Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Palmera

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 14:25

De wegwerkers en dan speciaal die ene met zijn bordje:

Ik moest stoppen van hem:
Hij: je ziet toch wel dat je een eind terug moest stoppen
Ik: nee, want jij staat hier en niet een eind terug. Daar stond niemand
Hij: maar je ziet toch dat er een auto aankomt?
Ik: Ja, maar daar ben ik op een autoweg ook niet direct van onder de indruk
Hij: Dan heb jij het verkeerd begrepen, dit WORD een fietspad.
Ik: klopt, maar totdat jullie eindelijk klaar zijn met de nieuwe weg hiernaast is dit gewoon een weg en rijden hier auto's, dus kan ik dan nu verder of bel ik de guardia civil erbij?
Hij: ja rij maar door hoor, met jou instelling kom je toch nergens :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 15:03

Uur te vroeg wakker, vanavond nog maar even powernappen dan (iets met nachtkoerier en snachts werken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 15:14

M'n ouders die altijd zo'n grafherrie moeten maken bij alles wat ze doen. :roll: Als het niet het object dat ze gebruiken is, dan is het wel het zinloze getetter dat uit hun mond komt. (En dan bedoel ik écht zinloos.) Ik probeer me te concentreren, maar het maakt geen reet uit waar in huis ik ga zitten, overal weten ze me mateloos op m'n zenuwen te werken. :')

En m'n moeder die net steevast bij het sorteren van de collectie euromunten uit het begin van de jaartelling 'eipo' zegt tegen de Griekse. Er staat gewoon 'euro', pizzapunt. :')

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 15:39

M'n vriend die wil verhuizen naar z'n geboortedorp. Ik snap hem wel hoor, want familie, maar ik heb echt geen zin om in een biblebelt dorp te wonen als agnostisch stadsmeisje. Sterker nog, ik woon nu in een stad en wil liever wel in een nog grotere stad gaan wonen. Zucht, dillema's.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 17:11

Foaly schreef:
Dat mn hele Tumblr vol staat met boze/huilende Supernatural fans. Het lijkt 2012 wel _O-

Nu pas? :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 17:32

Nee, twee weken geleden ook al. Maar vandaag is het echt niet te doen :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 18:00

Dat ik net gebeld ben; heb dinsdag een sollicitatie gesprek voor een stage. Ben gelijk stikzenuwachtig.

Heb morgen de hele dag school en ben nog bezig met huiswerk af te maken, gelijk geen focus meer :x

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 18:41

Werkgever die mij niet ziek meld, maar als werk geweigerd. Jammer joh heb mij ook bij het UWV ziek gemeld. En anders moet je gewoon een ARBO arts inschakelen mocht je twijfels hebben. Gelijk ook richting UWV gemeld wat werkgever gedaan heeft (doen ze nu niks mee nog, maar gaat wel voor dossier vorming). }>

Maar kon vanmiddag geen rechte lijn meer lopen. Hoe in vredesnaam moet ik dan toezien op iemand anders zijn veiligheid als ik nog niet eens in kan staan voor mijn eigen veiligheid. 8)7

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 18:47

Dat heel Facebook volstaat met die “drop your beautiful.... challenge”

Drop maar gewoon lekker niks, aub :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 18:58

Foaly schreef:
Nee, twee weken geleden ook al. Maar vandaag is het echt niet te doen :')

Bij mij nu ook ineens :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 18:59

Mijn ex, die regelt zonder overleg dat zoon op scouting mee gaat kijken, en als zoon dan geweest is, verwacht hij zonder overleg dat ik de rest wel regel.
En dan boos zijn als ik dat niet gedaan heb.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 19:13

Al vanaf de middag hoofdpijn pff...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 19:42

Arghhh ik zoek iets online maar kan 't niet vinden....

Voor wie het weet te vinden, ooit eens een site gezien waar er bij(ik geloof een Shetlander) het ontschoenen proces werd gefotografeerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 20:34

“Ben jij ineens medici?”
Ten eerste: het is ‘medicus’ en ten tweede: nee, maar ik weet een stuk meer van wetenschappelijk onderzoek dan de gemiddelde wappie die loopt te blèren over de veiligheid van het coronavaccin.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 20:44

Susanne schreef:
Dat heel Facebook volstaat met die “drop your beautiful.... challenge”

Drop maar gewoon lekker niks, aub :')

Dit dus. :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 22:25

Dat Coolblue toch wel lekker veel korting geeft op smart watches.. Wil die wel graag eentje dus het is nu of nooit maar er zijn er zó veel en ik weet niet wat ik wil of wat het kan en heb eigenlijk ook geen zin om het allemaal uit te zoeken. Maar ik wil er wel één. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 23:42

Tja waar heb ik mij vandaag niet aan geërgerd :')

