Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 17:02

Ik heb niet eens meer een sport BH, die dingen zitten voor geen meter. :P
Ook niet toen ik nog hockeyde. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 17:07

Eh, hoe zit dat net met wieltjes :P Van skaten weet ik echt helemaal niets haha.

Ga eens kijken voor die sportbh's bij H&M dan, lijkt me erg handig! Weliswaar drukt het mijn minimale voorgevel nog platter maar ach, dat nemen we dan wel voor lief. 20 tot 30km is echt een mooie afstand, hoe lang ben je dan onderweg zeg maar?

Zou een keer moeten checken hoe lang 1 bepaald fietspad hier is vanaf de stadsrand naar een gemeente verderop. Lekker breed pad, altijd rechtdoor, zeer goed overzicht en slechts af en toe een oversteekpunt met een straat.

Afbeelding
Mijn shortje voor het fietsen, inclusief zeemvel (pamperbroekje :') )

Afbeelding
De waterdichte wandelschoen die ik dus ga gebruiken om te fietsen

Afbeelding
Mijn nieuwe toekomstige winterjas om naar stad toe te dragen.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 17:25

Mooie jas!
Ik rijd geloof ik zo'n 18km per uur.

Rebecca: ik heb een 75D en bestel maat M. Alles wordt plat gedrukt, echt voordelig is het niet :') Maar een L zou qua omvang te groot zijn denk ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 17:27

Ik heb dezelfde maat, denk dat ik dan ook een M bestel. :j

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 17:28

Emmaa_ schreef:
Een thigh gap is echt niet natuurlijk.. Het is in principe een teken van (te) ernstig ondergewicht. Je pruim hoort namelijk gewoon beschermd te worden voor invloeden van buitenaf (zoals de wind), daar zijn je dijen voor. Als je die niet meer hebt loop je volgens mij met een permanente schimmelinfectie, al dan niet andere dingen die je daar beneden niet wilt hebben.

Dan heb ik ondergewicht. Ik heb ook een driehoekje tussen mijn dijen, als mijn voeten tegen elkaar staan. En ik loop niet permanent met kriebelende dingetjes hoor :D
Als je naar mijn 'cijfers' kijkt ben ik inderdaad aan de dunne kant, maar als je me ziet heb ik gewoon een gezond en verzorgd lijf. Mijn bmi is ook niet goed, maar als ik meer ga wegen voel ik me juist een stuk slechter. Bij minder overigens ook :j

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 17:34

Wat een gepraat over gewicht hahaha. Ik ben 1.80 en rond de 71 kg. Wil er nog een paar kg af hebben. Sport veel, eet gezond, ben 3 weken geleden gestopt met roken en nuttig bijna geen alcohol (en dat als student, haha). Meer ook vanwege mijn laaage weerstand. Slaap ik niet genoeg, eet ik ongezond of sport ik niet ben ik om de haverklap ziek. Oh en mijn bovenbenen raken elkaar ook niet, ik heb erg brede heupen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 17:37

De jas is eigenlijk een ruiterjas van Fouganza :)) Kost me nu zo'n €45 en komt van €89. Mooie deal, toch?
De kap kan er afgehaald worden met een rits, maar ze is wel aardig gevoerd. Dus niet zo'n flutkapje van bijna doorzichtige stof met een bontje er om. De binnenkant zit een fleece vest en een soort bodywarmer die je er elk apart ook nog eens kan uitritsen.
Heb jaren een soortgelijke jas gehad voor op stal, maar dan met alleen een fleece binnenvest en oprolkap in je kraag, van equithème. Zo'n 5,5 jaar plezier van gehad, ding heeft echt afgezien haha.

Hoop dan ook een beetje dat ik soortgelijk geluk heb met deze jas als nette winterjas. Momenteel draag ik steevast mijn rode wollen/vilten mantel. Die heeft geen kap, is niet echt geschikt om te dragen bij regenweer, enkel dubbele knopen als sluiting en njah, als het vriest moet je tig laagjes aandoen of je krijgt buiten toch echt gewoon koud :brr:

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 17:42

Varekaj: kan je laten weten hoe de jas bevalt! Ik ben ook nog op zoek naar een nieuwe jas voor op stal :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 17:56

Volgens de site zou hij rond de 15e moeten afgeleverd worden, maar ik zit 15 en 16 januari net in Londen. Dus kan nog even duren voor een review!

