Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:19

Ik vind die kilo's niet erg, maar alles is wel op 1 plek gaan zitten := Dat stoort me wel wat eerlijk gezegd (en het is inderdaad een hel met broeken kopen)

Mijn conditie trekt ook op niks. Woensdag had ik springles met paard. Na een "parcours" van 4 simpele hindernissen van 60 of 70 hoog, waarbij paard niks bijzonders heeft gedaan, zat ik te puffen en te hijgen alsof ik 100m sprint op een WK achter de kiezen had en licht in het hoofd. Dat vind ik toch best ernstig voor iemand van 30 met een normaal gewicht. Ik rook niet, drink niet en eet redelijk normaal. Al verdenk ik mezelf ervan dat voeding nog gezonder kan :o
Dus sowieso wil ik daar wat aan gaan doen, en aangezien zwemmen hier een ramp is omdat het constant bezit is door scholen of clubs is fietsen wel een goede optie. Den dat de stal hier 15km vandaan is, zou wel mooi zijn om bij goed weer op de fiets daarheen te peddelen :)

Ik heb jaaaaaren met een thigh gap gelopen (ja, ook ondergewicht maar ik bewoog erg veel en vrat als een bouwvakker) maar nooit problemen gehad hoor onderin :+

Doubtless

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:25

Karin hoe kan je conditie dan zo laag zijn? 4 simpele hindernissen zouden je niet buiten adem moeten krijgen hoor :(:)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:26

Rebeccaa schreef:
Welke betalingswijzen kan ik gebruiken bij het shoppen?
Je kunt de volgende betalingsmethoden gebruiken: Visa, Visa Electrón, Mastercard, American Express, PayPal en iDEAL.
Wij accepteren geen cash, cheques of telefonische bestellingen. (bershka.com)

:D

Aaahhhh, you made my dayyyyyyyyy *\o/* de laatste keer dat ik keek kon dat namelijk niet :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:27

Ik vind zo'n gap niet eens mooi of sexy. Goede stevige benen (kijk Beyonce) zijn veel mooier!
Ik weeg 60 kilo met 1,65 meter. Ik vind 50 kilo dan ook erg weinig als ik eerlijk mag zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:29

Ik ben 1.85 en weeg op dit moment rond de 80 kilo. Soms wat minder, soms wat meer.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:34

Ik vind het belangrijker om te kijken hoe je eruit ziet dan dat getal op de weegschaal. Ik heb naar mijn weten niks te klagen, krijg nu iets een buikje maar dat komt door ongezond eten. Volgensmij heeft niemand hier echt zwaar over gewicht? Je bent mooi zoals je bent, niemand is perfect. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:36

xRoosss schreef:
Rebeccaa schreef:
Welke betalingswijzen kan ik gebruiken bij het shoppen?
Je kunt de volgende betalingsmethoden gebruiken: Visa, Visa Electrón, Mastercard, American Express, PayPal en iDEAL.
Wij accepteren geen cash, cheques of telefonische bestellingen. (bershka.com)

:D

Aaahhhh, you made my dayyyyyyyyy *\o/* de laatste keer dat ik keek kon dat namelijk niet :D

Ik bestel nooit bij Bershka, maar sinds een tijdje kon je ook betalen bij de Pull and Bear met ideal, dus vandaar dat ik dacht dat Bershka dan ook wel zou moeten kunnen. :j (Beide van Inditex en beide even populair, dus anders zou het wel vreemd zijn dat ze de ene wel doen en de andere niet haha).

Sorry alvast voor je bankrekening. :(:) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:38

Ik ben rond de 1.60 en schommel tussen de 52 en de 55 kilo. Heb brede schouders, grote cup, buikje, stevige bovenbenen.. ach. 2 jaar geleden woog ik 48, vond dat wel mooier, maar ik moet er zoveel voor laten staan, dat ik het er gewoon niet voor over heb.

Anoniem

Edit; wow ik vond het zo belangrijk dat ik het 2 keer plaatste, sorry. _O-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-01-15 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Doubtless

Macyy schreef:
Je bent mooi zoals je bent, niemand is perfect. :)

Kwam laatst deze tegen op Instagram: Niet perfect is ook goed :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:39

Hmm mijn bovenbenen raken elkaar niet, maar ik heb zeker geen dunne benen.

