Al durf ik het nog niet helemaal te geloven tot ik daadwerkelijk in die bus zit.
Valerie93
Geplaatst: 20-11-21 16:20
Dat ik vandaag al lekker de kerstboom aan het neerzetten ben! Het is nog vroeg maar keek er al zo naar uit!
marley93
Geplaatst: 20-11-21 18:42
Ik ben verliefd. Eentje is nog vrij schuchter (zijn boerderijkatjes), dus die houdt zich redelijk gedeist en volgt af en toe zijn broertje op ontdekkingstocht, de andere speelt erop los en gaat overal kijken. Heerlijk.
Net al mijn leeswerk in mijn todoist (app) gezet. Voor 1 vak was het een opsomming van 1,5 A4 van wat ik moest lezen. Maar gelukkig was papier in (van P.C. Hooft) die tijd duur dus het zijn allemaal korte brieven. Nu hoef ik dus niet per se vanavond al een paar uur te studeren.
Een ander hondenbaasje gaf me complimenten over hoe ze mij en mijn pup vaak ziet trainen ik schaamde me een beetje want mijn pup is nogal wild als we ze tegenkomen want haar hond vindt mij heel erg leuk (en ik de hond) en mijn pup reageert er weer op als de hond naar mij toe wilt. Maar het baasje zei nu dat ze bewondering had voor mijn rust en geduld. En ik keek juist met bewondering naar hoe netjes zij wandelen...
Wegens de verbouwing werk ik thuis vandaag ipv op kantoor.. Ben al bijna klaar met alle werk waar ik normaal een hele ochtend over doe. Heerlijk zo'n baas die niet om de 5 komt zeuren met de meest nutteloze dingen, scheelt zoveel tijd.
marley93
Geplaatst: 22-11-21 10:08
xPabloBokt schreef:
marley93 schreef:
Dus nu kan je het echt geloven, Pablobokt! Hoe laat zijn jullie vertrokken?
Gisteravond om 22u, drie tussenstops gehad tot zo ver en zometeen nog de tolweg bij de grens en daarna zijn we er.
Dat ik van medium care af ben en op de gewone verpleegafdeling lig. Stap dichterbij de uitgang
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 23-11-21 12:19
MoniekJ schreef:
Dat ik van medium care af ben en op de gewone verpleegafdeling lig. Stap dichterbij de uitgang
Top!!! Geen idee wat je hebt maar veel beterschap en snel naar huis
Ik ben vandaag altijd blij met mijn paardje Abby.
Ik weet niet waar ze een kruising van is Tinker x ? Maar ik denk dat ik het weet, met een hond
Ik kom net thuis, zie bij het rijden over de weg dat ze allebei staan te grazen op het stuk dat ik vanmorgen bij heb gegeven. Heb de auto amper geparkeerd hoor ik Abby aan komen denderen. Helemaal van achter uit de weide naar voren voor een knuffel. Het is dat ze nog net niet staat te kwispelen
Wat ben ik toch gek op dat paardje
jumpyhorse
Geplaatst: 23-11-21 12:31
20 op 30 op een toets van een nieuw vak waarvan ik maar 1 les gezien had