Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 09:28

xPabloBokt schreef:
_San87_ schreef:

VidaXL toch? Van ons hebben ze inmiddels een aanmaning binnen. We hebben ons geld nog niet terug.

Ja, VidaXL. Ben allang blij dat ik via Klarna zou betalen. Heb daar de betaling op pauze gezet, dus ze krijgen geen cent van me. Heb inmiddels ook twee retourlabels gekregen, maar heb nog om een derde gevraagd. Kan echt geen complete kussenset en ook nog die tafel en twee losse poefen in twee pakketten krijgen.. die zijn namelijk niet demonteerbaar, alleen de bank.

Distributiecentrum zit in Venlo op 40 minuten rijden, maar kan het daar helaas ook niet zelf naartoe brengen -O- kan wel, maar zullen zij niet willen.

Ik snap je probleem :\. Jammer dat de juiste kussens niet geleverd konden worden.

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-20 09:47

Moeders kwam met het briljante idee van goedkope vuilniszakken, bubbeltjesplastic en verpakkingstape. Dus daar gaan we het nu maar mee doen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 09:50

Aaaarrrrghhh ik haaaaaaat m'n werk even serieus. Ga je er vanuit dat een collega bij jou komt met werk. Nah ja net nog niets loop je naar beneden, moet je appelflap nog een uur wachten op een collega. Dit is echt een k bedrijf zeg. Ohh en verder kan ik niets doen. Want m'n werk waar ik bijna mee klaar was is ingepikt door een ander.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 10:08

Irritant zeg Marije :(:)
Wil je wat van mijn werk hebben? Ik heb zat te doen en moet collega's gaan motiveren om gebruikers testen te doen in onze nieuwe planning.
"Kop houden en de instructies volgen" schijnt niet de juiste manier van motiveren te zijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 10:20

Barramundi schreef:
Irritant zeg [***] :(:)
Wil je wat van mijn werk hebben? Ik heb zat te doen en moet collega's gaan motiveren om gebruikers testen te doen in onze nieuwe planning.
"Kop houden en de instructies volgen" schijnt niet de juiste manier van motiveren te zijn :+

Nou graag hahahaha. Maar ben al opzoek naar wat nieuws. Misschien dat ik ook maar uit de bouw sector moet stappen en soort werkend leren ofzo ga doen. Makelaardij, en dan vooral fotografie voor makelaars lijkt me super leuk. Van beide wat. Maarja, ik kan niets over dat soort oliebol vinden. Hopelijk komt er maandag wat naar voren tijdens een gesprek met een recruiter. Wou dat niet meer maar doe het toch maar. Solliciteren is best lastig met alleen een mbo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 10:26

Marije_1997 schreef:
Barramundi schreef:
Irritant zeg Marije :(:)

Nou graag hahahaha. Maar ben al opzoek naar wat nieuws. Misschien dat ik ook maar uit de bouw sector moet stappen en soort werkend leren ofzo ga doen. Makelaardij, en dan vooral fotografie voor makelaars lijkt me super leuk. Van beide wat. Maarja, ik kan niets over dat soort oliebol vinden. Hopelijk komt er maandag wat naar voren tijdens een gesprek met een recruiter. Wou dat niet meer maar doe het toch maar. Solliciteren is best lastig met alleen een mbo.
Wat je kunt doen is vastgoedfotografen en makelaarskantoren rechtstreeks aanschrijven als je online niets kunt vinden? Als niet voor een baan, dan hebben ze wellicht wel advies voor je, of kun je een keer meelopen of zo. :)

Ik heb m'n arm gestoten en het is een beetje gezwollen, dus iedere beweging met m'n hand of vingers doet pijn. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 10:28

Mkango thanks voor de tip! Alleen ik denk dat ik niet zo snel word aangenomen ivm opleiding. Enige wat ik heb is een mbo bouwkunde. Verder wel veel cursussen gedaan omtrent fotografie en bouwkundig tekenwerk. Maarja hopelijk kan de recruiter mij ondersteunen. Zij is ook geïnteresseerd in fotografie hahaha.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 11:13

Een of andere Harrie/Kees/Gerrit die bedacht heeft dat het fijn is voor de buurt om met een draaiorgel te komen staan draaien. Nog even en ik steek een roestige schaar in mijn trommelvliezen

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 11:25

Alle #momlife berichten op Facebook. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 12:05

Mean Girlsachtig gedrag. Door volwassenen. -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-20 12:16

Dat mijn oogleden zo ontiegelijk zwaar zijn dat ik met mijn hoofd achterover mijn laptopscherm moet lezen omdat alles anders een grote wazige boel is :')

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 12:40

Dat mensen een beetje afwachtend staan te zijn bij de supermarkt met hun winkelwagentje en niet gewoon EVEN DOORLOPEN. Zelfs als men door was gelopen hadden we nog steeds allemaal 1,5 meter afstand