En inderdaad het gaat niet om het getal op de weegschaal! Niemand heeft een perfect lichaam (wat dat dan ook zou mogen zijn).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:41

Sommige mensen hebben brede heupen, waardoor de bovenbenen elkaar niet raken. Echter is dit bij de meeste meisjes niet het geval. Wilt niet zeggen dat er iets mis is met jou Sem, maar gewoon dat je een andere bouw hebt. Ook prima! :D Ik zal nooit een thigh gap kunnen krijgen denk ik, volgens mij is dat bij mijn lichaamsbouw gewoon onmogelijk haha

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:41

Stille meelezer komt zich even mengen in het gesprek hoor :)

Ik denk dat een thigh gap niet per definitie alleen is als iemand ondergewicht heeft.
Ik weeg bijna 60 kilo en ben 1m71 en mijn bovenbenen raken elkaar echt niet, het is niet zo dat er kilometers tussen zit maar ook niet niks zeg maar.
Heb overigens als kind wel in een spreidbroekje gezeten vanwege heupdysplasie dus misschien dat het daar vandaan komt?

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:43

Ik heb inderdaad wel, in verhouding, vrij brede heupen dus dat klinkt wel logisch idd! Ben over het algemeen ook tevreden met mijn lichaam. :)

Zo nog even de stad in.. Kijken of ik nog iets leuks kan vinden!

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:44

Oef ik meng me na 5 pagina's terug lezen ook even in het gesprek.

Ik wil heel graag weer sporten, vond het namelijk als ik eenmaal bezig was wel heel erg leuk, ben alleen bang dat ik er niet genoeg tijd voor vrij kan maken naast school en werk. Heb nu wel net een app gedownload die allemaal soorten oefeningen doen. Dus buikspieren, jullie gaan het zwaar krijgen.

Samen met Maccy, heb ik het hardlopen een week vol gehouden denk ik. Ik denk dat wij 2en dit nog maar weer op moeten pakken xD we dagen elkaar namelijk wel lekker uit!

Ik ben 171cm en weeg denk ik 65 a 70 kilo. Ik durf niet zo goed op de weegschaal te gaan staan. Ik heb een buikje en op het moment dat ik een panty draag merk ik dat mijn bovenbenen wel net langs elkaar komen. Dit is niet chill met lopen dus dit wordt wel een train puntje :)

Ik compenseer mijn figuur dus ook altijd met een los shirt. Ik kan er echt niet tegen als mijn shirts strak zitten bij mijn buik. maar daar in tegen ben ik wel heel blij met mijn kont. Dus daar zit mijn broek/rokje wel strak over het algemeen. compenseren met wat je hebt toch?

En ik ben het volledig eens met jullie meningen:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:46

Lian schreef:
Stille meelezer komt zich even mengen in het gesprek hoor :)

Ik denk dat een thigh gap niet per definitie alleen is als iemand ondergewicht heeft.
Ik weeg bijna 60 kilo en ben 1m71 en mijn bovenbenen raken elkaar echt niet, het is niet zo dat er kilometers tussen zit maar ook niet niks zeg maar.
Heb overigens als kind wel in een spreidbroekje gezeten vanwege heupdysplasie dus misschien dat het daar vandaan komt?

Ik heb dat ook gehad haha, daardoor heb ik juist een rare beenstand en loop ik alsof ik elk moment kan vallen. :P

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:50

Doubtless schreef:
Macyy schreef:

Erg mooi! Het begint bij acceptatie van jezelf :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:54

Wat is een spreidbroekje :')

@Doubtless: vroeger deed ik alles per fiets, dus conditie was stukken beter. Met ouder worden is de auto er gekomen en tjah O:)
Het is niet de 1e keer dat ik daar last van heb, maar vorige keren was het een stuk warmer nog, veel meer hindernissen achter elkaar en heel enthousiast paard of gewoon op wedstrijd. En ik heb redelijk wat wedstrijdstress, dus vergeten ademen is hier niet onbekend :o Al val ik nu niet meer bijna flauw halfweg een dressuurproef, die kan ik intussen relax uitrijden.

