En gefelici met je woning. Maar noem je 49m2 tiny?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fohadie schreef:Ik heb daar nog niet van gehoord dat de rente in de zomervakantie altijd stijgt. Lijkt mij juist dat ie daalt omdat er minder huizen worden verkocht in de zomervakantie.
En gefelici met je woning. Maar noem je 49m2 tiny?mijn vorige woning was 45m2 en noemde dat echt geen tiny house.
Charaz schreef:Gefeliciteerd!! Dat is een lange zoektocht geweest
x_spekkie_x schreef:x_spekkie_x schreef:Ben ik de enige die juist kleiner wil gaan wonen?![]()
Ik ben op zoek naar een tiny houseIk denk dat ik op 20-30m2 kom dan. Maar wel het idee met veel buitenruimte en het liefst in een natuurrijke omgeving.
Mijn post uit 2022. Het is gelukt![]()
Ik ga in een tiny house wonen (wel 49m2!), met buitenruimte, uitzicht op bomen. Met zowel bos als water op een paar kilometer afstand. En in een community. Ik ben helemaal happy![]()
Hypotheek is rond, nu nog overdracht bij de notaris en dan kan de bouw beginnen. Prognose is oplevering in april volgend jaar. Nu is het kijken naar een keuken en badkamer, wat een zoektocht![]()
Maar jeetje. Na jaren zoeken kan ik nu toch zeggen dat ik een huis heb gekocht
x_spekkie_x schreef:x_spekkie_x schreef:Ben ik de enige die juist kleiner wil gaan wonen?![]()
Ik ben op zoek naar een tiny houseIk denk dat ik op 20-30m2 kom dan. Maar wel het idee met veel buitenruimte en het liefst in een natuurrijke omgeving.
Mijn post uit 2022. Het is gelukt![]()
Ik ga in een tiny house wonen (wel 49m2!), met buitenruimte, uitzicht op bomen. Met zowel bos als water op een paar kilometer afstand. En in een community. Ik ben helemaal happy![]()
Hypotheek is rond, nu nog overdracht bij de notaris en dan kan de bouw beginnen. Prognose is oplevering in april volgend jaar. Nu is het kijken naar een keuken en badkamer, wat een zoektocht![]()
Maar jeetje. Na jaren zoeken kan ik nu toch zeggen dat ik een huis heb gekocht
Bellatrix schreef:Wat ontzettend leuk Lisanka!
Waar ga je wonen dan? En je gaat hem laten bouwen? Het is geen bestaande tiny house?
Bielsje schreef:En gefeliciteerd Spekkie! Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij tiny altijd het idee heb dat ze dat er in een week hebben staan. Waar worden ze mee gebouwd als ik vragen mag? Als in hout, baksteen...