Ik heb de beste staljas ooit momenteel: een motorjas. Geen uit leer, maar zo'n stoffen exemplaar, ongeveer even lang als de jas die ik nu gekocht heb dus heuplengte. Stevige rits, drukknopen er extra bij, goede diepe jaszakken met stevige drukknopen als sluiting, goede kap die je eraf kan ritsen en getailleerd model. De bescherming aan de ellebogen heb ik eruit gehaald maar die voor de rug heb ik laten zitten. De wintervoering zit er wel in, maar de regenbescherming niet. Is soort apart tussenjasje zeg maar.
Jas is waterdicht en waterafstotend en kan gerust een fikse bui aan. Ook winddicht én houdt me in combi met een goede trui en sjaal makkelijk warm tot ongeveer -5 à -10.
Als ik ooit een nieuwe staljas nodig heb ga ik weer zoiets uitzoeken. Kost wel wat (€200 was deze, cadeautje van mama) maar jee, al zoveel plezier van gehad! De rugbescherming is ook gewoon soepel genoeg om mee te rijden, maar vangt een klap prima op als je valt. Beetje ingebouwde basic BP zeg maar.

Misschien niet de meest voor de hand liggende optie, maar kan het toch wel aanbevelen!

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 19:08

Ik ben 1.72 en 58 kg maar sport ook 3 keer in de week :)
Ik doe dan cardio voor de vetjes kwijtraken en kracht op de plaatsen waar ik het nodig vind :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 19:25

Ik ben druk aan het afvallen, moet minimaal nog wel 15 kilo af, maar het gaat de goede kant op. Ik doe krachttraining en cardio.

Van mezelf heb ik wel een mooi figuur vind ik, alleen er moeten dus wat kilootjes af :) ik heb echt een smalle taille met een aardig groot achterwerk (denk nu in maten aan bovenkant 36/38 en onderkant 40/42).

Oh en een paar pagina's terug las ik iets over ronde billen door squats... dat is niet per se waar, die zijn meer voor de bovenbenen. Beter kun je bijvoorbeeld hip thrusts doen.
http://fitzonderfabels.nl/2014/03/26/zi ... de-billen/

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 19:37

Doubtless schreef:
Mooie jas!
Ik rijd geloof ik zo'n 18km per uur.

Rebecca: ik heb een 75D en bestel maat M. Alles wordt plat gedrukt, echt voordelig is het niet :') Maar een L zou qua omvang te groot zijn denk ik!

Lol ik heb cup C en bestel ook altijd M :P .
En ik draag ze voor alle sporten, vind het tot nu toe de fijnste sportbh's die ik ooit heb gedragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 19:37

Ik krijg pijn in mijn onderrug als ik squads doe, daar ben ik dus mee gestopt. Moet er wel bij vertellen dat ik een spier heb van lies naar onderrug rechts die een stuk afgestorven is na een ongeluk, dus dat kan er zeker mee te maken hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 20:11

Oh haha, nou ja, het zal vast wel passen. Misschien zitten ze jou dan wat comfortabeler, Josien. :))

Ik keek net uit verveling op de forever21 site. Er was een vest wat ik al tijden graag wilde hebben, kon hem alleen nooit in mijn maat bestellen. Toen ik hem dan maar in een andere maat wilde bestellen, was ie ineens helemaal uitverkocht. Zag hem net ineens weer staan op beschikbaar, in de sale. :D Heb echt super snel besteld, voordat ie weer uitverkocht zou zijn. Wilde eigenlijk nog wat dingen bestellen, maar ik dacht 'dan maar 6 euro verzendkosten, ik moet en zal hem nu hebben'. :')

Afbeelding
<3 <3 <3 (het onderste vest is voor mijn zus trouwens).

