Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:35

Ja, "zwart zadel" .... en zoek de rest zelf maar uit :P

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:38

Mijn vader maakte die opmerking ook overlaatst toen we zadels aan het bekijken waren. Geen boommaat of inch, wel gewoon de kleur en een naam die ze ergens vonden.. En dan "werd gebruikt voor een paard" erbij, alsof we dat niet wisten :+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:42

Hahhah zo is het wel met enige regelmaat helaas....

Zo zat ik vandaag bij zadels te kijken, was meen ik een kr of kn alleen op de foto's stond het logo van pagony *oeps* :+

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:44

Haha, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen idee heb van de maat van mijn westernzadel. Hoewel hij eigenlijk wel verkocht kan worden, maar dan zou ik eerst eens moeten opzoeken hoe je dat meet.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:49

ik heb wel eens een wintec gekocht , waaraan
ik aan het dekje zal hoeveel inch het ongeveer was.
gekocht , met erbij '' wintec zadel 500 ''
úiteindelijk paste hij :P

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 16:28

Ik ben zelf opzoek naar een andere Xbox, kwam ik een advertentie tegen met een vage donkere foto van een Xbox en als omschrijving:

Ik doe hem weg omdat ik er niks van snap

Verder helemaal niks :')
Oh en ik kreeg gister een mail met: Wwwwwwtf ruilen voor een zwarte? Kleur m zwart ofzo

Ja als je niks zinnigs te melden hebt, doe het dan ook niet :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 16:31

Ghostattack schreef:
Ik ben zelf opzoek naar een andere Xbox, kwam ik een advertentie tegen met een vage donkere foto van een Xbox en als omschrijving:

Ik doe hem weg omdat ik er niks van snap

Verder helemaal niks :')
Oh en ik kreeg gister een mail met: Wwwwwwtf ruilen voor een zwarte? Kleur m zwart ofzo

Ja als je niks zinnigs te melden hebt, doe het dan ook niet :+

:') :') Ja, het is wel een beetje luxeprobleem, maar wel een aardig lompe reactie ook! _O-

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 16:40

Achja luxeprobleem :') De nieuwe zwarte Xbox is wel een stuk beter dan de witte, dus schiet ik er niks mee op als ik mijn eigen xbox zwart ga verven _O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 18:57

Heb vandaag ook een zet gemaakt, waardoor ik bij 1 persoon niet meer hoef te kijken. (niet positief dus)

Na veel rekenwerk te maken, kan ik nu wel een gemiddelde paard wat voor de wagen heeft gestaan en beleerd is onder het zadel, betalen.
Maar omdat ik er meteen alles er op en er aan wil (gewoon los van het paard hoor) wil ik eerst doorsparen.

Gisteren het besluit gemaakt, dat "wij" nog een halfjaar gaan doorsparen, zowel vriend als ik.

Dus vandaag de 2 mensen afgebeld dat wij niet konden komen, en waarom niet.
De eerste begreep het meteen, en vond het ook super goed dat wij zo handelden.

Maar van de 2e was daar niet zo blij mee.
"Je bekijkt het maar"

euwm....tja...sorry.
We kunnen het nu allemaal wel betalen, en ook wel een zadel aanschaffen. Maar ik wil gewoon in 1 keer ALLES aan mn paard kunnen geven. Dus ook een marathon wagen en een tuig.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:06

Ik kwam veel terrarium advertenties tegen in de trend van 'terrarium te koop, doe een goed bod'
Ja, wat voor terrarium is het? De afmeting? Waar is het voor gebruikt?
En als je voor een goede duidelijke foto vraagt krijg je geen antwoord :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:13

Dat is ook een typische inderdaad :j

Had ik ook toen ik zocht naar een mooie uitschuifbare eettafel...

"Te koop tafel. Kan uitgeschoven worden" Met wat donkere foto's.

Ehm...ja :?

- welke maat ingeschoven?
- welke maat uitgeschoven?
- wat is de hoogte (wel lekker als stoelen er onder passen)?
- hoe verleng je hem? Uitklappen? Tussenstuk? Eindstuk?
- wat is het materiaal van de tafel?
- hoe is de staat? Vol met krassen? Als je op de foto al niks kunt zien :P

Echt vermoeiend. En dan voel je je nog een zeikerd ook als je dingen gaat vragen omdat je toch een vermoeden hebt dat het wel eens een heel gaaf ding kan zijn :=