Tel daar nog wat dingen bij op medisch gezien (nauwe aders, zeer licht lekkende linker hartklep en wss tikje cholesterol). Woensdag was ik er zo van aangedaan dat toen wel de klik is omgegaan "nu moet er wat gebeuren". Gisteren iets beter geschikte schoenen besteld bij decathlon en vanaf ik die in huis heb wil ik effectief met regelmaat de baan op. Vriendlief wil dan graag mee, dus dat scheelt ook al. Gaan lopen is geen optie, alle zachte banen in de buurt zijn momenteel gewoon modderpoelen of overstroomd.

Verder ben ik wel blij met mezelf en zou ik niet willen ruilen. Tenzij een cupmaatje groter zodat het iets meer in evenwicht is, maar dat is een detail.
Ben wel erg blij met mijn sproeten trouwens, maar die heb ik enkel bij mooi weer of als ik naar de zonnebank ga.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:55

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 15:58

Werkt je vriend nog steeds op de zeevaart Karin? 6 weken thuis en 6 weken weg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:04

Nog steeds in de baggerwereld ja :P Alleen zijn ze op zijn werk met zoveel dingen en projecten tegelijk bezig dat die 6 weken weg - 6 weken thuis niet echt meer kloppen. Soms is hij langer "thuis" maar dan werkt hij wel 9-5 op het kantoor hier in de stad, dan heeft hij eens 2 weken echt vakantie, dan weer paar weken op kantoor, dan plots naar het buitenland voor 6-8 weken...

Fietsen is iets wat hij ook nog graag doet én vaak aan boord ook kan. Meeste schepen hebben een fitnessruimte waar een crosstrainer standaard is. Veel saaier natuurlijk dan echt de weg op en de regio gaan verkennen maar goed. Beter dat dan niets.

Ohja, voordeel van fietsen: je krijgt er ook een leuk kleurtje van (alleen ook tanning lines)...

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:15

Haha dat vind ik ook het voordeel van skaten, ben deze zomer echt retebruin geworden. Wel met sport bh lining, maar ach :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:20

Wat zijn nou nog goeie skates? Ik woon 100m van een jaagpad naast een waterloop, kan zo echt km's maken als ik wil.

Maar draag je dan alleen die sportbh? Als top en niks er onder? Is dat niet dun van stof dan? De sportbh die ik heb zit super maar je ziet wel dat het een bh is zeg maar aan de brede haakjessluiting op de rug. Heb er bij H&M nooit op gelet of ze die bij ons ook verkopen, lijkt me super handig voor de zomer inderdaad!

Tanning lines heb ik sowieso, met een strapless top naar de paarden kan alleen als je gaat longeren en de witte benen problematiek zal ook wel een gekend fenomeen zijn hier :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 16:43

Ik heb een combinatie van harde/zachte schoen, genoeg steun maar ook ruimte voor beweging. Wieltjes vond ik erg belangrijk, dat maakt zoveel verschil! Ik heb er nu 80mm onder liggen, maar m'n volgende paar wordt 85mm (dat is de max van mijn schoen). In de zomer probeer ik 3 keer per week zo'n 20 a 30km af te leggen, heeeerlijk!

En als het warm is dan draag ik inderdaad alleen die sportbh. Ik zweet me helemaal de paasei & heb echt last van stof om m'n lijf. Waarschijnlijk omdat het een combinatie is van flink snelheid én flink kilometers maken. De sportbh's die ik heb van H&M zijn niet dun van stof en hebben geen haakjes of bandjes oid. Je ziet vast wel dat het een bh is, maar daar kan ik me niet zo druk om maken. Als het nog niet zo warm is skate is trouwens wel met een hempje er overheen & zodra ik dan het centrum uit ben prop ik die omhoog zodat m'n buik en rug bloot zijn. In het centrum vind ik dat een beetje veel van het goede :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 17:01

Lau, welke maat koop jij je h&m sportbh's en welke maat heb van normale bh's? Ik heb geen flauw idee hoe ze vallen en wil er eigenlijk eentje bestellen om te kijken of ik ze fijn vindt, maar twijfel een beetje over de maat haha.