Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Er zit iemand in de wachtkamer echt hele gore geluiden te maken. Half hoesten half kokhalzen qua geluid. Alsof ze enorme hoestbui in zit te houden maar echt al 10 minuten.
Absolem schreef:MyWishMax schreef:Er zit iemand in de wachtkamer echt hele gore geluiden te maken. Half hoesten half kokhalzen qua geluid. Alsof ze enorme hoestbui in zit te houden maar echt al 10 minuten.
Luchtweg infectie. Ik deal momenteel met precies hetzelfde. Mijn hoofd staat nu ook weer op ontploffen. Maar nu door verstopt sinus holten. Dikke ellende. Helemaal niks werkt behalve in een sauna zitten
loop helemaal leeg
denisesilver schreef:Geen ontsteking bij de wortel van mijn kies![]()
Hij is schijnbaar overbelast, dus de tandarts heeft hem een stukje terug gevijld, zodat er minder druk op komt. Moet na drie dagen van de ergste gevoeligheid af zijn. Laten we het hopen. Heb net in ieder geval al wat kunnen eten.
luuntje schreef:Denise dat is fijn. Hopelijk neemt je pijn snel af.
Mijn hond die in het bos in iets ging rollen.
Jakkes hij stinkt.
En mensen die hun auto voor jouw auto op de weg gooien.
En dan 20 km per uur onder de maximum snelheid gaan rijden.

Absolem schreef:MyWishMax schreef:Er zit iemand in de wachtkamer echt hele gore geluiden te maken. Half hoesten half kokhalzen qua geluid. Alsof ze enorme hoestbui in zit te houden maar echt al 10 minuten.
Luchtweg infectie. Ik deal momenteel met precies hetzelfde. Mijn hoofd staat nu ook weer op ontploffen. Maar nu door verstopt sinus holten. Dikke ellende. Helemaal niks werkt behalve in een sauna zitten