Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 11:15

Nee ik zou daar ook niet blij mee zijn..

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 11:31

Ik zou dat ook een beetje raar vinden ja. Zeker als je niet gezegd hebt waar je heen ging..

Ik heb een tijdje een tinder stop gehad, ik had er geen zin meer in haha.
Mn account helemaal verwijderd en nu weer opnieuw begonnen _O- Kijken of er nog iets leuks uit komt deze keer.

Verder heb ik echt iets awkwards gedaan buiten tinder.
Ik kwam iemand tegen via mijn stage die ik kende van vroeger. Hij sprak me aan op mijn stage toen hij toevallig daar langs kwam. Thuis dacht ik ik voeg hem even toe op facebook, uithoren over zijn werk en hoe die daar terecht gekomen is enzo!
Heeft hij dus geen facebook.. Ik kon het niet loslaten, dus toen heb ik gemaild naar zijn werkmail _O-
Uit eindelijk zijn nummer gekregen en nu 3 keer wat afgesproken. Kreeg veel mixed signals van hem dus ik vond dat het nu maar eens vanuit zijn kant moest komen. Om dus niet in de verleiding te komen weer wat te sturen ben ik maar weer gaan tinderen haha.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 16:03

Wat een engnek, Daphara! Zou hier ook niet echt blij mee zijn := Daarom zeg ik dat soort persoonlijke dingen ook niet zo snel, want het feit dat iedereen tegenwoordig alles kan opzoeken op internet... :brr:

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 19:01

xkimmx schreef:
Hm zit hier in Curacao voor een half jaar maar weinig te beleven op Tinder.. Van jullie verhalen kreeg ik meteen zin om te Tinderen maar val op blank en die zijn schaars op Tinder hier :+ Dan maar hopen dat de nieuwe lichting mariniers die bijna op het eiland aankomen lekker vol gaan Tinderen haha!

Oeh! Wanneer komen die mariniers? Ik ben in november op Curacao? :+

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 19:20

Nou hij heeft bericht terug gestuurd, na aanleiding van mijn laatste mail en onze niet geslaagde kennismaking is hij tot de conclusie gekomen "dat onze werelden niet bij elkaar passen". Prima! Ik wil op zijn planeet liever ook niet wonen. Hopelijk is het hier mee klaar en ik zal voortaan nog eens 2x zo goed opletten wat ik zeg tegen vreemden.

Brrrr

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 20:05

Daphara schreef:
Nou hij heeft bericht terug gestuurd, na aanleiding van mijn laatste mail en onze niet geslaagde kennismaking is hij tot de conclusie gekomen "dat onze werelden niet bij elkaar passen". Prima! Ik wil op zijn planeet liever ook niet wonen. Hopelijk is het hier mee klaar en ik zal voortaan nog eens 2x zo goed opletten wat ik zeg tegen vreemden.

Brrrr

_O-

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:10

Wat een creep. Ik zou er ook niet mee opgezet zijn...
Ivm shows, vind het eigenlijk ook niet zo geweldig dat ze je gegevens publiceren. Als je een kennel of cattery hebt, is weer wat anders dan iemand met 1 hond of kat.

Dit weekend "de schoonouders" ontmoet. Werd ik even voor de leeuwen gegooid :+ moet wel zeggen dat ik een heel ander beeld van hen begon te krijgen en dat bevestigd dat vriend zijn social skills echt slecht zijn. Hij heeft blijkbaar thuis mijn gewicht verteld!?! Zijn ma verwachtte bijna een dikke trol :roll:

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 22:59

Whut!? :') Mannen..

Beter beeld van je schoonouders dan eerst of juist minder?

