Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 08:46

Als je een pil slikt moet je ook je hoofd naar beneden doen ipv achterover, slikt veel gemakkelijker.

Ik zelf heb juist van kinds af aan een enorme hekel aan drankjes, daar ga ik nog steeds van over m'n nek. Geef mij maar liever pillen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 09:01

Paracetamol krijg ik alleen maar weg in een lepel yoghurt, kwark of iets anders diks. Die vind ik echt vreselijk. Andere pillen heb ik helaas al lang leren slikken, vanaf kind af aan moest ik al veel slikken. Maar moeder is dus ooit begonnen met lepel yoghurt voor iederen pil. Nu kan ik de meeste wel met gewoon drinken slikken, maar Paracetamol nog steeds niet.

Die blijven idd echt hangen voor je gevoel. Sterker nog, ze zijn ooit echt blijven hangen, nog nooit zo beroerd geweest haha.

Ik moet zo naar de tandarts, hoe vaak ik ook naar deze speciale angst tandarts ga, ik blijf echt doodsbang. Moet mezelf echt dwingen, want door de paniek wil ik serieus omdraaien en naar huis. En het leukste is dat er iets mis gaat met mijn gezondheid waardoor gebit enorm snel achteruit gaat. Half jaar geleden niks aan de hand en nu serieus 6 gaatjes...

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 09:10

Paracetamol is echt smerig inderdaad. Ik heb altijd finimal, dat valt in je mond al helemaal uit elkaar in een slok drinken, kun je makkelijk doorslikken zonder dat je iets proeft of dat er iets kan blijven hangen.

Grote supplementen (kalium, dat ding is groooooot) slik ik zo door maar dat proef je ook niet.

Aanvulling: sterkte MWM, tandartsangst is echt naar! Ik ga altijd graag naar mijn tandarts, zijn zoon is springruiter, altijd mooi om te horen hoe het daarmee gaat :j
Laatst bijgewerkt door prompter op 09-03-23 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 09:11

Ik kende iemand die sabbelde op primatourtjes. Die gore gele bittere krengen. Gatverdamme. :r

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 09:11

Weer eens pijn in mijn rug... waar kan ik een nieuwe bestellen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 09:13

Captain schreef:
Ik kende iemand die sabbelde op primatourtjes. Die gore gele bittere krengen. Gatverdamme. :r

Niiieeeeeeet! Die vind ik nog smeriger dan paracetamol.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 09:18

Mkango schreef:
Uier- en vulvafoto's van hoogdrachtige dieren. Zo zinloos om dat met de rest van de wereld te delen.

Oh my god ik wist dat ik niet de enige kon zijn die zich er enorm aan stoort! *\%/* |o

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 10:15

iemand die weet waar het "gezond boerenverstand" in de aanbieding is? Ik zoek een container of mogelijk heel vrachtschip om uit te delen...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 10:18

Fly_high schreef:
Mkango schreef:
Uier- en vulvafoto's van hoogdrachtige dieren. Zo zinloos om dat met de rest van de wereld te delen.

Oh my god ik wist dat ik niet de enige kon zijn die zich er enorm aan stoort! *\%/* |o

En nog eentje :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 10:31

Uierfoto's OK, maar die vulva foto's, inclusief poepplakaten. :r

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 10:36

Ik snap ook niet wat het nut is van de tietjesfoto's.
Als het veulen komt dan komt het.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 10:45

Besje schreef:
iemand die weet waar het "gezond boerenverstand" in de aanbieding is? Ik zoek een container of mogelijk heel vrachtschip om uit te delen...

Geen idee maar ik wil ook zo een levering als je een leverancier hebt gevonden

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 11:05

Captain schreef:
Uierfoto's OK, maar die vulva foto's, inclusief poepplakaten. :r

alleen als de hars er aan hangt(dan zijn ze der bijnnnnaaa) anders niet....zinloos, net als die vulva foto's ,paard moest is weten :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 11:07

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 11:30

M’n hele gezicht zit onder de uitslag (onverklaarbaar) en ik heb morgen de diplomauitreiking van m’n vriend. -O-

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 11:55

De oude man die mij aansprak bij het stoplicht. Of eigenlijk vooral: de enorme slierten snot die uit zijn neus kwamen gedropen... ik krijg nog kokhals neigingen als ik er aan denk...bah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 12:09

Gisteren ineens een brief van een deurwaarder. Waarschijnlijk iemand die mijn gegevens van de website van Companies House gehaald heeft en gebruikt heeft om onder hun eigen boetes uit te komen, want echt niets aan die hele brief klopt. :x

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 12:12

Dan ik opeens na 4 weken boos wordt over het rooster en mijzelf daar helemaal over opnaai :')

Dus ik ga mijn frustratie nu uiten in een mailtje naar mijn zorgmanager aangezien we dat sowieso al moesten gaan doen.

Ik ben eigenlijk gewoon al gefrustreerd ook door mijn situatie thuis nu waar ook veel druk en stress van gaat wegkomen , ook sta ik er nog redelijk veel buiten ik wordt er wel in meegetrokken.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 12:32

Krijg net te horen dat de kat van oma is overleden. Beestje zal niet ouder zijn geweest dan een jaar of vijf. Vermoeden een hartstilstand. Is de stress rondom oma toch teveel geweest :(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 12:42

Dit weer. Vroege boeide het mij nooit maar de extra pijnklachten die dit geeft daar word een mens gewoon zo moe van. Kom maar op met die zon ik wil lente

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 12:45

Telpeva schreef:
Dit weer. Vroege boeide het mij nooit maar de extra pijnklachten die dit geeft daar word een mens gewoon zo moe van. Kom maar op met die zon ik wil lente

Hier hetzelfde. Door de pijn ook nog slecht slapen dus leuker word ik er niet van.

Apotheek die na een dikke week na medicatie bestellen belt dat ze het niet hebben en wel ander merk. Maar dat duurt nog x aantal dagen voordat ik het op kan halen. Dan zit ik alweer aan 2 weken na de aanvraag! (En als ik 2 weken van te voren herhaling aanvraag krijg ik commentaar dat ik te vroeg ben, maar dit is niet de 1e keer dat het zo lang duurt)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 12:47

Telpeva schreef:

Idem en dan leer maar mee leven.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 13:23

Uw pakket komt Tussen 13:20 - 17:20 uur...

Kan ik weer niet studeren met koptelefoon op. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 13:38

Er heeft maandag iemand tegen mijn geparkeerde auto gereden. Eerst al die rompslomp met het aanrijdingsformulier want mevrouw was hem gepeerd en dochter was gekomen om het op te lossen. Moet ik morgen naar het expertisecentrum om te schade op te meten, daarna moet die een dag naar de garage om een offerte om te maken. Dan nog even afwachten en dan weer enkele dagen naar de garage om hem te herstellen.

Fijn dat de verzekering er in tussen komt, maar wat een geloop weer om dit in orde te krijgen en ondertussen sluit mijn deur niet goed.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 13:39

Ik heb het zo enorm niet naar mijn zin bij mijn huidige werkgever maar voel me daardoor te moedeloos om ergens anders te solliciteren -O- probeer mezelf al een tijdje een schop onder de kont te verkopen maar het werkt niet.

Wat een gedoe allemaal, mag ik de rest van mijn leven vakantie hebben ;(