen voor. Als je die niet meer hebt loop je volgens mij met een permanente schimmelinfectie, al dan niet andere dingen die je daar beneden niet wilt hebben.
Doubtless schreef:Mooie jas!
Ik rijd geloof ik zo'n 18km per uur.
Rebecca: ik heb een 75D en bestel maat M. Alles wordt plat gedrukt, echt voordelig is het nietMaar een L zou qua omvang te groot zijn denk ik!
Rebeccaa schreef:Oh haha, nou ja, het zal vast wel passen. Misschien zitten ze jou dan wat comfortabeler, Josien.
Ik keek net uit verveling op de forever21 site. Er was een vest wat ik al tijden graag wilde hebben, kon hem alleen nooit in mijn maat bestellen. Toen ik hem dan maar in een andere maat wilde bestellen, was ie ineens helemaal uitverkocht. Zag hem net ineens weer staan op beschikbaar, in de sale.Heb echt super snel besteld, voordat ie weer uitverkocht zou zijn. Wilde eigenlijk nog wat dingen bestellen, maar ik dacht 'dan maar 6 euro verzendkosten, ik moet en zal hem nu hebben'.
[ Afbeelding ]![]()
![]()
(het onderste vest is voor mijn zus trouwens).
Deze had ik eergisteren ook nog gekocht bij Zara, dit soort shirts draag ik het liefste elke dag haha
[ Afbeelding ]
Wilde deze maand ECHT rustig aan doen en geen kleding kopen eigenlijk, maar helaas. Die stomme geen verzendkosten bij h&m dragen daar ook altijd aan bij, dan wil ik echt bestellen, omdat ik altijd boos ben op h&m en zijn stomme verzendkosten.
Doubtless schreef:Ohja Rebecca, jij had iets met streepjes heLeuk vestje ook!
Rebeccaa schreef:Klopt, ik ben enorm gek op zebra's, onder andere door hun mooie vacht.
En wat leuk, lekker samen gaan fietsen!![]()
http://www.hm.com/nl/product/69035?article=69035-A
Kom net deze tegen, mooooooi!