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 09:22

gelukkig iets beter :+

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 12:39

Leuk topic! Al een tijdje aan de gang hier, maar nooit echt de tijd gehad om wat verhalen door te lezen.
Zelf was ik langere tijd een fanatieke tinderaar, voornamelijk vanwege al mijn reizen en er best veel reizigers op zitten.
Ik gebruikte het dus meer als een manier van toffe mensen ontmoeten, in plaats van daten.
Nu ben ik 2 maanden geleden gematched met een leuke kerel uit Amerika, we waren toen beiden in IJsland.
Diezelfde dag zijn we uit eten geweest en het was erg gezellig. Helaas ging hij de volgende dag alweer naar huis en ik was gewoon weer druk aan het werk in IJsland, dus het contact verwaterde een maand lang. Een maand geleden stuurde hij me weer een berichtje en we hebben toen de hele dag ontzettend leuk gekletst via de app en toen vroeg hij waar ik was. (Zelf reist hij ook ontzettend veel, zowel voor zijn werk als prive) en ik vertelde hem dat ik op het punt stond naar Portugal te gaan. Hij wilde mij graag beter leren kennen en vroeg of ik het leuk vond als hij voor een weekje naar Portugal zou komen.
Ik wilde hem ook graag beter leren kennen en iemand beter leren kennen dan via samen een tijdje reizen bestaat er niet, dus ik ging akkoord. Een paar dagen later ontmoetten we elkaar in Lissabon en hebben eem camper gehuurd voor de week. Echt een geweldige weel gehad waarin we best hard voor elkaar zijn gevallen. Maar we kenden elkaar pas net, dus we wilden ons niet meteen in een relatie storten, maar eerst nog even elkaar beter leren kennen.
Helaas moest hij na een week weer terug naar Amerika en we misten elkaar best wel erg. Zo erg dat meneer een week later weer naar Europa kwam vliegen voor 3 dagen en die 3 dagen hebben we samen in Andorra doorgebracht.
Nu heb ik heb inmiddels 2 weken niet meer gezien, want hij is weer thuis. Maar onze volgende 'date-vakantie' staat alweer gepland.
6 november vlieg ik naar Amerika en verblijf dan 2 weken in zijn huis (zelf is hij weinig aanwezig die 2 weken ivm werk), maar na die 2 weken heeft hij een week vrij en gaan we of naar Hawaii, of ergens anders heen. Daarna ga ik 3 weken zelf rondtrekken door Amerika en dan gaan we in December 3 weken naar Zuid Amerika.
Ik ben erg benieuwd of allea goed blijft lopen en waar het uiteindelijk op uit gaat lopen tussen ons tweetjes.
Ik vind het wel erg spannend, want ik heb er bewust jaren voor gekozen vrijgezel te ziin, omdat ik door mijn levenstijl niet makkelijk een relatie kan onderhouden, maar ook omdat ik zo gewend ben en het heerlijk vind om alleen te zijn.
Voor nu doen we nog rustig aan en kijken we rustig waar het op uitloopt, maar we bespreken wel wensen die we hebben voor de toekomst en hoe dat er eventueel voor ons samen uit kan zien.
Nog nooit eerder op deze manier gedate en moet wel zeggen dat het best lastig is door de lange afstand,maar ergens ook wel fijn omdat het wat vrijer voelt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 12:59

zo jeetje dat klinkt wel erg heftig zeg....

ik heb vanavond een tweede date met iemand 50 km verderop :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 13:46

Wow Babeth, heel heftig en intens, maar wel enorm gaaf. Stoer vooral dat jullie levensstijl het aan beide kant toelaat dat jullie zo rond kunnen reizen samen. Daar ben ik dan weer behoorlijk jaloers op :))

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 13:50

Ik moet ook zeggen dat het mijn leven ook best even op z'n kop heeft gezet wat betreft emoties en gevoel.

Veel plezier Alja! Wat gaan jullie doen?

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 13:55

Oeh Babeth, love your story!! :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 14:04

Babeth, wat een heerlijk verhaal! Volop genieten!

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 14:18

wauw Babeth! leuk verhaal en een geluk dat jullie jobs het toelaten elkaar te "volgen".

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 14:19

Mooi verhaal Babeth, en wat een toffe reizen heb je al gemaakt en ga je nog maken echt te gek.

Ik lees hier nog steeds zo nu en dan mee, de wonderlijke, leuke, bizarre verhalen raken nog niet op.

Ik ben inmiddels ruim een maand serieus aan het met een jongen via tinder, tot nu toe meer dan leuk we lijken enorm goed bij elkaar te passen. Zou toch mooi zijn als ik die app niet meer nodig zal hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 14:20

Klinkt heeeeel leuk babeth.

Spannend alja!

Ik zie vriendlief weinig komende week, veel werken en heb afgelopen week te weinig alone tijd gehad waar ik nu last van heb dus dat ook ff inplannen.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 14:29

Ooooh ik lees al een tijdje mee en wat een leuke/gekke/grappige verhalen hebben jullie zeg!! :D

Zelf heb ik ook weer tinder. Maar ik ben er alles behalve serieus mee. Beetje plaatjes kijken is het meer :9 Heb wel veel matches die vrij snel af willen spreken, maar daar ben ik nog niet echt voor te porren.

Mijn gekste tinderdate ooit (in een ver verleden :+ ) was met een jongen die een ticket voor me kocht en me uitnodigde in London. En ik ging ook nog :o ...mede omdat ik in London heb gewoond en de stad erg goed ken (..dus mocht er iets gebeuren enz enz). Dat was best een leuke date! Maar geen leuke jongen :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 15:22

Babeth schreef:
Ik moet ook zeggen dat het mijn leven ook best even op z'n kop heeft gezet wat betreft emoties en gevoel.

Veel plezier Alja! Wat gaan jullie doen?

hij heeft een zoontje en kan vanavond niet van huis dus we gaan spelletjes ( :+ ) bij hem thuis doen...
het is mijn tweede date met hem en ik kies er bewust voor om gelijk bij hem thuis af te spreken..

mijn vorige date heb ik 12/15keer gezien en nooit bij hem thuis en wil voorkomen dat dat weer gebeurd....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 15:46

Gelijk z'n zoontje ontmoeten dus? Heavy hoor. Maar wel leuk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 15:59

Ja of die ligt miss al op bed? ;-)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 16:00

Robijntjah schreef:

Tja dat kan je uit haar post niet opmaken, kind kan wel 10 zijn al. ;)

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 17:18

Leuk Alja! Veel plezier met de 'spelletjes' <<)

Jammer dat het niks is geworden Sabini, maar toch leuk dat je naar Londen bent geweest :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 17:36

Robijntjah schreef:

Het was ook maar een vraag/opmerking. Geen waardeoordeel.