Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pien_2010 schreef:Precies en dat is goed om te accepteren dat dit gedrag en gevoel er het gevolg van is.
Lief dat je vriend er rekening mee houdt. Teken dat hij om je geeft. En goed van jou om daar open en duidelijk over te zijn. Dat scheelt al de helft. Ben ik ook als het om mijn gevoel gaat.
Marocje schreef:Das zéker een goede Janine en precies hoe mijn vriend in het leven staat. Dat spreekt ie ook regelmatig uit: “wat is het leven toch mooii!” Hij ziet echt verslavend het positieve van in, haha.
En wauw, das echt een openingszin, hahaha. Schreef je wat terug?
Marocje schreef:Oh ik vind het altijd we grappig om te reageren. Soms alleen om te bedanken, soms omdat iets zo gelikt is dat ik het leuk vind om erop in te gaan om daarna keihard af te wijzen.
Echt hoor. Als je me alleen als een stukje vlees ziet die makkelijk te krijgen is omdat die alleen seks zou willen en geen relatie, kom je van een koude kermis thuis
Marocje schreef:Jij doet het live bedoel je?
Nee ik heb het echt over online. Live trouwens ook wel gebeurd maar dat had ik zelf dan niet in de gaten dat dit ontzettend lomp was, hahaha
Peelie schreef:Ik kan het niet meer dan met je eens zijn hoor. Enige kanttekening die ik er bij heb is of iemand helende is van die ervaring en daarmee zeg ik niet geheeld, want soms kan dat ook pas in een relatie.