Dat na dit..
Citaat:
Dat de school waar mijn dochter heen gaat ons ineens mededeelde dat ze willen dat ze over 2 weken gaat starten. Terwijl dit na de kerstvakantie zou zijn..
Hoe ga ik dit ineens regelen allemaal jongens? O ja en of we nog even snel deze week langs konden komen voor een gesprek
.
En dit..
Arethe schreef:Dat ik een week lang niets hoor van de as school van mijn dochter nadat de juf mij mededeelde ons deze week nog te willen spreken.
Vandaag de directeur gebeld en zou vandaag nog een e-mail ontvangen van de juf over hoe en wat..
Ik denk dat dit dus niet meer gaat gebeuren..
Man o man wat kan ik hier slecht tegen...
En dan te bedenken dat ze eigenlijk wil dat mijn dochter binnen 1,5 start. School leek zo te passen maar ga toch maar eens mijn ogen open houden.
Waarvan bovenstaande bericht van dinsdag was, ik tot op heden nog 0,0 reactie van juf of directeur heb..
Volgens e-mail van de juf zou ze dus over een week moeten starten?! Heb gelukkig directeur meteen verteld dat dit niet gaat gebeuren maar alsnog jongens. De kerstvakantie is over 4 weken, we hebben geen enkele opvang meer want dit stopt meteen zodra onze dochter 4 jaar is. We moeten toch een klein beetje weten hoe en wat?
Daarnaast als je als directeur zijnde een afspraak maakt, laat je toch iets horen?