Als eerste de rommelige les die we hadden en mijn slber echt nutteloze uitleg gaf over het project wat we gaan doen. Eigenlijk hetzelfde als wat ons gisteren ook al verteld was. En dan heb je nog mensen die niet snappen wat kies je eigen onderwerp betekend en gaan vragen uit elke onderwerpen we kunnen kiezen.
Eindelijk een keer een project waar we eigen invulling aan mogen geven , en dan komt die vraag vanuit mensen die het heel graag wouden om zelf wat te kiezen.

tweede ergernis was op stal. Teveel mensen in de stal aanwezig. Ik sta op een kleine stal dus het lijkt ook al snel heel druk. Ik was klaar met rijden en aan het wachten op iemand die aan het opzadelen was. Het schoot niet echt op en er kwamen ook mensen uitmesten. Ik was al best lang aan het wachten dus ik dacht ik loop naar binnen. Stonden er nog meer mensen met paarden om de hoek. Ik kon dus ook niet meer omkeren en terug naar buiten ( het is nogal smal bij de ingang). Het was dus een beetje passen en meten maar het wou net met afstand houden. In gevolg wacht ik wel buiten maar denk wel als je klaar bent ga dan uit de stal. Ik had anders wel buiten afgezadeld maar mijn halster hing nog binnen. Was even een irritatie moment maar het ging net goed haha.

Daarna die mensen in de winkel zonder mondkapje en lekker snotteren , want corona bestaat toch niet. En die jonge gozer die geen afstand hield. Ik wou er net wat van zeggen maar volgens mij zei mijn blik al genoeg en kwam er wel iets van sorry uit. Ik mijd de winkel maar mijn moeder had geen tijd dus ik moest er helaas dit keer aan geloven.

En dat ik zo de laatste aflevering van The Crown ga kijken en ik daarna weer minstens een jaar kan wachten zucht.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 23:49

Er zijn werkzaamheden op het spoor, dus moet ik morgen omreizen. Nóg langer in het OV en het is ook duurder >;)

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 00:14

Dat na dit..
Citaat:
Dat de school waar mijn dochter heen gaat ons ineens mededeelde dat ze willen dat ze over 2 weken gaat starten. Terwijl dit na de kerstvakantie zou zijn..
Hoe ga ik dit ineens regelen allemaal jongens? O ja en of we nog even snel deze week langs konden komen voor een gesprek
.

En dit..
Arethe schreef:
Dat ik een week lang niets hoor van de as school van mijn dochter nadat de juf mij mededeelde ons deze week nog te willen spreken.
Vandaag de directeur gebeld en zou vandaag nog een e-mail ontvangen van de juf over hoe en wat..
Ik denk dat dit dus niet meer gaat gebeuren..

Man o man wat kan ik hier slecht tegen...
En dan te bedenken dat ze eigenlijk wil dat mijn dochter binnen 1,5 start. School leek zo te passen maar ga toch maar eens mijn ogen open houden.

Waarvan bovenstaande bericht van dinsdag was, ik tot op heden nog 0,0 reactie van juf of directeur heb..

Volgens e-mail van de juf zou ze dus over een week moeten starten?! Heb gelukkig directeur meteen verteld dat dit niet gaat gebeuren maar alsnog jongens. De kerstvakantie is over 4 weken, we hebben geen enkele opvang meer want dit stopt meteen zodra onze dochter 4 jaar is. We moeten toch een klein beetje weten hoe en wat?
Daarnaast als je als directeur zijnde een afspraak maakt, laat je toch iets horen?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 02:21

Je fiets parkeren en dan zien en horen dat je buurvrouw een feestje heeft. Ze lopen enorm te gillen en te stampen. Zag ze steeds van het bed af springen om en om. (Kan je van buiten zien)

What de fiets gebruik minder drugs of doe normaal.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 07:20

Het is echt te vroeg om op te staan -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 07:37

Mannelijke collega's die de planners wijs maken dat ze ergens niet heen kunnen omdat het een behoorlijk rommeltje en iets smerig is op 't erf bij de boer.
En dan mag ik met de kleine auto daar het voer heen brengen.

Mij boeit het niet dat ik hier heen moet, dan is het maar smerig.
Maar Jezus komop, je kunt hier verdorie normaal een rondje rijden dus hoppa rij gewoon je voer weg

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 09:22

Amper geslapen door de pijn. Niet leuk als je eigenlijk al 24/7 met pijn loop en het nu gewoon niet meer te harden is.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 09:36

Dat er een DHL pakketje bij een afhaalpunt bij iemand thuis is geleverd en nu staat erbij dat het pakket is opgehaald door de ontvanger en een handtekening _-:( Ik heb niks gehaald en nu kan ik dus zwaaien naar mijn pakket |o Lang leven DHL, not. Vertrouw het al nooit die afhaalpunten aan huis.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 09:56

Vanmorgen om 8uur stond er een of andere kerel te doen alsof hij op de markt stond onder mijn raam. Hij schreeuwde letterlijk “verse aardbeien te koop, verse bananen” en dat soort dingen. :+

Waarom moeten mensen mij wakker houden.