Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
even een baal momentje ik ga vanavond weer een bericht sturen was iedere keer super netjes... de postNL bus rijdt zojuist net als gister gewoon weer mijn huis voorbij

1,5 jaar geleden ongeveer een mindere ervaring. Poetsspullen overgekocht en chagrijnige vrouw. 5 spullen voor 10,- en voelde me best zwaar genaaid. 2,- per borstel was ongeveer de nieuwprijs en echt nieuw waren ze dus niet... 
Enfin, uitgelegd wat dat dan voor waren, wilde ze graag beide paren overnemen. Gisteren netjes het bedrag ontvangen dus ik ging de boel klaarzetten om vandaag naar de post te kunnen brengen...blijkt paar nummero 2 toch finaal foetsie??
Maar ze zijn er écht niet meer, inmiddels alles overhoop gehaald. Voel me zo stom
Vraag me ook af hoe het kan, zit bijna te twijfelen of ze niet gejat zijn...
Mèn wat een stomme actie zo, baal er echt van!!
Ben even stevig aan mezelf gaan twijfelen in eerste instantie wat dat betreft hoor, maar dat kan gewoonweg echt niet.
Vraag me echt af waar het heen is, baal er stevig van. En hoop niet dat ik al dementerend ben
Er komt vanzelf iemand die hem voor een normale prijs wil hebben.
Ik heb echt geen idee wat zo'n zadel nog waard is hoor, maar als je gebaseerd hebt op andere advertenties etc komt er idd vanzelf een die het wel betaalt. Je hebt geen haast met de verkoop?
Hier met dekens ook gehad, deken nieuwprijs 130, nauwelijks gebruikt én professioneel gereinigd, vaste prijs 65 excl. Durven ze ook 25-35 op te bieden
Ik heb de deken nu uit de verkoop gehaald omdat ik klaar was met het geleur, maar daar had hij nooit weg voor gegaan.
Zou er inderdaad nu wat meer achteraan gaan.
DaraBariton schreef:Nogsteeds niks terug gehad van de verkoopster. Ik ga vanavond bellen... zie weer dat ze vandaag verschillende keren online is geweest en niks stuurt. Of ze leest mijn berichten pas later. Het pakket is bijna 100% zeker NIET verzonden. Ik voel dat ik steeds minder aardig aan het worden ben. Ookal zijn alle verstuurde berichten gewoon erg netjes hoor