Maar dit is net zo zuur. Ik ben ook eerlijk dat ik gemengde gevoelens heb bij deze chase. Want het kan echt een bende worden hoor...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Ok, de modellen geven er alle schijn van dat het dinsdag in de avond helemaal los gaat boven de Ardennen. Dat is a: jammer omdat het in de avond getimed is(ben nog even aan het bidden voor een vervroegde timing) en b: de Ardennen is nogal poedersuiker om te chasen met al zijn bomen en verstoppertje spelen met hp supercells in het donker die tornado potentie heeft en tennisbal hagel uit kan spugen is nou niet bepaald mijn grootste droom.
Enyhow, mijn vriend en ik hebben een vakantie in de Ardennen vanaf donderdag, maar daar gaan we dus 2 dagen eerder mee beginnenexacte timing en plek gaat vast nog veranderen, maar de kaarten zijn extreem ziek, Amerikaanse oliebol zeg maar. Snel meer!
Berdien schreef:Eerst zien, dan geloven. Er is al zoveel water beloofd en voorspeld de afgelopen weken. Realiteit is echter een stuk droger
Hoop sowieso dat er geen noodweer komt. Water kan niet weg, bomen zijn droog, bliksem geeft kans op brand (en alles is kurkdroog).. Dan maar gewoon liever saaie regen.