Ik heb ook niks met baardjes en vind ze over het algemeen ook niet zo mooi. Een collega van mijn vriend heeft wel een baardje en die heeft dat ook wel nodig, zonder baardje heeft hij echt een babyface
Colien
Geplaatst: 10-08-17 10:17
Anne_bento wat is je onderbuikgevoel? Volgens mij veranderd de locatie (en afstand) inderdaad alleen wanneer je de app opent.
Baardjes vind ik ook echt niks. Gelukkig mijn vriend ook niet, hij laat hem soms een paar dagen staan (max een week) maar klaagde gisteren al dat zijn baardje jeukte dus hij ging het eraf halen
Ex had wel een baard, ook beetje rood achtig/bruin. Hij weet hoe verschrikkelijk ik baardjes vind dus kan wel eerlijk zeggen dat ik het echt 10x niks vond en altijd hoopte dat hij stiekem een te kort standje op zijn trimmer nam.
Ik ben dol op baardjes Hoeft van mij ook echt niet mega verzorgd te zijn. Ik val eigenlijk altijd op een beetje smoezelige jongens, niet per se onverzorgd maar wel een beetje rough around the edges. Vind het helemaal prima en leuk als een jongen veel aandacht aan z'n uiterlijk besteed maar uiteindelijk val ik toch altijd een beetje op de 'beren'. Mijn huidige vlam is alleen het compleet tegenovergestelde
Anoniem
Geplaatst: 10-08-17 12:20
Baardjes
Die van mn vriend mag er van mij ook echt niet af. Prima baard.. lekker hipster
Hij wil nu z'n haar eraf halen. En snap m wel, zn haar begint gewoon ook echt heel dun te worden. En je wilt ook niet plots die "kam een plak haar over je kale plek" persoon zijn. Helaas heeft ie het vroeg kaal van zn pa geerfd..
En hij blijft even lief, leuk en geweldig. Maar ik val in eerste instantie echt niet op kale mannen... dus zal wel even wennen worden
Ja! Baardjes Maar liever wel eentje die niet alle kanten op piekt. Een verzorgd baardje (als in, netjes verzorgd, gewassen en gekamt) vind ik veel aantrekkelijker dan een baardje die net uit bed komt en dat alle kanten op staat. Maar in alle gevallen, wat niet is kan nog komen en een baard is een +1
loesje4600
Geplaatst: 10-08-17 13:30
Ik vond baardjes eerst helemaal niks.. mijn ex had ook geen mooie.
Mijn vriend heeft wel altijd een baardje van weekje ofzo en daarna trimt die hem weer, ik ben het nu steeds meer gaan waarderen en zelfs vind ik nu zonder baard bij hem niet meer mooi
Dikke baard geen blote koppies en mietenbaardjes voor mij.
Jildau
Geplaatst: 10-08-17 14:46
Ik vind helemaal kaal niet mooi maar een hipsterbaard echt vreselijk. Lekker na het zoenen je tanden kunnen flossen bahhhh. Gewoon stoppels van een paar dagen!
Goof
Geplaatst: 10-08-17 15:01
Jildau schreef:
Lekker na het zoenen je tanden kunnen flossen bahhhh.
Stop dan ook met zijn kin af te lebberen....
Nickyyyy
Geplaatst: 10-08-17 15:06
Goof schreef:
Jildau schreef:
Jildau
Geplaatst: 10-08-17 15:07
Goof schreef:
Jildau schreef:
Ja maar daar zitten dan nog etensresten in.
_Reneee
Geplaatst: 10-08-17 15:07
Ja ik weet niet waar jij allemaal zoent Jildau
Driedagen baardje! En dan lekker kriebelen
Jildau
Geplaatst: 10-08-17 15:16
_Reneee schreef:
Ja ik weet niet waar jij allemaal zoent Jildau
Driedagen baardje! En dan lekker kriebelen
Jaaaa maar 3 dagen noem ik geen baardje. Dat is gewoon sexy.
Dit of langer, dat vind ik er altijd onhygiënisch uit zien.
Die van mn vriend is ietsje korter.. maar gewoon goed verzorgd hoor. Hij besteed meer aandacht aan zn haar/baard dan ik aan mijn haar. Om de 6 weken naar de barbershop... ik ben vorig jaar x bij de kapper geweest
Mijn vriend heeft het net iets korter dan op die foto. Ik hou ervan
Jildau
Geplaatst: 10-08-17 15:27
idinn schreef:
Geen last van flossen.. weet niet wat je dan doet
Joh opzich was dat maar als grap bedoelt. Ik houd gewoon niet van mannen met lange haren rond de mond. Vind ik viezig. Flossen heb ik uiteraard nog nooit gedaan want ik zoen geen mannen met lange baarden.
suikermeisje
Geplaatst: 10-08-17 15:28
Ik vind dat echt bah! Gelukkig wil niemand hier dan mijn leuke vriend inpikken
Telt vergeten je scheerapparaat op te laden en daarna te lui te zijn te scheren ook als baardje laten staan?
Goof
Geplaatst: 10-08-17 15:32
Grappig trouwens; toen ik mijn vriend op tinder tegen kwam had hij een foto waarop hij een (reflecterende) zwembril op had, dus ogen of verder gezicht kon ik niet zien, maar hij had zo'n mooie, sexy baard en glimlach dat ik er instantly voor viel en dacht 'die wil ik'. En ik heb hem
Sure_lee
Geplaatst: 10-08-17 15:33
Ik houd ook niet van baardjes... Ik denk dat het mijn vriend wel gaaf zou staan op zich. Maar hij scheert zich gelukkig braaf bijna iedere dag zonder te vragen. Ik klaag niet... Hij wil ook graag dat ik me scheer voor bepaalde handelingen.... mag hij dat ook lekker doen voor als ik wil zoenen met hem... en dat komt toch wel een paar keer per dag voor
Yonker
Geplaatst: 10-08-17 15:35
Tis maar goed dat we allemaal op andere types vallen, anders was de wereld maar saai
Ailill
Geplaatst: 10-08-17 15:49
Yonker schreef:
Tis maar goed dat we allemaal op andere types vallen, anders was de wereld maar saai