Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 14:09

Van die leggings waar je echt alles in zit zitten is niet sexy... Ik snap niet dat dat in is... Ik vind dat net mallots die je alleen draagt onder een jurk of rok en niet zonder iets er over heen.

Hihi dat filmpje Captain is wel grappig := Maar lijkt mij idd gruwelijk irritant. Op m'n vorige stal had de stal eigenaar altijd moeite met m'n paard. Dat moest met snoep vaak. Gelukkig is het nu beter, iedereen kan dr doen en pakken gelukkig. Scheelt de halve wereld!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 14:13

Die elastische flared broeken zijn gewoon leggings met wijd uitlopende pijpen :D

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 14:17

Ze zitten we echt donders fijn,
maar ook bij de normale flarebroeken :j

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 14:21

t gaat om unpopular opinions he :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 14:21

Ook vrij unpopulair geloof ik: ik vind paardenmannen op de gemiddelde stal helemaal niet leuk. Gedragen zich als de haantjes in een hok vol kippetjes en het meer popi jopie type loopt ook altijd rond met een groepje hennen er achteraan. Ik snap de aantrekkingskracht helemaal niet :P

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 14:29

Mars schreef:
Ook vrij unpopulair geloof ik: ik vind paardenmannen op de gemiddelde stal helemaal niet leuk. Gedragen zich als de haantjes in een hok vol kippetjes en het meer popi jopie type loopt ook altijd rond met een groepje hennen er achteraan. Ik snap de aantrekkingskracht helemaal niet :P

Die snappen niet hoe een harem werkt }>

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 14:56

"groupies" _O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 15:32

Mars schreef:

Nou ken ik mijn vriend niet van de tijd dat ie nog op een manege rondliep, maar ik kan me van hem dus echt niet voorstellen dat ie haantjesgedrag heeft gehad :')

Die is altijd zo rustig en houdt er ook helemaal niet van om macho te doen.

Zou ook totaal geen match zijn met mij als ie wel zo'n machomannetje was :+

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 16:24

Andersom ken ik het fenomeen ook: heb jarenlang snooker (biljart) gespeeld en kan het best aardig. Dan vragen mannen zich ook wel eens - al dan niet hardop - af of je altijd zo “keuvaardig” bent.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-22 16:29

Maflinger_S schreef:
Andersom ken ik het fenomeen ook: heb jarenlang snooker (biljart) gespeeld en kan het best aardig. Dan vragen mannen zich ook wel eens - al dan niet hardop - af of je altijd zo “keuvaardig” bent.

Ik heb jarenlang gekart.
"Je mag ook wel eens op mij rijden hoor" :roll:
Fijn, dankjewel

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 16:31

Balenciaga schreef:
Maflinger_S schreef:

Ik heb jarenlang gekart.
Fijn, dankjewel

Dat is ook dé openingszin naar paardenmeisjes volgens mij :')

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-22 16:42

Dilan93 schreef:
Balenciaga schreef:

Ik heb jarenlang gekart.
Fijn, dankjewel

Dat is ook dé openingszin naar paardenmeisjes volgens mij :')

Hahaha, dat kan inderdaad ook. Alhoewel ik die in de "setting" paardenmeisje nog nooit naar me toegeslingerd heb gekregen _O-
De verhouding mannen/vrouwen is in de kartwereld zo ongeveer het tegenovergestelde als wat het in de paardenwereld is, dus als vrouw in die wereld heb ik hem in ieder geval heel vaak gehoord. :')
Gelukkig dwing ik tegenwoordig wat meer respect af ~~}>

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 18:20

Balenciaga schreef:
Maflinger_S schreef:

Ik heb jarenlang gekart.
Fijn, dankjewel

Gut ja, krijgen jullie deze ook zo vaak van mannen? Ik heb lang blond haar. Als ik zeg dat ik paardrij zeggen heel veel: DoE Je DaT oOk WeL eEnS NaAkt?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 18:23

Sheran schreef:
Balenciaga schreef:
Ik heb jarenlang gekart.
Fijn, dankjewel

Gut ja, krijgen jullie deze ook zo vaak van mannen? Ik heb lang blond haar. Als ik zeg dat ik paardrij zeggen heel veel: DoE Je DaT oOk WeL eEnS NaAkt?

Ja, joh, elke dag!

:j :j

Zulke kerels moet je antwoorden geven die ze graag horen en dan liefst nog een beetje aandikken }>

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 18:29

Ik reageer dan meestal me: "nee, jij wel?" :o

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 18:35

Ze schijnen ook te denken dat dat hele paardrijden iets speciaals met ons doet <<)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 19:11

Op buitenrit nageroepen worden ''OoWh Ik wIl WeL rUiLeN mEt jE pAaRd'' waarop mijn standaard antwoord was: 'hij is gecastreerd dus als jouw ballen er ook af zijn praat ik verder met je'

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 19:11

Mars schreef:
Op buitenrit nageroepen worden ''OoWh Ik wIl WeL rUiLeN mEt jE pAaRd'' waarop mijn standaard antwoord was: 'hij is gecastreerd dus als jouw ballen er ook af zijn praat ik verder met je'

:))!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 19:13

Het doet ook iets heel speciaals met me. :j
Ik word er enorm blij van. Krijg er een gelukkig zalig gevoel van.
Krijg het er warm van.
Echt een genot om te mogen doen.

}>

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 19:27

Ik vind dat het gebruik van kerk klokken wel aan banden gelegd mag worden. Prima bij een uitvaart of op 4 mei maar 5 min is wat mij betreft wel de maximum. En op zondag, we leven niet meer in 1900 toen niet iedereen een klok of wekker had.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 20:16

Captain schreef:
Amber_anne schreef:
De eigenaar hoeft ze niet zo te maken maar die doen vaak ook niks om het actief te veranderen. Veel vinden het namelijk stiekem toch leuk

Ik geef je 500 euro als het je lukt die van mij minder eenkennig te maken. Elke tip zal ik proberen! Maar het is soms gewoon het karakter van een dier.

Zeggen dat je je "kapot moet schamen" vind ik ook wat bijzonder maar goed. Mensen die hun dier bewust zo maken, of er inderdaad mee pronken, ja niet handig want de dierenarts zal wellicht ook eens moeten komen terwijl je op vakantie bent ofzo.

Maar nogmaals, sommige dieren zijn gewoon zo.

Het is wel hengst eigen natuurlijk dus misschien heb ik de gouden tip wel :D :D :D

Edit: even serieus. Ik heb geen moeite met waakse honden maar wel met honden die bezoek niet binnenlaten ook als de eigenaars erbij zijn. Dat vind ik echt opvoeding.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 21:12

Mars schreef:

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 21:27

Captain schreef:
Ik heb een vreselijk eenkennig paard, ik ben de enige die hem kan vangen. Ben ik daar trots op? Nee, vind ik zelfs redelijk lastig. Maar wat kan ik er aan veranderen? :+ Sommige dieren zijn gewoon zo, betekent niet dat een eigenaar ze zo bewust gemaakt heeft om trots mee te kunnen pronken.

Ik volg je topic vol overgave, wat een heerlijk paard heb je gekocht.
Maar zou het niet door jouw overgave ( alle 'spelletjes') zijn dat hij nu zich volledig op jou heeft gericht?

Ik heb er verder geen verstand van, hoor. Mijn Hark was ook helemaal bezig met mij, alleen ik ben niet zo vergevorderd in paardentaal als jij. (dus wist niet zo goed hoe ik hem daarin kon corrigeren.)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-22 00:13

Mars schreef:

Heerlijk _O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 07:54

Mars schreef:

Held!!!