Deze had ik eergisteren ook nog gekocht bij Zara, dit soort shirts draag ik het liefste elke dag haha
Afbeelding

Wilde deze maand ECHT rustig aan doen en geen kleding kopen eigenlijk, maar helaas. Die stomme geen verzendkosten bij h&m dragen daar ook altijd aan bij, dan wil ik echt bestellen, omdat ik altijd boos ben op h&m en zijn stomme verzendkosten. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 20:13

Voor deze maand zit het er toch echt op hier haha. Ga nog naar Londen volgende week, wie weet vind ik daar nog iets leuks in de sales. Al ga ik er naar een NBA wedstrijd kijken en niet om te shoppen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 20:14

Ik mag vanaf maandag echt een maand lang even niets kopen. Wil gewoon graag nieuwe schoenen en omdat ik elke keer dingen koop die ik niet nodig heb (oorbellen, shirts, sokken, mutsen, wanten, pyjama's en andere primark troepjes..), komt het er niet van. :+

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 20:41

Ohja Rebecca, jij had iets met streepjes he :)) Leuk vestje ook!

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 20:43

Rebeccaa schreef:
Oh haha, nou ja, het zal vast wel passen. Misschien zitten ze jou dan wat comfortabeler, Josien. :))

Ik keek net uit verveling op de forever21 site. Er was een vest wat ik al tijden graag wilde hebben, kon hem alleen nooit in mijn maat bestellen. Toen ik hem dan maar in een andere maat wilde bestellen, was ie ineens helemaal uitverkocht. Zag hem net ineens weer staan op beschikbaar, in de sale. :D Heb echt super snel besteld, voordat ie weer uitverkocht zou zijn. Wilde eigenlijk nog wat dingen bestellen, maar ik dacht 'dan maar 6 euro verzendkosten, ik moet en zal hem nu hebben'. :')

[ Afbeelding ]
<3 <3 <3 (het onderste vest is voor mijn zus trouwens).

Deze had ik eergisteren ook nog gekocht bij Zara, dit soort shirts draag ik het liefste elke dag haha
[ Afbeelding ]

Wilde deze maand ECHT rustig aan doen en geen kleding kopen eigenlijk, maar helaas. Die stomme geen verzendkosten bij h&m dragen daar ook altijd aan bij, dan wil ik echt bestellen, omdat ik altijd boos ben op h&m en zijn stomme verzendkosten. :')

Ik hou ook echt van zulke shirts, heb ook een aantal van die basics van de Zara.
Ik ben 1.77m en ik heb geen idee hoeveel ik weeg. :+ Ik korfbal 3 keer per week en rijd een aantal keer per week paard.
Ben redelijk tevreden met m'n lichaam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 20:46

Doubtless schreef:
Ohja Rebecca, jij had iets met streepjes he :)) Leuk vestje ook!

Ja. :') Ik heb tegenwoordig bijna altijd streepjes aan. Ik weet niet, lekker basic, maar toch iets anders dan gewoon een effen shirt. Loop in de winkel ook als vanzelf altijd naar de streepjes toe, weet niet wat het is. :+ Maar mag van mezelf nu even een tijdje geen gestreepte kleding kopen, bijna alles wat ik veel draag op het moment heeft streepjes. Wil er niet altijd hetzelfde uitzien haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 20:59

Goh, tien minuten geleden zeg ik "ik mag van mezelf geen gestreepte kleding meer kopen" en ik zie gelijk een shirt (natuurlijk met streepjes) dat ik ook wil hebben. Moet. sterk. blijven. {:}

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 21:33

Je avatar heeft ook streepjes :))

Vriend is weer thuis na paar dagen cursus in Luxemburg. Hij vindt het prima dat we samen gaan fietsen zodra het weer iets beter is, kunnen we samen aan onze conditie werken. Enige voorwaarde is dat mijn kont "rond en gezond" moet blijven zegt ie :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 21:48

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 21:59

Hmz, hij is bijzonder maar bijzonder mooi? Dat dan weer niet. Balconet past ook niet bij mijn type boobs, dus kan er sowieso niks mee.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 22:11

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 22:27

Hahaha heerlijk om te lezen hoe het gaat met de shopverboden hier. Er is iets misgegaan met mn trui vam Topshop, dus in feite heb ik nog geen kleding gekocht dit jaar.