En als er wat mis zou zijn met vrijgezelle mannen, zou er toch ook wat mis moeten zijn met vrijgezelle vrouwen toch.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cer schreef:Laat bokt nou een afspiegelijk van de maatschappij zijn, want de maatschappij, dat zijn wij
Snap niet helemaal waar je heen wil met die opmerking?
Het is helemaal niet erg dat er 'wat mis is' met iemand, je moet alleen de juiste complementaire flaws bij elkaar zien te regelen, en das nog niet heel eenvoudig
De meeste vinden mij interessant en dan vind ik ze saai. Vind sowieso veel mannen saai en niet bij mij passen
zag staan dacht ik echt.. Oh my, waar ben ik aan begonnen
Gelukkig was de rest van de groep erg leuk en gezellig en heb ik een hele leuke avond gehad 
Relaxed schreef:Ik ben gisteren voor het eerst via NMLK naar een pleinenfestival geweest.. Toen ik aan kwam lopen en de 3 maagden, euh 'mannen'..zag staan dacht ik echt.. Oh my, waar ben ik aan begonnen
Gelukkig was de rest van de groep erg leuk en gezellig en heb ik een hele leuke avond gehad
Was ook 1 jongen bij die ik op Tinder altijd tegen kom, alleen nooit geliked, want staat in zijn profiel dat ie een kinderwens heeft.. Toch pasten we qua interesses best wel goed zo op het eerste gezicht
Relaxed schreef:Is een website/app, betaalde nu 70 euro voor jaar. Er worden dan allerlei dingen georganiseerd, van spelletjesavonden tot escaperoom, uitgaan, dagjes strand, enz. Hier kun je dan bij aansluiten. Leeftijden staan erbij en je kunt zoeken in je regio.
Nou die 3 maagden waren wel vaag, verder viel het mee
Voor dat bedrag kun je zo vaak gaan als je wilt.