Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siers83 schreef:Juist via Vinted kan het veiliger zijn om iets van designer te kopen. Ze hebben tenslotte ook die echtheidsservice
_Nancy schreef:Siers83 schreef:Juist via Vinted kan het veiliger zijn om iets van designer te kopen. Ze hebben tenslotte ook die echtheidsservice
Ik zou echt nooit iets van honderden euro’s via een tweedehands verkoopsite kopen waar allemaal particulieren hun spullen verkopen.
Ik lees veel te veel slechte verhalen over die zogenaamde ‘echtheidsservice’ van Vinted en de ervaringen van Marktplaats.
Ik wil dan een geverifieerde webwinkel of liever ga ik gewoon ergens langs.
Ik vertrouw de mens niet zo goed daarin denk ikDaarom snap ik ook niet zo goed dat anderen dat wel doen..
Wij hebben hier ook wel eens wat verkocht voor €200 (een pokemon spel notabene).. Ik zou het er noooooit aan uitgeven, laat staan particulier over maken naar iemand. Risico is echt te hoog.
Pantykous schreef:Ik zou een ‘standaard’ design merk waarvan je weet dat er veel nep in de omloop is misschien ook minder snel doen. Maar sommige luxe merken zijn heel prijzig en worden niet nagemaakt dus dat durf ik wel aan.
Toevallig zie ik dat nu met Extreme Cashmere, dat hebben ze ineens ontdekt om ook te vervalsen. Je pikt ze er wel uit maar toch jammer.
foxy80 schreef:Heb gisteren fabuland van lego erop gezet en nu gaat de jaren 80/90 barbie volgen, ben benieuwd wat dat gaat geven (duplo liep als een speer alvast). Heb trouwens een barbie die ik niet kan thuis brengen, tips voor websites met overzichten?
foxy80 schreef:Nou Tallie, dat merk ik dus ook. Standaard producten/merken gaan goed, omdat mensen beter kunnen inschatten wat ze kunnen verwachten. Dus speelgoed, boeken en nieuwe schoenen. Wat is je nick op vinted?
Heb gisteren fabuland van lego erop gezet en nu gaat de jaren 80/90 barbie volgen, ben benieuwd wat dat gaat geven (duplo liep als een speer alvast). Heb trouwens een barbie die ik niet kan thuis brengen, tips voor websites met overzichten?