Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:31

MarlindeRooz schreef:
Halve nacht liggen creperen van de pijn. Blijkbaar met fietsen is een of andere zenuw beklemd geweest en dat speelde om 1:00 opeens op. Ik dacht dat ik gek werd van de pijn. Mijn hele arm werd ook dik en doof. Maximale pijnstilling en ik kon niet eens liggen. Dus wakker gelegen tot een uur of 4. En toen m’n arm op kussens gelegd met een koelpad erop. Toen kon ik slapen. :=

Dan baal je wel dat je alleen woont. Het is nu gelukkig over maar je zal maar echt iets ergs krijgen. :brr:

Dat is heel zuur en frustrerend. Heb je dit wel vaker gehad?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:34

Dit. Verschil in grootte van boeken die een duo (of serie) zijn. Beiden paperback. Beiden zelfde uitgever. Waarom?

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:38

Ik erger mij aan het feit dat ik 5 minuten iets kan doen en dan weer moet rusten op de bank.

rien10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:44

Ik heb gisteren een etentje afgezegd. Dat etentje zou ik vandaag hebben. Tja, ik zit met een kind hier wat niets kan. Hij kan 2 handen niet gebruiken. Dan gaan we de deur niet uit. (M’n man zou meegaan met het etentje). Kreeg een beetje onderkoelde reactie. “Oh. Nou ja. “. En dan nog iets. Niet “wat is er gebeurd. Hoe is het. Wat heeft hij”. Potver, ben ik nou zo’n sentimentele dwaas dat ik na 30 jaar vriendschap iets meer medeleven verwacht ? Vanmiddag een whatsapp. “Hoe is het met S.?” Ik: niet goed - en dan de lange versie.
Sorry hoor, maar zak er in.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:48

Shenavallie schreef:
MarlindeRooz schreef:
Halve nacht liggen creperen van de pijn. Blijkbaar met fietsen is een of andere zenuw beklemd geweest en dat speelde om 1:00 opeens op. Ik dacht dat ik gek werd van de pijn. Mijn hele arm werd ook dik en doof. Maximale pijnstilling en ik kon niet eens liggen. Dus wakker gelegen tot een uur of 4. En toen m’n arm op kussens gelegd met een koelpad erop. Toen kon ik slapen. :=

Dan baal je wel dat je alleen woont. Het is nu gelukkig over maar je zal maar echt iets ergs krijgen. :brr:

Dat is heel zuur en frustrerend. Heb je dit wel vaker gehad?

Nee maar m’n arm begint nu weer te tintelen etc. Heb net even een uurtje geslapen. Ik heb een gravel bike stuur dus denk verkeerde drukpunten te lang aangehouden.

En een hond met gier. Klassieke move. Maar wel echt goor. :r

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:53

Shenavallie schreef:
Britta31 schreef:
Dat mijn man weer over de wc heen plast :r Hij is 62. En de rust is weer een beetje terug in huis.

Ranzig in hoofdletters en dikgedrukt. Zit hij niet op het toilet dan? Hij mag het hoe dan ook zelf opruimen, misschien zet het hem aan het denken.

Ja een man kan ook zittend. En Anders zelf opruimen bah

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:57

rien10 schreef:
Ik heb gisteren een etentje afgezegd. Dat etentje zou ik vandaag hebben. Tja, ik zit met een kind hier wat niets kan. Hij kan 2 handen niet gebruiken. Dan gaan we de deur niet uit. (M’n man zou meegaan met het etentje). Kreeg een beetje onderkoelde reactie. “Oh. Nou ja. “. En dan nog iets. Niet “wat is er gebeurd. Hoe is het. Wat heeft hij”. Potver, ben ik nou zo’n sentimentele dwaas dat ik na 30 jaar vriendschap iets meer medeleven verwacht ? Vanmiddag een whatsapp. “Hoe is het met S.?” Ik: niet goed - en dan de lange versie.
Sorry hoor, maar zak er in.

Ik zou gewoon naar het etentje gaan en man voor zoon laten zorgen :D. Moet je zoon ook naar de WC helpen of is dat een domme vraag van mij?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:58

We zouden gaan eten met z’n drieën.
Geen domme vraag. Antwoord is ja.
Bovendien niet van toepassing: ik heb afgezegd.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:08

rien10 schreef:
We zouden gaan eten met z’n drieën.
Geen domme vraag. Antwoord is ja.
Bovendien niet van toepassing: ik heb afgezegd.

