Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 18:53

Moe voor de verandering :(
Morgen nog naar een vergadering maar denk dat ik niet ga, trek het ff niet op dit moment.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 18:59

Dit weer, wanneer houdt de regen eens op :') nu maar even naar de binnenbak voor vanavond, maar wil gewoon buitenrijden damnit

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 19:21

Kimberley_ schreef:
Postnl die elke 2 a 3 minuten het tijdvak van levering veranderd... wat heb ik er dan aan?
Update die niet gewoon omdat hij onderweg is? Ze gebruiken tegenwoordig de GPS van de bezorgauto om real-time te updaten. Ideaal vind ik zelf, als er dan vertraging ontstaat of hij opeens sneller is dan gepland zie ik dat.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 20:06

Winged schreef:
Suliko: anti kraak nog een optie? Wel enorm oliebol..

Collega die niet luistert naar woorden in de strekking 'nu even niet'. ARGH

Misschien teveel woorden gebruikt?

Nee.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 21:39

Dat ik me het lazerus ren op werk om zoveel mogelijk gedaan te krijgen waar andere collega's slechts halve taken willen overnemen. Ik leer er heel veel van, dus dát is positief maar wel ergerlijk dat de collega's het niet zo zien zitten om harder te werken. Als je ze erop aanspreekt kun je een grote bek of een discussie krijgen

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 22:49

Ik val in herhaling maar dit weer. Wat een ellende.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 23:13

Mijn hele lijf trilt van de vermoeidheid, zo'n akelig gevoel. Maar hoofd is niet moe...

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 23:24

Dat ik een collega heb die projectleider is van een project (hij is de contactpersoon met de opdrachtgever, stuurt de stukken in, vraagt de vergunning aan etc.) Maar nu we het aantal uren met ruim 3x overschreden hebben is het ineens mijn project,heeft hij er niks meer mee te maken en mag ik de opdracht gever gaan vertellen dat het project toch complexer is dan op voorhand gedacht werd en of ze even meeruren willen betalen. Aldus de mail van de administratie die ik vanmiddag kreeg waarbij ze zelf ook verbaasd was over deze gang van zaken.

1. Ik wist niet dat ik ineens projectleider was van dit project.
2. Mijn collega rent weg zodra die de opdrachtgever moet gaan vertellen dat die het verkloot heeft.
3. Fix. Je. Eigen. oliebol. Eikel.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 23:36

Moeder die al 2 dagen chagrijnig is omdat ze ziek is geweest steeds af en aan wat vervelend is maar om nu steeds zo te doen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 23:46

Als je kijkt naar hoeveel drama er aan mijn vader's kant van de familie is, is het eigenlijk een wonder dat hij zo normaal is. En ook geen kleine dramas :')

En dit weer gewoonn..ik wil op buitenrit, maar alles is zeiknat dus we kunnen eigenlijk alleen in de binnenbak rijden

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 00:52

Rond December op 3 dates geweest met een gast. Lang verhaal kort; gewoon gestopt met praten van beide kanten :')
Er is ook geen gesprek meer geweest sinds begin Januari. Maar hij blijft me vanalles sturen via Instagram, reels die ook helemaal niet grappig zijn. Geen woord verder, geen appje niks. Alleen die reels. Soms als ik het leuk vindt reageer ik er kort op maar ook dan geen gesprek :+

Maar ?? Gast?? Hoezo blijf jij dit sturen? Wat wil je? App dan?

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 09:25

Eigenlijk loopt mijn ochtend helemaal goed, maar wakker worden met vet haar stond niet op mijn lijstje.. %) Maar ff een flink aantal droogshampoo erin.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 09:34

Nacht drie op rij met bijna geen slaap. Ik ben kapot ;(

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 11:03

Ik heb het zelf gedaan door te zeggen dat ik wel half 1 kon beginnen ipv half 2, maar ik moet nu dus 12:30-19:00 werken achter de kassa, met alleen een kwartiertje pauze rond half 4 :')
Stap 1 is eten meenemen voor in dat kwartiertje pauze anders ben ik een monster dat laatste uur. Stap 2 is een langere pauze proberen te fixen of kijken of ik eerder weg mag :')

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 11:19

Als je van 12.30 tot 19.00 uur moet werken, heb je recht op 30 minuten pauze. Dat moet namelijk officieel als je langer dan 5.5 uur achtereen op een dag moet werken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 11:23

Goh, eerst al meerdere keren moeten bellen omdat ik de brief met het besluit maar niet kreeg. Hebben ze 11 weken over gedaan ipv binnen 8 weken bericht.
Om dan nu weer te moeten bellen dat hetgeen wat ik zou moeten ontvangen en bevestigd is in dat besluit er nog steeds niet is. Terwijl we alweer dik een week verder zijn en het andere jaren tussen de 2 dagen voor de brief tot 2 dagen erna binnen kwam.

Bel ik dus net weer, kunnen ze niet eens vinden of er wel iets mee gedaan is behalve de brief sturen......

