Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 12:11

Berdien gefeliciteerd.

En als er wat mis zou zijn met vrijgezelle mannen, zou er toch ook wat mis moeten zijn met vrijgezelle vrouwen toch. :+

Swah

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 12:21

Gefeliciteerd Berdien!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 12:30

karuna schreef:
Berdien gefeliciteerd.

En als er wat mis zou zijn met vrijgezelle mannen, zou er toch ook wat mis moeten zijn met vrijgezelle vrouwen toch. :+

Nou als bokt een afspiegeling is vd maatschappij snap ik wel dat sommige vrouwen alleen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 13:02

Pcies :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 13:36

Laat bokt nou een afspiegelijk van de maatschappij zijn, want de maatschappij, dat zijn wij :j

Snap niet helemaal waar je heen wil met die opmerking?

Het is helemaal niet erg dat er 'wat mis is' met iemand, je moet alleen de juiste complementaire flaws bij elkaar zien te regelen, en das nog niet heel eenvoudig :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 13:54

Gefeliciteerd Berdien!

Ik kan na 2 minuten al ongeveer inschatten of ik iemand leuk genoeg vind. En soms verandert het nog in positieve zin, dat ik hem leuker ga vinden.

Er zijn meer dan genoeg hufters die in een relatie zitten. En voor de buitenkant lijkt het dan vaak veel mooier dan het daadwerkelijk is.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 14:34

Mijn date kwam vorige week bij mij aan tafel zitten en ik wist direct dat er iets stond te gebeuren.

Het was ook echt grappig, we gingen later nog even een drankje doen bij z'n buren haha.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 15:02

Cer schreef:
Laat bokt nou een afspiegelijk van de maatschappij zijn, want de maatschappij, dat zijn wij :j

Snap niet helemaal waar je heen wil met die opmerking?

Het is helemaal niet erg dat er 'wat mis is' met iemand, je moet alleen de juiste complementaire flaws bij elkaar zien te regelen, en das nog niet heel eenvoudig :')

Twee halfjes maken samen een heeltje <3

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 15:14

Hahaha :')

Ja of - & - = + , zoiets

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 15:58

Niemand is perfect toch :)

En ieder heeft zn bagage. Zeker als je wat ouder bent. Maar dat kan ook in je voordeel werken.

Wat een hitte vandaag weer! Kom net terug van het zwembad met mn jongste. Was heerlijk!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 09:12

Ik weet ook al wel vrij snel of het iets gaat worden of niet hoor :') De meeste vinden mij interessant en dan vind ik ze saai. Vind sowieso veel mannen saai en niet bij mij passen :+

En ja ik ben waarschijnlijk moeilijk :P

Nog leuke weekend plannen iedereen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 09:44

Ik ben gisteren voor het eerst via NMLK naar een pleinenfestival geweest.. Toen ik aan kwam lopen en de 3 maagden, euh 'mannen'.. :') zag staan dacht ik echt.. Oh my, waar ben ik aan begonnen :') Gelukkig was de rest van de groep erg leuk en gezellig en heb ik een hele leuke avond gehad :D
Was ook 1 jongen bij die ik op Tinder altijd tegen kom, alleen nooit geliked, want staat in zijn profiel dat ie een kinderwens heeft.. Toch pasten we qua interesses best wel goed zo op het eerste gezicht :+

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 09:45

Relaxed schreef:
Ik ben gisteren voor het eerst via NMLK naar een pleinenfestival geweest.. Toen ik aan kwam lopen en de 3 maagden, euh 'mannen'.. :') zag staan dacht ik echt.. Oh my, waar ben ik aan begonnen :') Gelukkig was de rest van de groep erg leuk en gezellig en heb ik een hele leuke avond gehad :D
Was ook 1 jongen bij die ik op Tinder altijd tegen kom, alleen nooit geliked, want staat in zijn profiel dat ie een kinderwens heeft.. Toch pasten we qua interesses best wel goed zo op het eerste gezicht :+

Wat leuk! Hoe werkt zoiets? Er zitten geen vage mensen tussen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 09:55

Is een website/app, betaalde nu 70 euro voor jaar. Er worden dan allerlei dingen georganiseerd, van spelletjesavonden tot escaperoom, uitgaan, dagjes strand, enz. Hier kun je dan bij aansluiten. Leeftijden staan erbij en je kunt zoeken in je regio.

