Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Lestrange01 schreef:Helaas dames. Hij gaat al op date met een meisje die hij diezelfde avond heeft ontmoet. Ik voelde de bui al een beetje hangen, want ik had haar al naar hem zien kijken.
Aah jammer!
Nyaleti schreef:Werkgever die verwacht dat ik zaterdag even een paar uur kom werken (we draaien normaal alleen door de weeks maaar ivm oververhitting 1x in het weekend). Wel gewoon voor 100%. Ik zeg dat dat niet loont omdat ik al fulltime sta, krijg dan minder per uur dan normaal door belastingen. Ja dikke doei mij niet gezien![]()
Nu is ie een beetje boos op me. Ja gast je bedrijf draait zoveel winst, doe niet zo gierig over 25% voor een aantal uurtjes.
Daphne__ schreef:Dat de man waar wij weiland van huren voor 3 van onze pony's vanochtend belde:
De slager kwam pony's bij hem ophalen, of onze Shetlander ook mee moest?Hoe haal je het in je hoofd om daarvoor te bellen, om dat te vragen.. Ja, pony heeft eczeem en je kunt er geen reet mee omdat ze gericht trapt, maar het is wel onze pony en wij zijn gek op dat dier. We hebben haar ook al bijna 10 jaar..