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:05

Een vraag, via markt hier wat verkocht. Bokker wilde eerst dat het naar een adres in NL gestuurt zou worden, later vroeg ze of het ook eventueel naar het buitenland verstuurd zou kunnen worden als het niet al te duur zou zijn. Ik had dus afgelopen vrijdag het nagevraagd op het postkantoor en zij vertelden mij dat het 9 euro zou zijn. Ik dat doorgegeven en toen is zij daarmee akkoord gegaan en heeft het geld overgemaakt. Ik vandaag het pakket ingepakt en naar het postkantoor gereden bleek dat de medewerker niet goed had gekeken, het was 13 euro. Toch maar verstuurd want anders moest ik weer op en neer en het is een kleine 7 km enkele reis. (ja ik woon behoorlijk achteraf) Al met al ben ik dus 5 euro meer kwijt. PB gestuurd met dat het helaas meer was geworden en of we misschien tot een oplossing konden komen. Bokker zei me dat ze niet meer verzendkosten wilde betalen. Om toch tot een oplossing te komen heb ik voorgesteld om het restant te delen en dat ik de helft voor eigen rekening neem. Helaas is ze het er niet mee eens, heeft iemand nog goede tips?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:07

Er een les uit trekken en nooit meer de extra kosten voor je rekening nemen zonder te overleggen. Kennelijk kan je niet met iedereen tot oplossingen komen.

Vind het wel een beetje flauw, maar ergens ook een klein beetje begrijpelijk.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:09

Ik ook wel maar daarom dacht ik dat het redelijk was als ik de helft voor m'n eigen rekening zou nemen. Was al behoorlijk gezakt in de vp... Maarja...

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:16

Ik heb een witte beschermersset van BR kunnen scoren via Facebook voor 10 euro! Zitten enkel vlekken teer op (voor de rest nieuw) maar heb al middeltjes opgezocht om ze proper te krijgen, dus dat komt wel in orde :D Heel vlot kunnen afspreken met de verkoopster voor morgen, dus ook via Facebook super ervaring!

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:18

fjordjes schreef:
Een vraag, via markt hier wat verkocht. Bokker wilde eerst dat het naar een adres in NL gestuurt zou worden, later vroeg ze of het ook eventueel naar het buitenland verstuurd zou kunnen worden als het niet al te duur zou zijn. Ik had dus afgelopen vrijdag het nagevraagd op het postkantoor en zij vertelden mij dat het 9 euro zou zijn. Ik dat doorgegeven en toen is zij daarmee akkoord gegaan en heeft het geld overgemaakt. Ik vandaag het pakket ingepakt en naar het postkantoor gereden bleek dat de medewerker niet goed had gekeken, het was 13 euro. Toch maar verstuurd want anders moest ik weer op en neer en het is een kleine 7 km enkele reis. (ja ik woon behoorlijk achteraf) Al met al ben ik dus 5 euro meer kwijt. PB gestuurd met dat het helaas meer was geworden en of we misschien tot een oplossing konden komen. Bokker zei me dat ze niet meer verzendkosten wilde betalen. Om toch tot een oplossing te komen heb ik voorgesteld om het restant te delen en dat ik de helft voor eigen rekening neem. Helaas is ze het er niet mee eens, heeft iemand nog goede tips?

Je had ook zelf op internet kunnen kijken. Staat het duidelijk op.

En je had wel degelijk voor 9 euro kunnen verzenden, maar dan was het zonder T en T code geweest.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:20

Tegen mij zei de medewerker dat het betreffende land niet kon zonder track en trace code.

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:24

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:27

Zweden

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:28

fjordjes schreef:
Zweden

Dat is zone 1, had volgens postnl.nl voor 9 euro verzonden kunnen worden

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:30

Nouja lekker postkantoor dan! -:(- -:(-

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:31

Phoe, inderdaad naar dat het postkantoor dan meer vraagt :=

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:38

Hoe zwaar was het pakketje totaal? Wat tot 2kg is het € 9.- (zonder T&T) vanaf 2 tot 5 is € 13.-
Tja om eerlijk te zijn vind ik het aan de ene kant ook een beetje je eigen schuld. Je kan van te voren zelf via post.nl kijken hoeveel het kost.

Voor jouw natuurlijk niet leuk om met de extra kosten te zitten, dat snap ik ook helemaal.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:41

Nog geen kilo, ja tuurlijk misschien wel beetje eigen schuld maarja je gaat er toch vanuit dat ze het weten bij het postkantoor.
Laatst bijgewerkt door fjordjes op 30-09-13 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:43

kiki1976 schreef:
Hoe zwaar was het pakketje totaal? Wat tot 2kg is het € 9.- (zonder T&T) vanaf 2 tot 5 is € 13.-
Tja om eerlijk te zijn vind ik het aan de ene kant ook een beetje je eigen schuld. Je kan van te voren zelf via post.nl kijken hoeveel het kost.

Voor jouw natuurlijk niet leuk om met de extra kosten te zitten, dat snap ik ook helemaal.

nee t/m 2 kg is 9 zonder t&t en 13 met T&T
t/m 5 kg is 19,50