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 11:28

Oogontsteking en ondanks dat mijn oog 2 keer zo dik is, als het al geen 3 keer is, ik mijn oog nauwelijks kan open houden, mijn oog open houden ook pijn doet (in het oog zelf, niet alleen in het ooglid) ik wazig zie met dat oog, het oog zelf ook rood is en er een constante stroom van viezigheid in het oog is, vind de assistent het niet urgent genoeg om vandaag op afspraak te komen, een oogontsteking moet op dag 3 beter worden dus het zou volgens haar zaterdag beter moeten worden.
Wij hebben een duidelijk verschil van mening over wanneer het beter zou moeten worden, want de pijn is dinsdag begonnen (wat ik haar ook heb verteld), dus zou het mijn inziens vandaag beter moeten zijn en niet erger.
Ik heb de assistente verteld dat ik morgen weer bel als het niet over is, want ik ga zo niet het weekend in, bovendien is zaterdag aanhouden raar als je uitgaat van drie dagen, want dan zitten we toch echt op 5 dagen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 11:44

daffieduck83 schreef:
Als je van 12.30 tot 19.00 uur moet werken, heb je recht op 30 minuten pauze. Dat moet namelijk officieel als je langer dan 5.5 uur achtereen op een dag moet werken.

Tenzij de cao anders zegt, dan is alleen een kwartier op langer dan 5,5 uur ook goed. Ik weet de cao van AH niet uit mn hoofd, en wij zijn franchise dus het kan afwijken, maar dat half uurtje hebben wij niet :+

Afbeelding

Maar ze zijn vrij soepel bij ons, dus als ik zeg van ik even 20-25 minuten zitten ipv een kwartiertje is het ook goed en wordt het gewoon als een kwartier opgeschreven, lang leve geen inkloksysteem hebben

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 11:45

Een vriendin van mij reageert altijd amper op dingen die we zeggen in de whatsapp groep, en praat vervolgens alleen over dingen van zichzelf. Ik had dinsdag gezegd dat m'n oom was overleden (had net die dag ervoor gezegd dat het opeens heel slecht ging en geen behandeling meer enz) en dan stuurt ze 10 minuten later een foto van een hond?? Niet eens reactie op mijn ding. En zo is het veel vaker. En ik steek sowieso veel te veel energie in haar. En hoe vaak wij (een andere vriendin en ik) het ook benoemen ze blijft het doen. :\

+ het is een internetvriendin die spreek ik uberhaupt alleen via whatsapp.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 12:27

Gecondoleerd nog Y;(

Zou daar toch eens wat van zeggen.
Dat niemand dat in die groep doet trouwens, als ik het zou zien, zou ik haar daar wel even op wijzen O:)

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 12:36

Stilte voor de storm hier.
Bizar als je weet dat het vanaf 18u los gaat gaan.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 13:00

Shirley schreef:
Gecondoleerd nog Y;(

Zou daar toch eens wat van zeggen.
Dat niemand dat in die groep doet trouwens, als ik het zou zien, zou ik haar daar wel even op wijzen O:)

Dankjewel! <3

Wij hebben echt al 1000x benoemd dat ze echt wat actiever moet doen naar ons toe ipv alleen dingen over zichzelf zeggen.

Maar dit vind ik veel erger dan normaal. En dan verwacht ze wel dat wij haar steunen en reageren en blablabla als zij eens iets heeft. En waarschijnlijk als ik het nu benoem zeg ze 'oh ja ik heb niet terug gelezen.' Maar ze stuurt wel 5 min later een foto en zover was het niet terug lezen, denk dat het zelfs wel in beeld stond nog.

Maar ik ga het vanavond denk ik nog wel zeggen dat ik er wel een beetje klaar mee ben.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 13:24

Vind dat inderdaad ook wel een beetje afhankelijk van de situatie.
Maar het overlijden van een naaste negeren?
Kom op, dat hoort gewoonweg niet!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 13:28

Oh zo'n figuur hebben we ook in onze discord server. Iemand had dr kat in laten slapen en meldde een paar dagen later dat ze een telefoontje had gehad van het crematorium, en die persoon post een minuut later vrolijk een foto van haar eigen kat. En dan nog een volle dag later: 'Oh joh is je kat ingeslapen dat had ik helemaal gemist.' HOE DAN _-:(

Het meest poedersuiker is dat die persoon nog hoofdmod van de server is ook, en ze zelf toegeeft 'maar 10% van de berichten' te lezen. Met als gevolg dat ze een dag na eventueel drama de server komt binnenvallen met dr metaforische beker Starbucks van 'oh haha ik heb weer wat gemist merk ik'. Ja muts, stel je voor dat je je taak als hoofdmod wel serieus zou nemen 8)7

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 13:38

Ja, echt verschrikkelijk, en dan ook nog een hoofdmod. Die horen toch juist de meeste berichten te lezen?

Zij heeft ook constant drama met d'r nu ex (als ze al niet weer samen zijn) en dan verwacht ze wel dat wij d'r helemaal steunen, en helpen en reageren enzv. Maar daar heb ik ook steeds minder zin in omdat ze ook niet op ons reageert. Heb nu een berichtje geschreven en gestuurd naar een andere vriendin in die groep, om het even te laten lezen. En dat ga ik dan sturen naar de niet reageer vriendin. Sowieso gaat ze zeggen van ja, heb niet terug gelezen, of heb het druk met stage of m'n ex.... :\

edit: jup ze zegt dat ze bijna nooit terug leest, want we praten teveel. (90% praten ik en een vriendin prive tegenwoordig omdat ze er toch niet op reageerd) ze is nu boos, omdat ze dat al vaak genoeg gezegd heeft, dus we moeten dr taggen als er iets belangrijks is en ze vind dus dat ze moeite doet als ze reageerd op 1 bericht waar ze in getagged is. Nou ik ga d'r niet taggen omdat m'n oom is overleden, dat is ook raar. Ik verwacht gewoon dat je iig 1 of 2x scrolled om even te kijken dat je niet iets belangrijks mist. Nja ze wil nu de vriendschap afbreken, want we zeuren te veel dat ze niet genoeg moeite doet. :roll: