Hihi dat filmpje Captain is wel grappig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mars schreef:Ook vrij unpopulair geloof ik: ik vind paardenmannen op de gemiddelde stal helemaal niet leuk. Gedragen zich als de haantjes in een hok vol kippetjes en het meer popi jopie type loopt ook altijd rond met een groepje hennen er achteraan. Ik snap de aantrekkingskracht helemaal niet
Mars schreef:Ook vrij unpopulair geloof ik: ik vind paardenmannen op de gemiddelde stal helemaal niet leuk. Gedragen zich als de haantjes in een hok vol kippetjes en het meer popi jopie type loopt ook altijd rond met een groepje hennen er achteraan. Ik snap de aantrekkingskracht helemaal niet
Balenciaga schreef:Maflinger_S schreef:Andersom ken ik het fenomeen ook: heb jarenlang snooker (biljart) gespeeld en kan het best aardig. Dan vragen mannen zich ook wel eens - al dan niet hardop - af of je altijd zo “keuvaardig” bent.
Ik heb jarenlang gekart.
"Je mag ook wel eens op mij rijden hoor"![]()
Fijn, dankjewel
Dilan93 schreef:Balenciaga schreef:
Ik heb jarenlang gekart.
Fijn, dankjewel
Dat is ook dé openingszin naar paardenmeisjes volgens mij
Balenciaga schreef:Maflinger_S schreef:Andersom ken ik het fenomeen ook: heb jarenlang snooker (biljart) gespeeld en kan het best aardig. Dan vragen mannen zich ook wel eens - al dan niet hardop - af of je altijd zo “keuvaardig” bent.
Ik heb jarenlang gekart.
Fijn, dankjewel
Sheran schreef:Balenciaga schreef:Ik heb jarenlang gekart.
Fijn, dankjewel
Gut ja, krijgen jullie deze ook zo vaak van mannen? Ik heb lang blond haar. Als ik zeg dat ik paardrij zeggen heel veel: DoE Je DaT oOk WeL eEnS NaAkt?
Captain schreef:Amber_anne schreef:De eigenaar hoeft ze niet zo te maken maar die doen vaak ook niks om het actief te veranderen. Veel vinden het namelijk stiekem toch leuk
Ik geef je 500 euro als het je lukt die van mij minder eenkennig te maken. Elke tip zal ik proberen! Maar het is soms gewoon het karakter van een dier.
Zeggen dat je je "kapot moet schamen" vind ik ook wat bijzonder maar goed. Mensen die hun dier bewust zo maken, of er inderdaad mee pronken, ja niet handig want de dierenarts zal wellicht ook eens moeten komen terwijl je op vakantie bent ofzo.
Maar nogmaals, sommige dieren zijn gewoon zo.
Captain schreef:Ik heb een vreselijk eenkennig paard, ik ben de enige die hem kan vangen. Ben ik daar trots op? Nee, vind ik zelfs redelijk lastig. Maar wat kan ik er aan veranderen?Sommige dieren zijn gewoon zo, betekent niet dat een eigenaar ze zo bewust gemaakt heeft om trots mee te kunnen pronken.