Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stybba schreef:Die quote gaat denk ik meer over de 'pet fee' die je moet betalen in veel Amerikaanse huurhuizen (als huisdieren al toegestaan zijn) omdat ze mogelijk het huis kunnen beschadigen. Niet over schade buiten.
Cayenne schreef:Stybba schreef:Die quote gaat denk ik meer over de 'pet fee' die je moet betalen in veel Amerikaanse huurhuizen (als huisdieren al toegestaan zijn) omdat ze mogelijk het huis kunnen beschadigen. Niet over schade buiten.
Dit denk ik idd ook!
Vrienden van ons wonen met 2 honden in een huurhuis in Houston en moeten idd ook een pet fee betalen.
Sh*t has hit the fan hierMag ik heel even mijn ei kwijt? En ben ik nou echt zo fout?
Vorige week is ons neefje geboren en we worden via de groeps app uiteraard doodgespamd met foto's (eerste flesje, eerste huilbui, eerste volle luier).
Helemaal goed hoor. Ik snap heel goed dat iedereen in de wolken is bladiebla.
Ik reageer altijd overal blij en enthousiast op en stuurde dus een foto dat Mango (onze papegaai) " ook heel blij is met de geboorte van zijn "neefje"
".
En nu is mijn schoonmoeder heel erg geschrokken dat ik dat stuurde en boos omdat ik een dier nooit met een kind mag vergelijken
Ten eerste was het geen serieus bericht en ten tweede vind ik een dier niet minder dan een kind. Waarom moet daar onderscheid tussen gemaakt worden?
Zijn mensen belangrijker? En Mango is onderdeel van ons gezin en dus gelijkwaardig in onze ogen.
Maar goed, blijkbaar zit ik helemaal fout in mijn gedachtengang. Ik bedoelde het als lollig berichtje maar dat werd dus niet zo opgevat![]()
Manlief heeft zijn moeder al gebeld dat hij not amused is en we ons niet gaan verontschuldigen voor hoe wij onze dieren zien of behandelen.
Ik was nog aan het bedenken hoe ik op haar bericht ging reageren, maar manlief was sneller
Natuurlijk zie ik mijn dieren niet als "mensenkinderen", maar hij maakt wel deel uit van ons gezin en wij vinden ons neefje niet belangrijker.
Amber_anne schreef:Oma's zijn soms nog erger dan ouders
Wel heel fijn dat je man het meteen oppakt. Snap ook niet zo goed waar je je excuses voor aan zou moeten bieden en aan wie