Juist ja.
Je vriendin had wat meelevender kunnen reageren, maar ze voelt jullie schrik niet. Zou het niet te zwaar opvatten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:08

Groot gelijk Rien!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:13

Groot gelijk inderdaad Rien, 2 handen niet kunnen gebruiken is een hel, en nee dan wil je ook niet in een restaurant zitten. Gevoerd moeten worden, of mensen moeten vragen om je eten in stukjes te snijden is hardstikke gênant, en nog erger als hij daar naar de wc zou moeten.

Zitten allebei zijn armen in het gips? Ik dacht eentje, maar allebei niet kunnen gebruiken is echt next level beperkend.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:14

Siggislief schreef:
Mijn ergernis is dat de huisarts uitloopt...

Er zitten hier echt niemand in de wachtkamer, ik en nog iemand.

En had om 15.50u een afspraak staan....

We hebben ondertussen een stukje nagel minder op de pink zitten, en voor 7 dagen een Antibiotica 4 x per dag rijker. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:18

Ik heb echt een rotdag, als ik er details over ga delen dan zou het in het verdrietige topic passen maar ik wil de details niet online delen. Dus ik hou maar hier, als een soort opgekropte frustratie.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:27

Siggislief schreef:
Siggislief schreef:
Mijn ergernis is dat de huisarts uitloopt...

Er zitten hier echt niemand in de wachtkamer, ik en nog iemand.

En had om 15.50u een afspraak staan....

We hebben ondertussen een stukje nagel minder op de pink zitten, en voor 7 dagen een Antibiotica 4 x per dag rijker. :')

Au! Antibioticum doet het voor je. :D

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:28

Telpeva schreef:
Ik heb echt een rotdag, als ik er details over ga delen dan zou het in het verdrietige topic passen maar ik wil de details niet online delen. Dus ik hou maar hier, als een soort opgekropte frustratie.

:knuffel:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:28

Telpeva schreef:

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:29

Telpeva schreef:
Groot gelijk inderdaad Rien, 2 handen niet kunnen gebruiken is een hel, en nee dan wil je ook niet in een restaurant zitten. Gevoerd moeten worden, of mensen moeten vragen om je eten in stukjes te snijden is hardstikke gênant, en nog erger als hij daar naar de wc zou moeten.

Zitten allebei zijn armen in het gips? Ik dacht eentje, maar allebei niet kunnen gebruiken is echt next level beperkend.

Geen gips, er zit plaatwerk in. Andere hand is gekneusd. Nu gaat het iets beter. Gelukkig.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:30

rien10 schreef:
Au! Antibioticum doet het voor je. :D

Ja zeker, en ben benieuwd hoe ik er op ga reageren, vorig jaar ging de 3 daagse niet heeeul geweldig. :')
Mag eigenlijk van de huisarts niet met stro werken en niet met die kruiwagen...
en was de vraag of er iemand anders mijn werk kon doen.. uhm nee... -O-

Enige optie is ziekmelden.
Laatst bijgewerkt door Siggislief op Gisteren, 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:32

Zou dan ziekmelden hoor.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:36

Oef gekneusd is vooral ook heel pijnlijk toch geloof ik? Echt heel naar voor hem, ik hoop dat het snel wil verbeteren voor hem. Echt fijn dat hij nu bij jullie kan zijn en jullie kunnen helpen.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:37

Telpeva schreef:

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:38

Marcella schreef:
Zou dan ziekmelden hoor.

Dat heb ik ook wel de neiging, en zeker als ik 4 x per dag een pil moet nemen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:39

Bedankt voor jullie medeleven ook al heb ik niet gedeeld waar het over gaat, dat is toch fijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:40

:(:) Telpava, heb je wel offline contacten om het mee te delen?

Ergernis: ik zit al in m’n pyjama en badjas en ik wil eigenlijk even naar de supermarkt.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:42

MarlindeRooz schreef:
:(:) Telpava, heb je wel offline contacten om het mee te delen?

Ergernis: ik zit al in m’n pyjama en badjas en ik wil eigenlijk even naar de supermarkt.

Ik zou ook wel in mijn pyjama willen stappen, maar heb om 19u een afspraak bij de Manueel Therapeut tot 19.30u :')