Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau07 schreef:Ik heb een bed van Ikea in elkaar gezet, en veel te veel schroeven over... Nu zit ik te twijfelen of ik het bed wel goed in elkaar heb gezet (heb netjes de instructies gevolgd) en of ik het niet uit elkaar moet halen om alles te controleren.
Lau07 schreef:chanicha schreef:
Heb je nu een kast
Edit, wij krijgen eerdaags een Pax kast en een groot keukenwandmeubel van Ikea dus onze beurt komt nog
Ik heb besloten dat ik op hoop van zegen het bed gewoon ga uitproberen. Als het uit elkaar valt of ik erdoorheen zak weet ik in ieder geval waar het mis is gegaan.
Lau07 schreef:Ik heb een bed van Ikea in elkaar gezet, en veel te veel schroeven over... Nu zit ik te twijfelen of ik het bed wel goed in elkaar heb gezet (heb netjes de instructies gevolgd) en of ik het niet uit elkaar moet halen om alles te controleren.
Moestuin schreef:Familie die wat doet met Kerstavond. Wij zijn welkom van 16.00 tot 19.00. Er is geen eten voorzien. Wij moeten 1 uur en driekwart rijden enkel. Wij hebben aangegeven te komen maar later te zijn. Pas rond 17.00. Want dochter moet naar school tot 15.00 en wij moeten gewoon werken. Krijgen wij een ronduit onbeleefd antwoord en moeten wij maar een dag verlof nemen en dochter niet naar school brengen om op tijd te zijn.
Euh excuseer? Wij rijden 3,5 uur om ergens 2 uur te zijn om dan om 19.00 nog ergens wat te kunnen zoeken om te eten. En dan moeten wij nog maar even verlof nemen ook? Dan komen wij net zo goed niet hoor…
hagelslag schreef:Moestuin schreef:Familie die wat doet met Kerstavond. Wij zijn welkom van 16.00 tot 19.00. Er is geen eten voorzien. Wij moeten 1 uur en driekwart rijden enkel. Wij hebben aangegeven te komen maar later te zijn. Pas rond 17.00. Want dochter moet naar school tot 15.00 en wij moeten gewoon werken. Krijgen wij een ronduit onbeleefd antwoord en moeten wij maar een dag verlof nemen en dochter niet naar school brengen om op tijd te zijn.
Euh excuseer? Wij rijden 3,5 uur om ergens 2 uur te zijn om dan om 19.00 nog ergens wat te kunnen zoeken om te eten. En dan moeten wij nog maar even verlof nemen ook? Dan komen wij net zo goed niet hoor…
Niet heen gaan