Nou die 3 maagden waren wel vaag, verder viel het mee :+

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 10:09

Relaxed schreef:
Is een website/app, betaalde nu 70 euro voor jaar. Er worden dan allerlei dingen georganiseerd, van spelletjesavonden tot escaperoom, uitgaan, dagjes strand, enz. Hier kun je dan bij aansluiten. Leeftijden staan erbij en je kunt zoeken in je regio.

Nou die 3 maagden waren wel vaag, verder viel het mee :+

Dus je betaald er voor?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 10:12

Ja je moet betalen om deel te nemen aan evenementen. Maar NMLK is geen dating site, is in opzet bedoeld om gewoon mensen te leren kennen en vrienden te maken. Er ontstaat natuurlijk wel eens wat.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 10:14

Ik heb hele goede ervaringen met NMLK. Hele leuke dingen gedaan en hele leuke mensen leren kennen. En ja af en toe zitten er "vage mensen" tussen, maar dat is in de stad of bij een vereniging ook :+ Voor dat bedrag kun je zo vaak gaan als je wilt.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 10:57

Wel eens van gehoord ja, klinkt goed wanneer je leuke activiteiten wilt doen en nieuwe mensen wilt ontmoeten.

Maar wat is een pleinenfestival dan? Wat houdt dat in, of gewoon een festival? En hoe zit dat met die 'maagden'? :D Hoe wist je dat haha?

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 11:07

Klinkt erg leuk in ieder geval :)

Heb je contacten uitgewisseld met die ene van die kinderwens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 11:16

Swah, dat is hier beter bekend als Donderdag Meppeldag.. In de zomer 6 donderdagen muziek in de stad, erg gezellig. Daarom durfde ik dit wel aan, als het niks was geweest, waren er genoeg andere bekenden :j
Zwarte sokken tot hun kuiten opgetrokken, 1 op sandalen, dat zie je gewoon :+

Gribaldi, nee hoor.. Kinderwens gaat voor mij toch niet werken :n

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 11:27

Nee kinderwens is echt een dealbreaker..

Haha ah zo!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 12:15

Maar heb je het ook nog over die kinderwens gehad? Over hoe stellig dat dat is?
Mijn vriend gaf toen we gingen daten ook aan graag kinderen te willen. Ik had daar geen overduidelijke mening over.
Maar nu we samen zijn en alles kunnen doen wat we willen, zijn we er eigenlijk wel vrij zeker van dat we ze toch niet willen.
Kan altijd nog veranderen natuurlijk... Maar de jaren gaan ook meetellen.
Voor mij hoeven het ook niet per se eigen kinderen te zijn. Ik zou ook wel graag pleegouder willen zijn of kinderen adopteren. Dan maakt onze leeftijd niet heel veel uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 12:29

Euh ik hem 1 avond gezien in een groep met anderen, dan ga ik echt niet een kinderwens bespreken.. Zo serieus was het allemaal niet :')

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 12:40

Nee maar sure_lee heeft wel een punt, het hoeft een paar keer afspreken niet in de weg te staan? Als het verder klikt...?

Ik wil in principe geen kinderen, maar had een paar jaar terug in het buitenland een vriend waar ik het echt wél mee wilde, zo apart. Maar door de afstand en cultuur is het toch niks geworden. Wel nog steeds fijn app contact mee. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 13:31

Hij heeft het expliciet in zijn Tinder tekst staan, dat is dan toch duidelijk? Er is niet echt een middenweg daarin ;)