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 12:59

Aan dat ik vandaag teruggebeld word voor een vacature en ik echt heel zenuwachtig ben :')

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:03

Ik nog steeds op mijn bestelling wacht. Nog steeds niet bekend wanneer hij geleverd gaat worden. Hij schijnt al bij post nl te wezen maar als ik zoek op de code staat er : reis is begonnen. maar we hebben het momenteel erg druk.... dit staat al dik week zo.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:29

theadora99 schreef:
Aan dat ik vandaag teruggebeld word voor een vacature en ik echt heel zenuwachtig ben :')

Spannend, ik duim voor je mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:32

Ik wil Mensen slaan. M'n pc werkt niet mee. Collega's die niet luisteren en door blijven drammen. Uit eindelijk toch moeten zeggen omdat ze niet luisteren dat ik add heb en wou dit echt niet delen. Ik wil hier weg en mensen slaan.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:38

Waarom ga je niet gewoon naar huis?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:43

DeEenhoorn schreef:
Dat mensen een beetje afwachtend staan te zijn bij de supermarkt met hun winkelwagentje en niet gewoon EVEN DOORLOPEN. Zelfs als men door was gelopen hadden we nog steeds allemaal 1,5 meter afstand

DIT. En dan 5 minuten staan kijken welke soort pasta je nodig hebt. PAK GEWOON WAT.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 13:46

Dat ik de laptop heb laten liggen want hij was ergens voor nodig, om nu te horen dat ik hem kon gebruiken want die was niet meer nodig. Tof, en ik had al niet mijn dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 14:07

kimberly1995 schreef:
Waarom ga je niet gewoon naar huis?

Kon dat maar, dat mag helaas niet zomaar. M'n baas heeft me al een "officiële waarschuwing" gegeven. Okay kan best alles nu verzieken, want heb toch nog steeds m'n contract niet ondertekent. Maar ik wil eerst iets anders hebben. Ik heb wel afhankelijk van m'n salaris.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 14:27

Kan het niet zijn dat de oplossing ook deels bij jezelf ligt, Marije_1997? Tuurlijk moet je niet de vrolijke meid uithangen als je je zo niet voelt, maar door je aan ieder pietluttig ding te ergeren wordt het er ook niet beter op natuurlijk. Geen haat. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 14:34

Gini schreef:
Kan het niet zijn dat de oplossing ook deels bij jezelf ligt, Marije_1997? Tuurlijk moet je niet de vrolijke meid uithangen als je je zo niet voelt, maar door je aan ieder pietluttig ding te ergeren wordt het er ook niet beter op natuurlijk. Geen haat. :)

Wil best ruilen hoor. Maar geloof me tussen vervelende oude kerels zitten die zich niet kunnen gedragen en denken alles beter te weten (okay ik leer nog, maar dat betekent niet dat ik niets kan) is echt niet leuk. Ik doe m'n best door m'n gevoel uit te schakelen en gewoon te doen wat me word gevraagd maar als alles steeds word afgekraakt en word ingepikt eughhhhh

Ik erger me trouwens niet aan elk pietluttig dingetje. Alleen vandaag is een en al ergenis van afgelopen jaar wat naar buiten komt.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 14:52

Dat tijdens een belangrijke vergadering de buurkinderen ineens allemaal gaan gillen alsof ze levend verbrand worden. :')
Ik begrijp dat het lastig voor ze is om de hele dag thuis te zijn, maar moet je per se op standje luchtalarm gaan schreeuwen buiten? Eigenlijk erger ik me meer aan de ouders die hier niets van zeggen. Ik mocht vroeger echt niet zoveel lawaai maken tijdens het buiten spelen. :=

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 14:53

Marije_1997 schreef:
Gini schreef:

Wil best ruilen hoor. Maar geloof me tussen vervelende oude kerels zitten die zich niet kunnen gedragen en denken alles beter te weten (okay ik leer nog, maar dat betekent niet dat ik niets kan) is echt niet leuk. Ik doe m'n best door m'n gevoel uit te schakelen en gewoon te doen wat me word gevraagd maar als alles steeds word afgekraakt en word ingepikt eughhhhh

Ik erger me trouwens niet aan elk pietluttig dingetje. Alleen vandaag is een en al ergenis van afgelopen jaar wat naar buiten komt.

Ik vind het erg dat je je daar zo slecht in je vel voelt. Hopelijk komt er toch wel snel iets op je pad waar je je vol goede moed in kunt gooien, want zo is er niets aan. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 15:14

Gini, dankjewel!! Ik ben dan ook alweer opzoek. Best gek eigenlijk. M'n stages waren superleuk en dan ga je werken en is alles super poedersuiker. Gekke wereld, de bouw.