Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikass schreef:Hoe is de kwaliteit van kleding van bon prix? Volgens de website is het best goedkoop. Is het toch wel goed/acceptabel? Of weggegooid geld..?
Century schreef:Ik zie wel eens de vraag voor een camera langskomen op Bokt, voor in de stal. Ik wil er graag eentje voor in mijn kippenhok, dus vergelijkbaar.
Mag stroom nodig hebben, wifi is waarschijnlijk net ook bereikbaar. UTP-kabel trekken kan ook (wel wat meer gedoe).
Ik hoef niet perse data op te slaan, maar bijv. data tot max een (halve) week terugkijken is wel een pré. Wil het graag binnen het thuisnetwerk kunnen bekijken, het hoeft niet perse op het publieke internet (liever niet, denk ik).
Camera komt in principe 'binnen' maar moet wel tegen een stootje kunnen. Liefst een beetje betrouwbaar merk en niet perse cheap-china.
Iemand ergens goede ervaring mee?
fotolijstje schreef:[ [url=m/1ZM5Gv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoi, ik had deze taart in Krakau gegeten, en zou heb graag zelf willen maken! Weet iemand hoe deze taart heet?
Ik ga er vanuit van een luchtige cheesecake ofzo? en de saus heb ik echt al helemaal geen idee van.. haha